Spring naar bijdragen

vrijdag 19 december


blondie6173

Aanbevolen berichten

Straks ga ik medicijnen halen die ik van een psychiater heb gekregen van de Breider stichting. Het is een anti-depressiva. Niet dat ik depressief ben, maar het werkt ook tegen angsten. Er schijnen de eerste 2 weken wel wat bijwerkingen te zijn die lijken op cold-turkey ontwennen, zoals slecht slapen, onrustig zijn, droge mond en geen eetlust. Maar dat kan en wil ik aangaan. Nu ben ik thuis dus wat ongemak is geen ramp. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen kanjers. :lips:

De laatste dagen hard gewerkt en lekker opgeschoten bij Jan.

Toch voel ik me niet zo prettig. Lijkt of de lamp minder werkt dan andere jaren, dus een beetje depri. Heb hem nu op een half uur staan. Misschien dat dat wat meer doet. Ik moet er toch doorheen.

Vandaag komt schoonzus hier dus ga ik dadelijk hier weer aan de slag. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowhat: ik heb begrepen dat anti-depressiva en alcohol geen fijne combinatie is. Dat is ook niet wat ik wil. Maar deze psychiater is van de Breider stichting. Het middel is niet-verslavend en mocht ik een terugval krijgen dan is het geen grote ramp. Ik heb daar uitgebreid met hem over gesproken. Juist omdat ik weet dat alcohol voor mij een probleem is. Maar het liefst wil ik droog mijn vakantie door.  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Heb het goed! Ja dat klinkt haast als een bevel Proudmary hi.

Aan mij zal het niet liggen. Kerstvakantie, wat een zaligheid.

Draaide me vanmorgen nog eens lekker om onder het dakgekletter, heerlijk.

Voor het opstaan nog even gelezen.

Kerstlichtjes alweer aan. Met mij komt het wel goed.

Tatum, goed bezig. Hopelijk vallen de bijwerkingen mee en kun je van je vakantie en kaaspakket genieten.

En je hebt al een tijdje een nieuwe liefde begreep ik?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is zeker niet als bevel bedoeld wat ik schreef over mijn ervaring met angst in combinatie met alcohol.

Meer een slogan.

Suikertje, je schreef dat jouw ervaring is dat niet drinken het beste medicijn is tegen angsten. Daaruit begreep ik dat je angsten verdwenen waren.

Gelukkig dat het hanteerbaar voor je is nu.

bewerkt door ProudMary
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...