Gast Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 Ik ben benieuwd hoe het met Sowhat is. Het laatste bericht was niet goed; ze was druk bezig met nare zaken ... Als je dit leest: sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 Good murning piepels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 (bewerkt) Hakken vind ik dan weer een absurde vorm van zelfmutilatie. Doe mij maar een vrouw op rubberlaarzen met een mestvork. He' he' God zij dank zeg, ik dacht dat ik eruit lag. 19 januari 2015 bewerkt door bolletje Skip reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 Morge, Zometeen kot kuisen... Tussendoor wat studeren. Fijne dag en sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 Goedemorgen frummers... Hier nog zo eentje die niet op hakken loopt..... Eerst maar een bakje koffie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 Goedemorgen Ik mag zo fijn naar de tandarts, behhhh Vandaag 3 maand droog. Pluk de dag! AlbertRemmo, Burchill, Kate en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 Gefeliciteerd Wimmelt! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 sterkte Wimmelt! en ik loop al weer dagen ongemerkt op mijn nep-croc sloffen de deur uit. pffffft wat zitten die dingen toch lekker. geen gezicht is dan minder belangrijk. en nu spinnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 Gefeliciteerd Wimmelt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 Gefeliciteerd Wimmelt, hartstikke goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 Dank jullie wel! Voelt goed hier. Zonder forum was het niet gelukt! Skip en Burchill reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 Wimmelt proficiat joh. We gaan gewoon door hé? :rose: :rose: Kaboutertje voor jou een dikke :lips: want met alles wat je mee gemaakt hebt in korte tijd, en het dan nog droog houden vind ik een superbos :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 Zo ik ga wat doen, vanmiddag schilderen dus weer een beetje druk vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 Dus ook een bloemetje voor Kabouter... Toppertje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 Wimmelt en Kaboutertje allebei gefeliciteerd. Een apart koppel zijn jullie met zulke verschillende verhalen. En daarmee juist wel kenmerkend voor ons mooie forum. Ietje sterkte; ook ik hoop dat de vitamientjes je gaan helpen. Hoe gaat het verder met je? Jane, ik loop ook vaak op nep-krokodillen, lelijke paarse. Ik zie mensen regelmatig kijken, maar ze durven er niets van te zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
inkie34 Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 Hey allemaal, Net even fijn visite gehad. Was erg fijn. Nu weer alleen en t voelt meteen weer onrustig. Ik wilde trouwens nog even mijn excuses aanbieden Spud. Ik ben gisteravond van t forum weg gegaan zonder even doei te zeggen en t goed af te sluiten. Sorry daarvoor. Ik wens iedereen een hele fijne dag. Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 Goeie morgen Inkie, De kunst van het a.d.b. worden is niet alleen onafhankelijk te worden van de alcohol maar ook van anderen. Dat is geen gemakkelijke taak hoor, daar is tijd voor nodig. plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
inkie34 Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 Bolletje, dank voor je begrip. Vind t fijn dat je dat even zegt. Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 Wimmelt en Kaboutertje, toppers Ik heb nog nooit crocs geprobeerd...wel birkenstock slippers... Even een middagdutje, het lijf heeft het nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 He Wijfie, toch wel lekker om met J nog eens wat ondernemen...dus dat de auto maar goed mag komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 2 maanden, gefeliciteerd kaboutertje en dat met alles sores en regeldingen, ff uitrusten maar tussendoorkun je straks weer verder de bal hoog houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 zo schattig!http://www.telegraaf.nl/tv/vrouw/23561771/__Jongetje_houdt_zijn_vader_voor_de_gek__.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 Bolletje mooi gezegd...ik moest er even over nadenken...en nog. Proces met ups en downs... Voor mij vandaag iets meer down...voel druk van alles wat 'moet', bleh! En dan is alles 'fout' in mijn gedachten...slecht geslapen, het is hier een zooi, nooit opgeruimd, ik studeer te weinig, etc etc....o, o....wat voel ik me zielig. Hup...aan de slag maar weer, één voor één...en deze dag gaat ook weer voorbij... Bloemetje voor de jubilarissen van vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 Ik heb een off-day vandaag. Ik kan het niet vinden met mezelf. Nou ja, het zij zo. Vandaag maar aan modderen, morgen weer een nieuwe dag. Nu mezelf bij mijn nekvel pakken en boodschappen gaan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden