Spring naar bijdragen

Zondag 11 januari 2014


Yogajuf

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen,

Een leenhondje lijkt me op zich wel leuk, maar dat je de drollen in een zakje moet doen tegenwoordig, wat minder.

Een pluim voor Luna, die onze post in weer en wind rondbrengt!

Ik ga de financiele administratie bijwerken en de was opruimen.

Fijne dag mensen.

bewerkt door Kate
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zo'n zwart hondje met een ruig behaard koppie en grote bruine ogen, zo'n hond die qua ras totaal onherleidbaar is. 

Ooit overleefde ze als zwervertje in een spaanse stad tot iemand haar opmerkte en de moeite nam haar  naar het asiel daar te brengen.. 

We zullen nooit weten wat zij daar allemaal heeft meegemaakt, is misschien maar goed ook. 

Nu geeft ze iedere dag een gouden randje. 

 
En ook wij zijn zo'n beetje van de weg gewaaid, ín het bos ging het prima, maar de weg langs de rand van het bos...... 
Hond vond al dat stormlawaai trouwens doodeng... we hebben de weg twee keer zo snel afgeleg als normaal, hihihi. 
 
Ennu Plof, mij heb je niet over smileys gehoord, Tatum was ze kwijt gisteren..... 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben vanochtend dus begonnen achter mijn daglichtlamp, die ik bijna twee weken heb moeten missen.

Daarna een rondje hardgelopen, met moeite overigens, maar toch wel lekker.

Nu ben ik net terug van een uurtje motorrijden.

Ik heb het zo slecht :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag frummels,

 

Alweer dik een halve werkdag achter de rug.

8 uur begonnen

Eitje gekookt bij het ontbijt voor de mensen waar ik voor werkte

Is tenslotte zondag, en ze vinden het leuk, dat ik dat gedaan had.

Volgende adres, ook goed gegaan.

Daarna naar latex geweest

Daar de plantjes, de post en de ramen gezeemd.

Tjee, wat was dat koud zeg, op zo'n windhoek

Maar die ramen zagen er niet uit, dus moest van mezelf!

Nu even pauze

straks om 17.00 weer beginnen voor 2 adressen.

Weer die polder door in de vreselijke storm.

Bah, wat ben ik dat zat zeg.

En..ben nog steeds aan het hinkepinken.

Wat kan die hiel zeer doen zeg.

Morgenochtend eerst dus naar de podotherapeut

Hoop echt dat dat gaat helpen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ja Kate,

Hij is zeker in staat om zelf zijn ramen te zemen.

Maar ja, doet het niet he.

1 keer per jaar vind hij wel genoeg,

 

En Fruit,

Latex is nog niet terug hoor.

Volgende week pas, dus als wijze van verrassing, in de loop van de weken al zijn ramen maar gezeemd.

Maar dan is het ook wel weer goed hoor.

Dan heb ik ook weer genoeg gedaan voor een jaar bij hem :P ,

 

Trouwens,

Leuk toch een appartementje in Zandvoort!

Eerst maar een kijken dan he, en dan dan nog eens kijken hoe het aanvoelt.

 

en met 37 een beetje nadenken over de toekomst..daar is niets mis mee lijkt mij, want straks is dat misschien te laat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net terug van die nieuwjaarsreceptie. Is zo lang geleden dat ik op een feestje was of in de kroeg was aan de Cola light. Daar ben ik ook best trots op ook. 

 

Had een rot avond en ochtend vandaag. Diegene waar ik vaker over schreef die zo ziek is, lijkt alle hoop op te geven en vanochtend las ik een serieus afscheidsbericht via pb en op haar profiel in algemenere termen. Heb daar heb ik een erg niet pluis gevoel bij.

 

Ze is ook gevallen, toilet niet gehaald...Zo sneu dit soort mensonterende zaken. Ze ligt op bed en ze mag me bellen of schrijven via FB wat ze wil. Verder is het aan haar. Ik kan verder niks.

 

Zelfs op die nieuwjaarsbijeenkomst was ik eigenlijk afgeleid. In de kroeg je eigenlijk verdrietig voelen en gefrustreerd maakt het erg lastig niet te drinken. Vooral net in de supermarkt moest ik heel snel die winkel weer uit en niet in de buurt van drank komen.

 

Maar wel gesport en toch gegaan om die mensen te ontmoeten en zonder drank. Voel me nu dubbel, trots ,verdrietig en ik maak me zorgen om haar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knap gedaan Erik, compliment! Beter zo natuurlijk; zelfs verdriet beleef je eerlijker zonder drank, lijkt me.

Nog gesport ook. Je bent op de weg terug zo, denk ik en hoop ik.

De situatie waar je het over hebt, kan ik niet zoveel van zeggen. Ik kan je er alleen sterkte mee wensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk alleen dat het geen theater is......Moet loslaten en dit voelt als een praktijktest. Loslaten is in theorie zo makkelijk en logisch maar zo lastig. Het is aan haar me te bellen of een bericht te sturen. Verder wil ik de dingen blijven doen die ik van plan was om te doen.

 

Nu film downloaden met lekker veel actie en spectakel.....ga me zo maar afleiden vanavond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...