lady jane Geplaatst 18 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2015 nee ik koop niets bij de dierenarts gewoon bij verschillende supers en aanvullen met zelf eten zonder toevoegingen maken. beide katten zijn nooit ziek sinds ik met de dierenarts ben gestopt. zo doe ik het zelf ook plof eigenwijs als de neten, maar vaar er wel bij plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2015 (bewerkt) iets heel anders (nu je er toch bent toevallig haha) mijn ouderwetse mobiel haalde ik van de oplader en in mijn hand begon hij de trillen en zoemen en trok binnen 20 sec. de batterij leeg! ik heb n simkaart van tele2 in een Nokia toestel. maar heb hier nog 2 toestellen liggen, een sony erickson ook ouderwets, en een chinees Horse smartphone. In een vd twee wil ik nu mijn pre paid simkaart doen want beiden hebben nieuwe batterijen en dan kan ik weer een poos voort. Kun jij 1 vd 2 adviseren? Anders laat ik het bij de ouderwetse want daat ben ik aan gewend. heb wel een bieb boekje over Android om ooit mezelf voor te bereiden op de nieuwewetse wereld, maar zooo geen zin in. 18 januari 2015 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 18 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2015 Katten die mauwen, kunnen dat idd om verschillende redenen doen. Vooral bij oudere katten kan het een combi van doofheid en dementie zijn. Maar zoals hier al werd gezegd kan ook pijn de oorzaak zijn. Bij plotseling veranderd gedrag kan een bezoekje aan de dierenarts nooit kwaad. Over het voer: natvoer van goede kwaliteit is beter voor een kat dan brokjes: katten krijgen veel te weinig vocht binnen, en dat is niet best voor de nieren. Ook zitten er in de meeste merken brokjes, zeker die uit de supermarkt, veel te veel granen. Brood kan je ook beter niet aan een kat geven: als obligate vleeseter kan hij er niets mee, en bovendien zorgt het ervoor dat de urine niet zuur genoeg is zodat blaasgruis kan ontstaan. Het gooien met brokjes is een goed idee, net als het gebruiken van voerpuzzels. Het bestrijdt verveling, benaderd het natuurlijke jachtgedrag, en zorgt ervoor dat je kan niet kan schrokken. Voerpuzzels zijn te koop, maar met eenvoudige materialen zoals bijvoorbeeld wc-rollen, ook zelf te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 18 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2015 De steun van het forum is belangrijk, hoop dat het Blondie helpt, zal vandaag niet een leuke dag zijn geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2015 ons kent ons ouderwets dus, nieuw kan altijd als het niet bevalt. Ik bel niet of amper, heb wifi dus mail alles en met kids sms als nodig of onderweg. Bevalt me prima en ik denk dat ik geen €100,= per jaar kwijt ben zo. plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2015 ha daar hebben we A3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2015 we doen wat om jou uit je muizeholletje te halen he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2015 Janina van die granen wist ik niet thnx en mijn kat drinkt best veel en als ik vocht van vis/vlees of lever door het eten meng vliegt het erin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2015 De steun van het forum is belangrijk, hoop dat het Blondie helpt, zal vandaag niet een leuke dag zijn geweest Als Blondie enigzins van katten houdt, zal ze zeker steun vinden, hier.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2015 we kennen Koh toch ook? En Blondie heeft een hond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2015 vaat van 1 week gedaan de was draait en ik moet nog een avond aan de slag bij mn favo cliente eerst maar zorgen dat ik bereikbaar ben dus met die mobiel. fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2015 Het gaat gewoon wel heel erg veel over katten, vandaag. De berichtjes die alcoholgerelateerd zijn sneeuwen een beetje onder. Goed, ik geef toe dat dat mijn kijk is en dat die nergens op slaat. Maar ik hoef toch ook niet altijd ergens op te slaan? jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2015 even wat rechtzetten jowan DAGPACT Jowan BlondieKaboutertjeVol Joris Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2015 En even terugkijkend... ik ben inderdaad een vergeten te plaatsen.. Dat maakt inderdaad nogal een verschil in toon. Dank, Ploffie. 't Was me even ontgaan en nu snap ik de "verontwaardiging" bij Agniet ook wat beter.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2015 Ik vind een smiley "met een (vette) knipoog" genoeg om een (vette) knipoog aan een bericht te hangen.. Met een korrel(tje) zout is moeilijker uit te beelden in een smiley. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2015 * had nooit over katten moeten beginnen * Fijne avond. Die Ploffie, nou eindigt ie er ook nog mee.... plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2015 Woorden zijn namelijk niet zoveel waard. Uiteindelijk niet. Jopie, ook al zijn je berichten in jouw eigen woorden dus eigenlijk niet veel waard, voor mij zijn ze meestal erg interessant.. voor wat het waard is: Ik bewonder je speurzin. Je nooit denken dat je er bent en weer vérder gaan.. Ik snap je niet altijd, maar ik bewonder je wel. In zekere zin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2015 Allen dank voor de lieve steunende woorden. Ik sluit vandaag weer droog af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden