Blekje Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 (bewerkt) Goedemorgen allemaal. Vandaag begint de dag veel beter dan gisteren. Ik begon pas 'savonds laat op te klaren. Jammer want dan heb ik nooit zin om naar bed te gaan. Bang dat als ik wakker word ik weer zo down ben. Liefst zou ik dan de hele nacht doorslaan. Gelukkig is mijn stemming een stuk beter en ik heb leuke hobbyplannen op het programma staan. Wat leuk Bol een nieuwe voordeur. Net of je een ander huis hebt dan lijkt me zo. In plaats van een emmer water heb ik het gehad op de zolder toen we hier kwamen wonen. Ik dacht slim te zijn door een zeil over het vliezogat te leggen terwijl ik daar ging vegen zodat ik er niet door zou vallen (en tegen 't stof) stap ik er natuurlijk precies wel in. Gisteren vergeten af te melden voor dagpact, maar was gewoon droog, Als ik tijd heb lees ik nog even bij Dagpact:AlbertBlondieJette jowan Petervdww Joris Agnieta Blekje 12 februari 2015 bewerkt door Blekje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 Dagpact: Albert Blondie Jette Jowan petervdww joris tine! Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 Wallie, kan er niets aan doen hoor, maar moest wel een beetje lachen om jouw relaas. Waarom heb je die emmer gisteravond dan niet even leeggegooid??? Was misschien een minuut meer werk geweest, niet meer. (zegt zij die vieertig jaar geleden, net op kamers wonende, een emmer met gewassen krieltjes een week liet staan en daar tegenaan liep, de stank was verschrikkelijk.... nooit meer emmers laten staan daarna .) Maar verder hartstikke goed hoor die vijf maanden, dat verdient een blommetje Ik wilde (zuunig) vandaag verder gaan met dweilen en vond het (zuunig) zonde van het nog goede sop om het al weg te gooien. Ja en verder ben ik gewoon lui. Dus. En zelf een dweil. Nog even een diepe gedachte van onder de douche en dan de weg op: toen ik dronk werd ik ook wakker als een dweil maar dan wist ik meteen waar het aan lag. Aan Gall. Hooguit nog even intern debat over welke van de twee. (Betere naam: Leverr & Leverr). Nu word ik wakker als een dweil en moet ik nagaan wat ik gegeten heb, gedroomd heb, hoe mijn jeugd was (ik ben wel 62 he, dus dat is best wel lang geleden - helemaal met al die verschrompelde hersencellen), of ik niet in een bocht lag, of ik geen last heb van teveel yin of juist yang, of een vorig leven mij parten speelt (of een volgend zijn schaduwen vooruit werpt? Kan dat?) enz enz. Ik bedoel maar. Ik heb maanden geleden al eens aangegeven dat je van veel drinken geen wormen krijgt. Maar een ander voordeel was dat je meteen wist wat de schuld had. Dit allemaal als grapje hoor.... Beetje bochtig om aan te geven dat ik ZO trots ben op mezelf. En hoewel ik geen heel trouwe bezoeker ben, ik heb heel veel aan dit forum. En verder hoop ik dat het met Kaboutertje goed gaat. Geen idee waarom maar haar (jouw) verhaal deed en doet me altijd wat. Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 goeiemorgn frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jette28 Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 Dank je Gerrit voor het moed inspreken. Ja dat slecht slapen ken ik al beetje van mezelf. Kan het stoppen met alcohol zijn of gewoon een 40 plus dingetje? Weet het niet. Heb net lekker uurtje bijgeslapen eerst client had afgezegd... Nu iets frisser en lekker aan de slag. Beetje werken en vooral veel opruimen in huis..was vouwen. En morgen lekker grote wandeling maken. Wil ik ook weer eer gaan doen! Iedereen nogmaals fijne dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 Erik, mocht het niet lukken met windows 8, dan kun je er altijd linux opzetten. Daar heb je geen extra virusscanner voor nodig. Dat ga ik met mijn oude laptop doen waar w7 te zwaar voor is. Welke Linux raad je aan die licht makkelijk en grafisch is, ik ben geen fan van de command line de hele tijd. Ik had een oude umbuntu versie een tijd terug op een nog oudere pc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 Mijn "huisarts" vindt eigen schuld, dikke bult. Dus ik ben ook geïnteresseerd over neuropathie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 Als het hier over besturingssystemen blijft gaan ben ik weg........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 (bewerkt) Erik, je schreef gister laat : "Als ik gegaan was ging het verkeerd want ik wil op dit moment niet drinken." Allereerst natuurlijk heel goed, dat je het moment goed hebt doorstaan. En dan de vraag van mijn kant: op welk moment wil je dan wel drinken? Refereer je aan jouw manier van zomervakantie vieren? Je mag deze vraag ook laten lopen hoor; je weet dat ik soms even fanatiek kan worden ... Jij kan goed lezen dacht met het schrijven idd aan periodes dat ik wel zou kunnen besluiten om te drinken zoals mijn vakantie. Wil vakantie overigens wel anders doen. Dit jaar was het te intensief en zo veel uitgaan en nauwelijks slapen....word te oud Twijfel nog steeds over het voor altijd niet meer drinken. Vooral in relatie tot uitgaan. Aankomende zaterdag weer een feest waar zo 400 vrijgezellen heengaan. Iedereen drinkt daar en zonder drank vind ik er niet veel aan. Maar ik wil ook weer niet 24/7 alles alleen doen in mijn leven. Deze discussie is al zo vaak geweest. Natuurlijk schijnen er ergens ook leuke niet drinkende mensen te zijn,,,,,,,maar tijdens zo'n feest en op vakanties is drank altijd overal behalve als ik het bewust ontwijk. En sowieso klinkt voor altijd altijd zo eindeloos lang 12 februari 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 (bewerkt) Als het hier over besturingssystemen blijft gaan ben ik weg........... Jij bepaaldt niet waarover het hier mag gaan. Als het je niet naar je zin is ga je toch weg. Dat kan je zomaar doen, dat hoef je niet te melden. Het staat je vrij om elk ander onderwerp te beginnen wat je wil net zoals mij dat vrij staat. 12 februari 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 (bewerkt) . 1 maart 2015 bewerkt door ploffie erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 Goedemorgen Wat een agressieve reactie erik, denk niet dat het zo bedoeld is door jowan. Maar goed, waar bemoei ik me weer mee. Kaboutertje, veel sterkte vandaag. Met mij gaat het aardig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 (bewerkt) . 1 maart 2015 bewerkt door ploffie AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 Goed van je Plof, alleen puzzelt het me even waar dat op slaat, toetsenbord karakters lijken me voor jou niet echt een probleem, zelfs niet in ASCII code denk ik.... O, wacht, nu zie ik een verschilletje. Blijf toch benieuwd naar je reactie..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 Loper.. Toen ik stopte kreeg/had ik ook heel veel last/ pijn van zenuwen... Eerste instantie dacht huisarts ook aan neuropathie Ook vewijzing naar neuroloog gehad..pijn polie Neuroloog heeft veel dingen kunnen uitsluiten... Heb 3 operaties gehad En mag nu zeggen dat ik bijna pijn vrij ben De pijn uit mijn voet kwam uit mijn rug Zenuwen werken best ingewikkeld Hele toestand heeft ongeveer 3 jaar geduurd Mooi dat je doorverwezen word Google weet veel over neuropathie Maar ja..eerst neuroloog maar eens alles laten uitsluiten En zenuwen kunnen echt nog wel herstellen....net als alles van het lichaam Duurt lang..maar ja wij zijnjn ook geen machines Wees lief voor jezelf.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 (bewerkt) . 1 maart 2015 bewerkt door ploffie jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 (bewerkt) . 1 maart 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 (bewerkt) Ik hoor net van een vriendin die Eckhart Tolle leest: "De nieuwe aarde" Dat schijnt erg verhelderend te zijn over het begrip "ego". Ik ga het lezen nadat ik de huidige boeken uit heb: "Liefdesbang" Hannah Cuppen en "Leef je eigen leven"Melody Beattie Met je extra kleine "j" kan ik mijn ego wel binnen de perken houden. (Hoe kan ik die zelf maken?) Ik zei al tegen een vriend dat hij geluk had en me thuis belde. Waarom? vroeg hij. Zeg ik: Op weg naar huis kom ik een leegstaande tennishal tegen, daar kan ik mijn ego wel parkeren, heb ik er thuis niet zoveel last van... 12 februari 2015 bewerkt door jowan plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jette28 Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 Dag 5 alweer AV voor mij al best een prestatie. Merk wel dat ik opzie tegen het weekend wat er aan komt. Weet dat ik niet wil drinken. Maar denk er gewoon veel over na....associatie weekend/drank is heel sterk blijkbaar. Iemand nog tips? (heb er al veel gelezen hoor, maar ik mijn strategie- vroeg naar bed gaan- gaat niet voor eeuwig werken denk ik zo! huttula en luna1961 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 (bewerkt) . 1 maart 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 (bewerkt) . 1 maart 2015 bewerkt door ploffie Jette28 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 Jette, Soms helpt het als je het weekeinde, levendig voor je ziet. Je stelt je b.v. een situatie voor, dat iemand je een drankje aanbied Wat ga je dan doen/zeggen. Met andere woorden; goed voorbereiden, zodat je niet in een soort machteloze positie staat. Jette28 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 (bewerkt) Goeiemiddag. Erik, als je iets niet leuk vindt en je zou dan gaan drinken om het leuk te gaan vinden, daar klopt volgens mij iets niet aan. Waarom zou je iets leuk moeten gaan vinden wat je eigenlijk niet leuk vindt? Kun je dan niet beter iets gaan doen wat je wel leuk vindt, en waar je andere mensen ontmoet. En is het wel waar dat er zonder drinken niets aan is? Heb je het al eens geprobeerd. Je hoeft hier niet op te antwoorden hoor, maar dat is wat bij me opkomt. (Tip: het activiteitendraadje van Joris. ) Ik heb ook een computervraag. Ik wou zeggen een domme vraag. Maar een mens kan niet alles weten, dus domme vragen bestaan niet. Als je een laptop bestelt die geschikt is voor entertainment, zodat er een dvd speler opzit (wat tegenwoordig vaak niet meer zo is, kom ik nu achter), kun je daar dan wel office (excel en word) op zetten? 12 februari 2015 bewerkt door Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 (bewerkt) . 1 maart 2015 bewerkt door ploffie Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2015 (bewerkt) . 1 maart 2015 bewerkt door ploffie Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden