ronja Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 Klopt Lady Jane maar is alleen geldig tot 6 maart .Hoop dat er nog een actie komt Toch bedankt voor de tip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 27 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2016 Vandaag de opening van het International filmfestival Rotterdam (IFFR). Ik trek het niet om wat te organiseren op het moment, maar wil je tips dan zit je bij mijn goed en mochten er frummers gaan dan is er dikke kans dat ik in ben voor een bakkie. Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Voor degenen die geïnteresseerd zijn in non-dualiteit, op vrijdagavond 29 januari is er een bijeenkomst in Den Haag met Arold Langeveld, "Verslaving als kans". Aanmelden via http://www.alheel.nl/agenda/ Ik ga :-) Ik heb af moeten melden helaas, nog steeds geveld door de griep. Heb een fijne avond, die wèl gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Wat jammer nu Lady Jane had me verheugd je te zien. Beterschap. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Beterschap Janie lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 thnx Yo tot ooit weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 Even naar boven halen, het is bijna zaterdag 12 maart! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 zijn wij de enigen die gaan Nance? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2016 ik heb iets gemist waarvoor sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Ik denk het wel, Jane. Het Rijksmuseum, Smart. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 ik heb nog geen voucher, het schijnt druk te zijn en ik moet tot 2 dgn vantevoren wachten eer ik kan reclameren, dus we wachten nog ff af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Heeeeeee, ik heb gisteren hetzelfde mailtje gekregen! Inderdaad, nog even wachten dan maar en anders bellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Ik heb m'n e-ticket binnen. Jij ook Jane? Ga je morgen nog of heb je misschien andere plannen inmiddels? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 (bewerkt) ik heb m uitgeprint op t prikbord hangen en ik zie je morgen meis! 11 maart 2016 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Leuk !!!!!!!!!!!! Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 ahummm, dames Nance nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Veel plezier Meisjes nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 kijk Nance, die heeft er verstand van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2016 Hahaha, nou, de meisjes gaan zo op pad, hoor! huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wisse Geplaatst 6 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2016 vraagje aan de diehard organisatoren zit er nog wat in de planning op korte termijn??? voor zelf organisren heb ik momenteel geen energie maar zou graag wat met fellows, fellas doen. groetjes uit zeeland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2016 Rijk der Kabouters in Eext. Misschien na schoolvakantie. Zeg het maar. In combinatie met wandeling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wisse Geplaatst 7 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2016 das twee uur van mij vandaan ik bedoel meer midden of zuid nederland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2016 Yeah zuid nederland :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 7 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2016 Brabant wellicht dan? Er zijn vast frummers die daar wonen. Ik ken de regio niet maar reis er graag naar af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2016 Heb het opgezocht is meer dan 2 uur rijden Wisse. Midden in het land geen optie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden