blondie6173 Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 Ik hou mij aanbevolen voor activiteiten in het weekend... Helaas doordeweeks gaat me niet lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 25 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 Oké Blondie en Yogajuf. Iedereen kan hier dus een activiteit opstarten. Het kan dus naast elkaar lopen. De initiatiefnemer neemt alleen de verantwoordelijkheid op zich om zijn/haar activiteit actueel te houden en updates te verwerken voor de desbetreffende initiatief. En je kunt hiervoor mijn formaat gebruiken of zelf iets bedenken. Wat ik hier misschien kan doen is om alle nog op stapel zijnde activiteiten in een totaaloverzicht te noemen. Op dit moment is dat alleen: JANUARI 2015 - vrijdag 30-1: Wandelen Amsterdamse Bos (contact: Jane of Joris) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 Ik doe niet mee....nu niet, in de toekomst weet ik niet. Maar, ik vind het wel een ontzettend gaaf idee en goed initiatief om dit zo te organiseren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 26 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2015 En ik heb er zin in...... Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2015 jammer voor jou Ag je weet niet wat je mist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 26 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2015 Dat is uiteraard jouw goed recht Agnieta. Het is ook volledig vrijwillig en er zin in hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 26 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2015 Ik heb toch vrij vrijdag dus ik kom en ik lees wel hoe laat precies. Ik kom met de auto. Als iemand met vervoer zit stuur maar een pm. Wellicht is er iets te regelen. Ik ga niet op dit forum precies schrijven waar ik woon en hoe ik dus reis naar het bos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
petervdww Geplaatst 27 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2015 mmhhh ik wil best een keer afspreken maar dan wil ik eerst langer 'clean' zijn. Misschien de volgende keer. Desalniettemin veel plezier! Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2015 Lijkt me heel erg leuk, maar te ver van huis. Bang voor paniekaanval. Wens jullie veel plezier Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2015 Hoi allemaal! Ik ga vandaag even kijken hoe ik vanaf Centraal Station naar het Bospad kan komen en of ik mijn afspraak bij de Jellinek kan verschuiven. Ik laat het jullie nog weten.. Ook kan het ziekenhuis nog bellen voor een hernieuwde afspraak....wordt vervolgd. Suikertje, wat vervelend he, die paniekaanvallen. Ik heb ze ook gehad, wist bij de meeting in Amsterdam ook niet of ik wel kon komen. Met pillen uiteindelijk toch gelukt, wat een overwinning was dat. Nu heb ik daar gelukkig geen last meer van, of liever gezegd, bijna niet meer. Dat wens ik jou ook toe, sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2015 ik kan met trein/vouwfiets naar de lunchlokatie komen als we dan daarna gaan wandelen. Hoop dat dat een optie is. Joris heeft mn gegevens voor het geval mn pc weer uitvalt. tot vrijdag! Heb er zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 28 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2015 Zullen we met z'n allen afspreken vanaf 12:00 ipv 11:00? Dat lijkt voor de meesten wel beter uit te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2015 ik iets later dus en ja, het weer kan nog wel spelbreker zijn als ik goed gelezen heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 29 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2015 Voor de deelnemers aan de Wandeling Amsterdamse Bos, vrijdag 30-jan.: Het lijkt erop dat er winterse buien zullen zijn en gladheid. Wat willen jullie doen? Het vooruitzicht van de KNMI is: Vrijdag overdag komt er weinig verandering in het weerbeeld. Het blijft half tot zwaar bewolkt en verspreid over het land komen nog steeds enkele winterse buien voor. De temperatuur bedraagt ongeveer 4 graden, maar ligt tijdens buien enkele graden lager. Er staat een matige zuidwestenwind. Aan de kust is de wind westelijk en matig tot vrij krachtig. (Bron: KNMI) We kunnen het ook een paar weken uitstellen? Ik ben overigens verkouden en heb een pijnlijk drukpuntje onder mijn linker voet... Niet handig voor een wandeling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2015 Lijkt me n goed plan Joris, vandaag rijdt NS al op halve kracht hier en het is nog steeds mooi weer. Maar als er morgen treinen uit gaan vallen wordt het voor mij ook erg lastig.En Eli en moet van ver (met auto?) maar ik pas me aan,m als het toch door gaat. als het uitgesteld wordt kunnen er misschien méér mee? Dan ergens in maart? zondag de 15e of 22e? of vrijdag de 13e( ), 20e of 27e? U pick Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 29 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2015 Ik ben wel voor zondag 15 maart. Wacht vandaag nog de reacties van de anderen af, en desnoods stuur ik ze een pb'tje om op de hoogte te brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2015 is goed, ik schrijf de 15e vast in mn agenda met potlood Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 29 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2015 Ik blijf morgen ook liever thuis. Wat ik al op de dagdraad schreef, het lijkt of het griepvirus mij te pakken krijgt. En met het vooruitzicht dat er treinen kunnen uitvallen vind ik dat niet zo'n prettig idee. Ik heb al behoorlijk zitten mopperen vanochtend, want ik had jullie graag tijdens een wandeling ontmoet. Maar goed, er komt zeker een ander moment. Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2015 Is goed. Blij dat ik de Jellinek nog net niet heb afgezegd, haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2015 De weekenden wordt het voor mij niet, ik wacht wel op een volgende afspraak. Groetjes, Nance Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 29 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2015 Ik had morgen ook prima gevonden maar uitstellen vind ik niet erg. Dan ga ik morgen hardlopen. Ik heb wisselende diensten, ik moet altijd maar hopen dat ik kan op een bepaalde datum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 29 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2015 W A N D E L E N A M S T E R D A M S E B O S Initiatiefnemer/idee: Jane Wat: Wandelen en vooraf koffie drinken, Amsterdamse Bos Locatie: Amsterdamse Bos, start Bosbaan 4, Amstelveen (Grand café de Bosbaan) Datum/tijdstip: ZONDAG 15 MAART onder voorbehoud, tijdstip volgt nog, koffie/lunch daarna anderhalf tot twee uur wandelen. Deelnemers: Jane, Eline, Nancy?, Joris, Kastanje, Erik, en? man/vrouw: gemengd minderaar/niet drinker: gemengd (48 uur van te voren niet hebben gedronken) Link/extra informatie: http://www.debosbaan.nl/route http://www.amsterdamsebos.nl/ Ik zet de laatste actuele versie steeds onderaan in het draadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 29 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2015 (bewerkt) heel verstandig om morgen niet te gaan 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 29 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2015 Wat een leuk initiatief! Zou ook graag willen, alleen 15 maart heb ik de kleine denk ik al. Dan hou ik me voor een activiteit in de zomer aanbevelen. Have fun! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Omdat het niet doorgaat en ik toch een vrije dag genomen had via ruilen, kwam mijn moeder met het idee dan gaan we toch samen wandelen in de duinen. Dat ga ik nu dus doen en als extra is de hele wereld nog wit ook. Als ik mooie foto's maak kom ik ze vanavond laten zien in de dagenraad.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden