Gast Geplaatst 15 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 Blondie <hartje> van een ouwe sok <smile><knipoog> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 15 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 (bewerkt) Blondie, fijn trouwens dat je bij je ouwe peut terecht kunt! 15 januari 2015 bewerkt door MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 A3, er is vervolgens ook toegelicht dat het feit dat er überhaupt eten wordt gekookt, voor sommigen meer betekenis heeft dan alleen het samenstellen van een maaltijd. Toen begrepen we elkaar weer helemaal. Tenminste zo heb ik het opgevat. Heel dit gebeuren, dat zich over meerdere dagen heeft uitgestrekt en op zich ook weer betekenis heeft (voor mij in iedere geval), is op enig moment tot "de sokkendiscussie" gedoopt. De mijne zijn zwart vandaag trouwens én horen bij elkaar. Ook dat is weleens anders geweest <blush> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 15 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 Goeie avond mensen. Heerlijk gewinkeld en heb eens 2 nieuwe goeie pannetjes gekocht en verder veel drinken zodat ik niet hoef te slepen. Jan heeft een auto. Zondag krijg ik z'n hondjes op bezoek voor een week, dan gaat hij op vakantie. Hij is zo blij en soms ook verbaasd dat ik dat voor hem doe, terwijl hij zo ontzettend veel voor anderen en voor mij doet. Tja das het minste dat ik terug kan doen. Hij heeft een hond die ADHD heeft maar als ze te druk wordt schop ik een keer flink onder haar kontje dan is het zo afgelopen Slaap wel met vier honden in een bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 Allemaal dezelfde paren sokken, in één kleur....... Ik heb een tas vol eenlingen, alle soorten en maten...een raadsel hoe ik ze kwijt raak, zelfs als ik ze met het boordje aan elkaar in de machine doe...genoeg hier voor sokpoppen. Oja zuurkool, met platte rib...heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 15 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 Toch maar effe inloggen om de wind uit de zeilen te nemen... Lieve frummers, Sokkendiscussie was voor mij de druppel op de gloeiende plaat zal ik maar zeggen. Niks ten nadele van wie dan ook. Ik loop momenteel op mijn laatste pootjes. Excuses ook naar diegene die ik erop aangesproken heb het ligt niet aan jou/jullie, maar aan mij... Ik moet hier wat mee. Niet nagelaten dat ik mij aangesproken voelde en daardoor verdrietig was. Dit is iets waar ik wat mee moet en door wat afstand te nemen van het forum ben ik daar wel mee aan de slag gegaan, al blijft het forum trekken... Juist die sokkendiscussie en mijn reactie daarop heeft mij doen realiseren hoe ik mijzelf zie en hoe afhankelijk ik mij nog opstel ten opzichte van de mening van anderen. Tijd om daarmee aan de slag te gaan. En geluk bij... Komende dinsdag mag ik weer samen met mijn 'ouwe' therapeut aan de slag... Wat een opluchting, maar ook gelijk een gevoel van angst... Tjeeminee,wat wil je nu blondie! Grrr... Gelukkig een teken van leven. Ik was al bang dat je je sokken aan het zoeken was (Charlie)....... Je terugtrekken van de vertrouwde omgeving is nooit goed voor een verslaafde, je uiten en laten weten dat je ergens mee zit wel. Dan kun je geholpen worden.... Och, jeeee, hulp vragen is ook al zoiets voor een verslaafde.... Ik ga naar een NA meeting zometeen, fijne avond Blondie en alle anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 15 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 Goedenavond, Ik meld me droog af. Vwb koken en eten: Voor mij is het recentelijk zeer belangrijk geweest om de hardnekkige trek direct de kop in te drukken. Vanavond overigens restje van gisteren. Heb twee boekjes over balkontuinen gekocht en ook al wat Biologische zaad, want wil dit jaar kunnen eten van mijn balkon! Sokken: voornamelijk wandelstokken van de Hema. Met handige L en R indicatie, extra stevige stukken bij wreef, hak en balvoet (Dit laatste gok ik allemaal, want mijn anatomische kennis is ondermaats) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 (bewerkt) Als je van sokken bolletjes maakt, gaat de rek er heel vlug uit, als je ze lang maakt blijft het elastiek dat in de sok is verwerkt veel langer goed. Ikzelf heb er een gloeiende hekel aan als mijn sokken naar beneden zakken. Weer niet zo goed gelezen, anders had ik al gezien dat Akkie geantwoord had op het langwerpigebolletjessokkenprobleem. 15 januari 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 15 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 Goh, weer wat geleerd dankzij Bol en Akie. Ik was ook van bolletjes. Dat gaat NU stoppen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 15 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 jongens ik heb een beetje spijt ik had nooit over sokken moeten beginnen ik had over lingerie moeten beginnen ... ... ... dan had ik inmiddels ook geweten hoe ik het elastische , het lycra en de beugels heel kan houden .... en of alleen Marliesjes op de hand moeten of dat alle lingerie op de hand gewassen moet worden (en als je alleen maar Marliesjes hebt, of ze dán wel in een waszakje mogen) .. .. .. maar het werden sokken komt ie: zucht jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 Ik vind sokken beter, Marliesjes heb ik geen ervaring mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 15 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 Ik ga hier NIET over mijn ondergoed praten. (Heb jij alleen Marliesjes? Wow...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 ik ook niet. over sokken kunnen we allemaal wat zinnigs zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 15 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 nu serieus: Blondie, wat jammer dat het jou geraakt heeft alsof ik jouw schotels minderwaardig vind (ik kan zelf niet goed koken en vind dat totaal onbelangrijk) want dat is niet zo, ik vind eten gewoon totaal niet boeiend. Dat zegt dus niets over jouw kookkunst. Ik vind mijn sokken ook niet boeiend en dat is dus de enige overeenkomst. Iedereen schrijft over eten dus het is niet persoonlijk naar jou gericht. Wil je mij jouw sokken beschrijven zodra ik teveel over motoren schrijf? Dat zal voor jóu niet boeiend zijn, zo vul ik in, en als ik eenmaal begin dan kan ik niet meer stoppen. We kunnen zoiets als een knipoog opvatten toch? Het ga je goed, het is fijn dat je je niet op je kop laat zitten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 Volgens mij knipogen we al behoorlijk hier, Monster. Voor jou nog even en dan niet meer zuchten hoor: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 Kwijlen mag overigens wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 Zo, de yoga en de storm ook weer overleefd. Wil na de ontspanningsessie nooit meer opstaan, Ik haat het, als ze zegt; Draai nu op je linkerzij, en kom rustig overeind. Wil helemaal niet overeind Wil in mijn dromerige paradijsje blijven, niet wakker worden, en door de storm weer terug plof, ProudMary en huttula reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 Zit nu braaf aan de detoxthee met gember. Morgen, lange werkdag Gelukkig, latex zondag weer terug. Heb trouwens mijn tweede paar sokken aan vandaag (als we het toch over sokken hebben) Het eerste paar was doorweekt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 'K ga naar bed Truste peoples Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 met de slaapsokken aan mn bedje maar vroeg opzoeken slaapwel rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 15 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 De enige overeenkomst tussen drinken en sokken met gaten is stoppen. zucht.... Nog een overeenkomst tussen drinken en sokken is gaten stoppen. Zucht x 2 Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 15 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 toevallig zijn wij wel helden op sokken die het stoppen áángingen.................... en daar ben ik blij mee helden zijn we, stuk voor stuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden