eline Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Zuurkool hier met uitgebakken spekjes..... Zal blij zijn als de dag voorbij is....morgen beter en weer wandelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Moest ff lachen skip om jou topic Het goede van vandaag is voor mij Ik kreeg iets in mijn kerstpakket wat ik niet ga gebruiken. Nu heb ik het zo gepimpt en een mooi verjaardag kadoo ervan gemaakt dat ik het zelf ook best wel weer wil houden...haha gek wief dak ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie huttula en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Zo mensjes....Hier ook weer 1 thuis. Gezellig 6 uur in de regen gelopen.Ā Ā Nou ja iedereen heeft zijn post weer. En de nodige AH blaadjesĀ huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie luna1961 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Wow Luna dan hopelijk nu warme droge kleren en warme maaltijd, petje af, denk ik ook als ik de krantenjongen 's morgens om 6 hoor luna1961 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Altijd spannend als de postbode langskomt, als bijna alles automatisch betaald word En nu lekker warm worden Luna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Zo darten kijken mensen,Ā ze staan met z'n tweetjes in de halve finale, dus spannend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Ik ga zo Skyfall kijken, fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 (bewerkt) Een dag vol emoties achter de rug. Een mooi afscheid was het, met de nodige traantjes. NIeuw en oud verdriet worden op zo'n dag aangeraakt. Voel me nu wel een beetje gevloerd. Ā Kastanje, net na je dappere besluit over je werk leg je jezelf zo'n nieuwjaarsreceptie op, die eigenlijk helemaal niet bij je past. Oude gewoonte? zoiets van ik moet er toch mee om kunnen gaan. Wees maar lief voor jezelf, als je iets niet zo ziet zitten kun je het gerust aan je voorbij laten gaan. Dat is ook onderdeel van jezelf worden. Daar ben je inmiddels zelf ook achter na deze ervaring 3 januari 2015 bewerkt door Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Hutje gecondoleerd huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Goed dat je actie onderneemt wijfie, nu wel nog keer ja zeggen. Ā Laat het voor jezelf niet bij een voornemen blijven. Ā Je kan het geluid van tv ook uit zetten hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Kate: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Huttula: gecondoleerd en veel sterkte gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Avond Ā Het blijft maar cadeautjes regenen Maar dat is een "tik" van mij Ā In alles zie ik het mooie Ā Hoe een cirkel zich vormt Gewoon er met zijn allen zijn Ā Zo bijzonder en tevens zo gewoon Ā Een fijne avond/nacht allen Skip reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Ja, ja en nog eens JA! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Alles hoort erbij Ik zeg nog altijd Ā JA! Ā Tegen het leven Of wat het ook is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Ik meld me nuchter af voor de dagpact. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Was ik ook weer even. Eindelijk na 2,5 jaar ADB begin ik mij weer goed te voelen. Dacht dat het nooit meer zou komen. Wist wel dat ik ADB moest zijn, hopend op dit resultaat. Lange strijd.. Zag het soms echt niet meer zitten. Sinds twee weken wordt ik weer happy wakker en geloof me dit gebeurde op de een of andere manier niet meer. Thanks forum! Dat ik af en toe mee kan lezen en mij niet alleen in deze moeilijk strijd heb moeten begeven.Ā plof en jowan reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Lieselot!heerlijk he, weer happy zijn!!! Lieselot reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2015 wat een drama achter dit verhaal Agnieta en wat machteloos zul je je voelen verduren komt bij me op, zomaar. sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden