Spring naar bijdragen

Zondag, 18 januari 2015


jowan

Aanbevolen berichten

.... ik ben bang dat ik haar dan onder druk zet en dan helemaal geen contact meer krijg.

 

De reden is dat ik al drie dagen geen reactie heb gehad van iemand op iets heel belangrijks wat ik heb gevraagd, en ik merk dat ik nu wel een beetje boos wordt maar wil dat niet.,

 

Quote verkeerd om per ongeluk, Krijg het niet omgedraaid. Jij bent dus in een afhankelijke positie wat bereft het contact of je hebt je hierin laten manoeuvreren.Je durft niet "de waarheid" te zeggen want dan is het contact mogelijk weg. Ik ken het verhaal niet maar stel theoretisch, wat zou er gebeuren als jij zelf geen contact meer opzoekt?......En is die angst echt reeel dat je contact verliest als je zegt wat je vind over 3d geen respect voor dat je iets heel belangrijks vraagt. Hebben jullie het onderling contact niet beide nodig, heeft zij jou niet feitelijk net zo hard nodig als jij haar. Zo ja waarom laat jij je dan in die afhankelijke positie manouvreren. Wie weet zie ik het teveel uit eigen perspectief, uit een ervaring van contact met iemand die ook zo wispelturig kon zijn en zo resoluut van meteen alle contact weg. Ik ging heel omzichtig te werk, ik durfde niet meer te zeggen wat ik dacht en dat gaf bij mij frustraties en dat deed mij toen ook drinken. En wat ik met haar gecommuniceerd heb met drank op is altijd helemaal contraproductief geweest. Nuchter kan ik veel beter op eieren lopen en toch de waarheid zeggen.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...