Yvonne Geplaatst 14 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2015 Goedemorgen frummers, Snel de gordijnen maar even open en koffie en thee zetten. Dan kan de dag beginnen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 14 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2015 Goeiemorgen Yvonne, morgen allemaal! Niet zo veel te melden vandaag, ik ga weer met die banaan. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2015 Goedemorgen Yoga. Koffie is inmiddels doorgelopen en thee getrokken. En de regen slaat alweer tegen de ramen. Wind lijkt iets minder, maar is er nog wel degelijk. Zag dat Har er gisteren even was? Fijn dat het goed met je gaat en leuk dat je even langs kwam. Inkie, jammer dat het niet loopt zoals jij wilt meis. Is het misschien een idee om wat vroeger op de avond hier te komen? Nog voordat je aan het nippen slaat? Misschien lukt het dan om die glazen níet te nemen..... Plof, alleen al het lezen van hoe jij badkamer schoon wilt gaan maken maakt me moe. Al die rommel die je er voor nodig hebt. En die moet je ook weer droog opruimen na dat waterballet dat je gaat veroorzaken... Enig idee hoeveel tijd je kwijt bent met het fatsoenlijk wegruimen van je schoonmaakspullen daarna???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 14 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2015 Goedemorgen Yvonne, Heerlijk bakkie zoals altijd. Gaat het goed ? Voor de rest van de Frummers maak er weer iets van vandaag. Want deze komt nooit meer terug ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2015 Goede morgen DAGPACT Albert Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2015 Goedemorgen Luna en Albert. Ja Luna, het gaat goed, dank je, heb heerlijk geslapen. Paar vrije dagen gehad, maar straks weer aan de slag dus. Ik hoop dat jij ook een fijne dag hebt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2015 Goeiemorgen. Dagpact:Albert jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2015 Jij ook een goedemorgen Jowan én een fijne dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 14 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2015 Mogge frummers, Ik heb bizar gedroomd over werk en collega's van jaren her. Heimwee? Een fijne dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 14 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2015 Ik zie de verjaardag van Lytse staan. Dat vind ik wel erg. Zal het meteen melden bij de moderator. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2015 Jullie ook een heel goede morgen A3 en Mary. ja, ik zie het nu ook, had er over heen gekeken. Aan de andere kant Mary, ik schrap de mensen om mij heen die zijn overleden ook niet van mijn verjaarskalender.... Die blijven er op staan. Voor sommigen zal het misschien toch even weer heel dicht bij Lytse zijn als ze zoiets zien staan. Vandaag is en blijft de verjaardag van Lytse. Maar nu... ik moet er vandoor lui. en denk er aan.. Vandaag komt niet meer terug, geniet er van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2015 Goedemorgen beste mensen, Een bescheiden start van de dag hier. Fijne dag voor iedereen, sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2015 goeie morgen jongelui. Dadelijk weer werken, en brrrr het is hier nog zoooo donker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 14 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 14 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 14 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2015 (bewerkt) Morguh mensen, Gisteren vergeten droog af te melden....Vandaag ga ik er weer voor. Moet ivm mijn gezondheid op meer vlakken erg letten op veel dingen. Zo min mogelijk vet en voor cholesterol en dus geen vette dierlijke producten meer. Ik heb zo bizar gedroomd; Eetfestijn met overal kaas en vet, Pizza raclette vlees met gesmolten kaas en veel spek kaasfondue.....ik wist dat ik kon dromen over drank maar kaasdromen zijn nieuw voor me. Menselijk brein is een vreemd ding Nu maar koffie en bakje havermout.... Yvonne, Wat goed dat je aan Lytse herinnert op haar verjaardag. Ze verdient het zo om te blijven herinneren. 14 januari 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2015 Ik mis Blondie hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 14 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2015 Nu we een nacht verder zijn kan ik ook - als vervolg op mijn laatste bericht van gisteravond laat - melden dat twee broodjes bal met mosterd kennelijk een probaat middel zijn tegen dromen en ander ongemak. Werd na 7 uur diepe slaap in dezelfde houding wakker als waarin ik ging liggen (ja, ik kan natuurlijk op mijn kop hebben gestaan en drie uur hebben geslaapwandeld en vervolgens in dezelfde houding zijn gaan liggen - maar daar gaan we even niet van uit). Partner vond wel dat ik wat raar liep toen ik uit bed kwam, maar dat lag dus aan al dat water en was snel verholpen... Ik meld het even omdat ik veel lees over slecht slapen en nare dromen over kaas enzo. We zijn op de wereld op mekaar te helpen (nietwaar?). Dus bij dezen: twee broodjes bal en een emmer water. Moet jij eens kijken! bertd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 14 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2015 @Yvonne. Prima om de verjaardag van de overledenen te herinneren. Doe ik ook. Maar...dat de leeftijd er achter staat die ze niet gehaald heeft vind ik wrang. Het is niet persoonlijk. Ik heb haar niet gekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2015 Ik ben werken lieve kanjers. :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 14 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2015 Goeiemorgen! En we gaan er weer voor! Dagpact: Albert jowan Kipje Zelfs het druilerige weer kan mij nu even niet van mijn stuk brengen... Heb n fijne dag allemaal! Kipje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
loper Geplaatst 14 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2015 Goedemorgen allemaal. Ik heb vannacht voor het eerst sinds eind oktober eindelijk weer eens lekker geslapen. Ik was vergeten hoe dat voelt. Ik heb zowaar energie in mijn lijf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 14 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2015 Goedemorgen, Ik meld mij nog droog af voor gisteren. Dagpact: Albert jowan Kipje Joris Fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden