jowan Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Goedemorgen, witte wereld buiten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Goedemorgen allemaal. Wat een vieze boel is het buiten zo te zien. Vandaag een half dagje werken. Heerlijk. Rustig even bijkomen van de hele dag die ik gisteren in Essen was. Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Goedemorgen, Dagpact: jowan Agnieta Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Goedemorgen, Dagpact:jowan Agnieta Blondie Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Goeiemorgen allemaal, Er ligt een laagje sneeuw op de autodaken dat langzaam wegglijdt in plas. En Yo gaat zin maken in vandaag. Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 30 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Hier ligt niks, we ontspringen de dans. Dus lekker aan de wandel! Een dag de natuur in met een paar fellows, zinnin! Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 hier vriest het nog, dat wordt straks megakrabben..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 goeiemorgen frummers, hier ligt een iniminie dun laagje net genoeg om de fiets straks onder me weg te voelen glijden oppassen dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Goedemorgen frummers, Hier ook een heel klein laagje dat langzaam smelt. De straat ziet er al weer smerig uit. Snel de verwarming maar een tikje omhoog gedaan en koffie en thee gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Jane, pas inderdaad maar op! De fietspaden lijken hier redelijk, maar ik belandde net met mijn snuit op een gladde vluchtheuvel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Goedemorgen beste mensen, Fijne dag, met of zonder sneeuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 oh Yo toch, alles nog heel hoop ik. Gauw mn crocs vervangen door iets met ruwe zool dus. en op naar volley hals und beinbruch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Net even de filmagenda bekeken van The Movies in Amsterdam, staan leuke tussen dus ik zal Joris eens even polsen, en het leuke is dat zelfs vanuit Groningen prima te doen is....en je kunt daar voor of na de film echt lekker eten..... Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Goedemorgen allemaal. Hier ook een klein wit laagje. Dagpact:jowan Agnieta Blondie Albert Blekje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Oeh, uitkijken dan maar Yoga... een mens kan zomaar heel raar terecht komen... Gerrit en Blekje ook een goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Tsja... een ego groeit of krimpt echt niet door het wel of niet gebruiken van hoofdletters bij het schrijven van een naam. Gelukkig niet ..... vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Goeie morgen kanjers, Hier ligt er nog niets maar de vissies buiten zitten toch erg diep, dus het is koud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Goedemorgen A3 en Bol. Hier schijnt de zon inmiddels.... ik ben nog niet buiten geweest, maar heb niet het idee dat het nu echt aan het dooien is. Zo maar eens de hond uit gaan laten, en toch maar even goed uitkijken dan, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Goedemorgen, Dagpact: jowan Agnieta Blondie Albert Blekje Joris Alvast een fijn weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Morge, Gisteren drie uur gedaan over 150 km... Blij dat ik niet elke dag de weg op moet. Nu lekker thuis werken en studeren. Buiten kijkt het 'licht' we gaan weer de goede kant op! Fijne dag en sterkte voor wie het kan gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 (bewerkt) Moghu Vonnie. . Jane weet je wat ik gedaan heb met mijn pc? Ik heb daar waar de ventilator zit en eigenlijk alles wat hij naar binnen zuigt aan lucht, zo'n stukje witte stof, dat je ook gebruikt voor je keukenafzuiger, voor geplakt. Dan kan hij nog voldoende koelen maar al het stof dat hij normaal gesproken naar binnen zuigt, houdt dat stukje stof tegen. Bij mij is het ook vreselijk stoffig door de vele auto's die hier langs komen. 30 januari 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 goeiemorge, ik woon vlakbij de Belgische grens, hier ziet het ook goed wit, sneeuw is mooi in Oostenrijk, hier is het gauw een troep! Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Luitjes, ik ga er vandoor. De zon en de kou in eerst. En dan de boel hier thuis doen. Drukke week gehad, zo druk dat ik vannacht nog aan het jachten en jagen was op mijn werk. In mijn droom dan... en das niet goed. Even mijn koppie wat leger zien te maken dus dit weekend. Maak er een mooie dag van lui. Dag dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Kaboutertje fijn dat het weer een stukje beter gaat met jouw kanjertje. Het is toch iedere keer weer heel spannend, en rot voor het kleine ventje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden