Antoinnette Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Hij zal eerste jaren weinig thuis zijn Eline. Woon je in zo'n sjieke buurt dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Haha Suiker, blijkbaar, de woning naast mij staat te koop voor heel veel geld..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Groningen Zuid denk ik, Ik woonde ooit 2 jaar in Beijum, met veel plezier trouwens, daarna ging ik op stand wonen in Zuidwolde (gr), gemeente Bedum, geboorteplaats van Robben. Heb nog gevoetbalt bij zijn eerste club Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Mosselen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Zuid it is, alcoholisten komen overal vandaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Lekker, ben onderweg kruid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Daar zeg je me wat eline, heb me vaak afgevraagd wat oorzaak is van mijn drankmisbruik en gevecht daartegen. In mijn familie komt het niet voor, dus geen genetisch verband. Zal het dan toch ook liggen aan geboren zijn in oost Groningen, wellicht vergoedt de NAM de schade wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Heeeeeee, ik kom ook uit Oost-Groningen... Dus daardoor komt het.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Wel raar dan dat er bij in de buurt geen AA groep zit, of zijn het allemaal stille drinkers. Maar echt, niemand van mijn familie heeft te maken met een verslaving, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Weer terug thuis van enerverend dagje. Eindopdracht indiceren teruggekregen met eindcijfer 7... Gelijk gedachte, dan had beter gekund... Grrr... Afijn, mag dus nu eindelijk gaan iindiceren, zin in. Flink pak werk, maar wel naar eigen inzicht in te plannen en te organiseren. Maar eerst weekend niksen. Aan de restjes roti kip en daarna een heerlijke hete doesj en mezelf effe vertroetelen. Lang genoeg streng geweest voor mezelf uit onvrede om mijn slipper. Life goes on... Kate en luna1961 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Een 7 betekende op mijn schoolrapport ruim voldoende Blondie. Goed gedaan! Maak je eigen grenzen, gaat om jezelf he. Fijn weekend en eet smakelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Hé Blondie, goed gedaan en gefeliciteerd! Perfectionistisch, hoezo? Viskoek, bruine rijst, komkommer, paksoy en taugé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 mooi cijfer hoor die Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 spruitjesstamppot met spekjes, ui en verse rookworst, sambal en knoflook en genoeg over voor morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Natte sneeuwstorm overwonnen. Gelukkig ben ik droog :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Nou eigenlijk was ik gisteren gewoon blij dat het me gelukt was om mijn frustratie te benoemen zonder het te laten escaleren. Had daar wel even de rustspot voor nodig even wieberen dus. En ja wieberenwieberen is even wegwezen en bezinnenbezinnen en laten bezinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Stop er weer even mee, voel me niet altijd prettig met reacties op reacties, mn op andere draadjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Goeienavond. Eline, wat leuk dat je oa aan mij denkt. Ik denk ook aan jou hoor, als je er een keer niet bent met je ochtendwandeling valt me ook op. Ik heb vandaag een fijn afscheid gehad. Iedereen was positief tegen en over me. Warm en goed om zo af te kunnen sluiten. Met nog weer aanbiedingen ook. Maar ik neem nu eerst een tijdje pauze, weer tot mezelf komen. Maak gebruik van de kans die het leven me biedt. Het lijkt nog een beetje een droom nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Ik gun het je van harte Kate. Even bijtanken kan geen kwaad. :rose: :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Dank je lieve Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Afscheid nemen, altijd vreemd. Leuk dat je aanbiedingen hebt, ook dat zal je een goed gevoel geven. Geniet er van Kate! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 30 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Ik meld me droog en nuchter af voor de dagpact. Na een lange en vermoeiende, maar o zo mooie dag in de natuur, afgesloten met een NA meeting. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 komplimenten Wijfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Fijn Wijfie! Misschien een idee voor een volgende maal, als het goed is bevallen zo? Goed gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden