rapilos Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Goeie bui Wimmelt,!? Hoe komt dat zo? In elk geval, lekker voor je! Die Bol, Je wordt nog eens technisch joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Hoehahawawa nee hoor Rapi, in ieder geval niet technisch met de pc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Wat precies Agnieta vind jij niet leuk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 weet je, er zijn wat dingen over je gezegd, er is een grap over je gemaakt, die ik ook echt raak vond, ook wat Jen zei vond ik treffend, wat betreft de grap; zolang het grapje over jou gaat mag jij bepalen.... maar soms Agnieta ben je zo moeilijk te volgen, neem gister, je bent ziek maar wat het is ga je niet vertellen, vandaag zeg je borstontsteking, had dat gewoon gister gezegd dat je dat vermoedde dat het dat was, je bent vaak niet duidelijk en dat vind ik jammer voor je, soms zie ik een kleine Agnieta, een kindje dat in een volwassen wereld moet meedoen....en niet precies weet hoe..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Zo las ik vanochtend dat hennepzaad erg gezond is om te eten Jopske. Mensen in China worden meer dan 100 jaar oud. Wij deden het geloof ik vroeger in visvoer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Klopt Jopske. Maar ik denk dat, als je gewoon lekker in je vel zit, dat dat wel degelijk invloed heeft op je lichaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Met wat voor 'n soort vlees Kaboutertje? Ik vind stoofvlees altijd erg lekker daarbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Eindelijk Thuis. Penne met verse champignons en carbonarasaus uit potje vandaag. Gelukkig morgen vrij. Althans vrij van werk. Gevoel dat ik met mijn tong op mijn schoenzolen loop, zo moe. Morgen bij therapie maar bespreken. Voor nu, benen omhoog en opslomen... Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Hier lasange..kant en klaar..best ransig voer Hele dag vergadering...net thuis..dus makkelijk. En morgen weer eigen gemaakte prak Eet ze .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 hier 2 broodjes hamburger vanavond bij Gooische Vrouwen nog een salade. geen zin om te koken ook, dat gebeurt me zelden eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Privé-situatie aanhalen mag inderdaad niet, en met recht en reden vind ik. Het is ronduit onkies. Iemand hier deed het eens bij mij, dus ik weet beslist hoe kwetsend het is. Het grapje van A3 vond ik wel hilarisch moet ik toegeven, en nee ik was je niet aan het uitlachen Agnieta, het was gewoon een woordgrap, niet 'op de man' gericht leek mij. Wat ik wel snap is dat het raar overkomt als je jezelf net kwetsbaar hebt opgesteld. Je verwacht dan wat anders als reactie, uiteraard. Hoewel, een ander zou het kunnen aanvoelen als een manier om het ijs te breken, om de geladenheid uit de situatie te halen. Enfin, ik apprecieer je openheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Je verwoordt exact hoe ik het grapje beleefde Jen. Geen enkele intentie om Agnieta uit te lachen, maar even een momentje van ontlading. En het zei ook nog wel wat over A3's grote liefde voor Metallica Jen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Ik wíst het jopie. Haha. Begin je te kennen, of je wordt voorspelbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Deze dag heb ik ook weer overleefd. Vandaag had ik 2 mantra's: als je ontspant is er niks aan de hand. En wees dankbaar voor de kleine dingen. Die laatste was ik in de loop van de dag weer vergeten. Nu ben ik dankbaar voor wat deze dag me weer heeft duidelijk gemaakt. Er waren ook wel een paar waardevolle contacten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Jen, wat ik me afvraag, hoe is het nu met je zweten? Is dat minder geworden nu je van je baanstress af bent, of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Hallo en doei... Drukke, leerzame, intensieve lesdag achter de rug... Dus...tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Grappig dat je dat vraagt, Kate. Vandaag zag ik net een reportage over premenstruatie, en hoe huisdokters dan bètablokkers voorschrijven als symptoombestrijding. Dat deed de mijne dus ook, maar het hielp niet. Mijn zweten is inmiddels helemaal verdwenen, maar dat was eigenlijk al zo voordat ik de baan opgaf. Ik zal wellicht nooit weten wat het was. Irritant, maar ja. Ik hoop maar dat het niet meer terug opduikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Premenstruatie... kuch. Premenopauze dus, een woord dat ik kennelijk niet graag op mezelf toepas. Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Maar eh, Kate, eigenlijk leverde de baan op zich me geen negatieve stress op. Ik ben nu ongelukkiger. Om de een of andere reden kon ik de baan niet aan. Intellectueel wel, denk ik, maar anderszins. En wat dat anderszins inhoudt, weet ik niet. Ik weet het m.a.w. allemaal niet meer, met mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Lastig Jen. Ik had de indruk dat je het werk op zich wel kon en je wel gewaardeerd werd, maar je eigen onzekerheid en moeite met omgang met anderen je in de weg zaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Wat ik niet als oordeel bedoel. Als het zo is dan is dat nou eenmaal zo. Niemand kan alsmaar op zijn tenen lopen, op welk vlak dan ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Daar zitten we dan met onze positieve onderschriften haha. Ik zie eigenlijk wel een tekstschrijver in je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Dat doet me plezier Kate, ik schrijf wel graag namelijk. Vroeger zelfs kortverhalen en zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Omgang met anderen is inderdaad een pijnpunt. Maar dat hoort niet bij die specifieke baan, dat hoort bij mijn hele leven. Sielug he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Breek ff in. Sorry niks bijgelezen maar ga ik morgen doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden