blondie6173 Geplaatst 6 september 2015 Rapport Share Geplaatst 6 september 2015 En je hebt die dag je eigen privé zuster(blondie) en broeder(erik) erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 september 2015 Rapport Share Geplaatst 6 september 2015 (bewerkt) foute posting helaas ik moet werken 's avonds zie ik nu pas Blondie ik wil ook graag meerijden als dat kan. 6 september 2015 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 september 2015 Rapport Share Geplaatst 6 september 2015 Je kunt meerijden Jane... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 september 2015 Rapport Share Geplaatst 6 september 2015 Nog maar 1 plekje beschikbaar bij taxibedrijf Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 september 2015 Rapport Share Geplaatst 6 september 2015 Rapi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 6 september 2015 Rapport Share Geplaatst 6 september 2015 Voor mij een beetje te ver weg helaas, ben niet zo'n held in de auto. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 6 september 2015 Rapport Share Geplaatst 6 september 2015 Of is er iemand uit de omgeving Roosendaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 september 2015 Rapport Share Geplaatst 6 september 2015 Rapi? Moet helaas werken Jane, Hoop de volgende keer maar weer. Vind het wel jammer eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 september 2015 Rapport Share Geplaatst 6 september 2015 ik ook had het wel gezellig gevonden rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 12 september 2015 Rapport Share Geplaatst 12 september 2015 Ik wil heel graag komen volgende week. Vind t eigenlijk best spannend alleen. Is er iemand uit de omgeving Zwolle/ Friesland/ Flevoland die ook gaat en waar ik mee zou kunnen carpoolen. Als is t maar een stukje , dat we bijvoorberld ergens bij elkaar instappen. Dat zou fijn zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 12 september 2015 Rapport Share Geplaatst 12 september 2015 En bij wie kan ik gegevens halen over waar we verzamelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 september 2015 Rapport Share Geplaatst 12 september 2015 Als je Bezoekerscentrum NunspeetPlesmanlaan 28072 PT Nunspeet aanhoudt dan kom je er wel. De vorige maal vonden we elkaar aan het einde van de parkeerplaats. Daar staan wat lange picknicktafels, kan niet missen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 12 september 2015 Rapport Share Geplaatst 12 september 2015 Ànette, ik kom ook alleen. Maar wellicht kom ik op de motor, dus we kunnen niet poolen. Maar mag ik bij aankomst naast jou zitten? Zodat niet opvalt dat jij voor het eerst bent, en ik met de motor ben? Het komt echt goed. We zijn allemaal hetzelfde en allemaal even ver en even moedig. Je past er precies tussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 september 2015 Rapport Share Geplaatst 13 september 2015 Ik beloof hierbij plechtig dat ik zonder zeuren de cake van M. zal proeven. Vorige keer hebben we een klein stukje gelopen door het bos maar er zijn er ook een paar achtergebleven die het bezoekerscentrum hebben bezocht. Voor een ieder wat wils Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 september 2015 Rapport Share Geplaatst 13 september 2015 Lieve mensen, ik ben er niet bij volgende week. Zoals jullie al gemerkt hebben ben ik hier minder actief. Dat is even beter voor mij. Ondertussen is er ook een werkactiviteit gekomen op de 20e, ben wel in de buurt ...wens jullie een hele fijne, zinvolle meeting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 13 september 2015 Rapport Share Geplaatst 13 september 2015 Jammer kruidenthee, had je graag ontmoet ☺️ kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 september 2015 Rapport Share Geplaatst 13 september 2015 Idem, Thee. Erg jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wisse Geplaatst 13 september 2015 Rapport Share Geplaatst 13 september 2015 is er iemand uit zeeland die ook wil ,dan kunnen we de kosten delen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 13 september 2015 Rapport Share Geplaatst 13 september 2015 Idem Theetje Maar ja, wellicht een volgende keer. kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 september 2015 Rapport Share Geplaatst 14 september 2015 (bewerkt) Voor zondag 20 september wordt op dit moment voor Nunspeet opgegeven: 11-15 graden, noordwesten wind 3, droog. Niet slecht dus. Deelnemerslijst op dit moment: KabouterjowanMijnGerritLadyJaneYogajufBlondie6173Gipsy25HuttulaLoenErik (als hij zijn dienst kan ruilen)AnetteFruitvliegLucide Wijfie Monster NBW (wil graag meerijden en anders ...?) Eline Adres: Plesmanlaan 2, 8072 PT Nunspeet (adres is van het Bezoekerscentrum, makkelijk voor de GPS) * Eline toegevoegd 14 september 2015 bewerkt door MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 september 2015 Rapport Share Geplaatst 14 september 2015 Kaboutertje, je hebt helemaal gelijk. Ik ga het aanpassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 september 2015 Rapport Share Geplaatst 14 september 2015 Nog 1 plekje vrij in mijn bolide. Kan nog 1 iemand oppikken op de route tussen rotjeknor en Nunspeet. Wijfie en LadyJane... PB volgt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 14 september 2015 Rapport Share Geplaatst 14 september 2015 Collega is ook nog ziek en nu kan ik het ruilen helemaal vergeten. Daar is ons team te klein voor. Ik ga morgen mailen/bellen met collega's of die een uur of anderhalf uur langer willen blijven voor me zodat ik niet om 3 maar om 4 uur hoef te beginnen. Het is zover rijden voor maar een uurtje. Want hoe laat spreken we af, ik lees ergens 12 uur of kunnen we iets eerder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 september 2015 Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 Wat mij betreft kan dat wel, Erik... Maar goed, ik ben de enige niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 15 september 2015 Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 Wat mij betreft is 11 prima, zou het ook leuk vinden Erik weer te zien en te spreken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden