Spring naar bijdragen

Woensdag 10 december 2014


jowan

Aanbevolen berichten

weet je, er zijn wat dingen over je gezegd, er is een grap over je gemaakt, die ik ook echt raak vond, ook wat Jen zei vond ik treffend,

wat betreft de grap; zolang het grapje over jou gaat mag jij bepalen....

maar soms Agnieta ben je zo moeilijk te volgen, neem gister, je bent ziek maar wat het is ga je niet vertellen, vandaag zeg je borstontsteking,

had dat gewoon gister gezegd dat je dat vermoedde dat het dat was, je bent vaak niet duidelijk en dat vind ik jammer voor je, soms zie ik een kleine Agnieta, een kindje dat in een volwassen wereld moet meedoen....en niet precies weet hoe.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Privé-situatie aanhalen mag inderdaad niet, en met recht en reden vind ik. Het is ronduit onkies. 

Iemand hier deed het eens bij mij, dus ik weet beslist hoe kwetsend het is.

Het grapje van A3 vond ik wel hilarisch moet ik toegeven, en nee ik was je niet aan het uitlachen Agnieta, het was gewoon een woordgrap, niet 'op de man' gericht leek mij. Wat ik wel snap is dat het raar overkomt als je jezelf net kwetsbaar hebt opgesteld. Je verwacht dan wat anders als reactie, uiteraard. Hoewel, een ander zou het kunnen aanvoelen als een manier om het ijs te breken, om de geladenheid uit de situatie te halen.

Enfin, ik apprecieer je openheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze dag heb ik ook weer overleefd.

Vandaag had ik 2 mantra's: als je ontspant is er niks aan de hand.

En wees dankbaar voor de kleine dingen.

 

Die laatste was ik in de loop van de dag weer vergeten.

Nu ben ik dankbaar voor wat deze dag me weer heeft duidelijk gemaakt.

Er waren ook wel een paar waardevolle contacten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grappig dat je dat vraagt, Kate. Vandaag zag ik net een reportage over premenstruatie, en hoe huisdokters dan bètablokkers voorschrijven als symptoombestrijding. Dat deed de mijne dus ook, maar het hielp niet.

 

Mijn zweten is inmiddels helemaal verdwenen, maar dat was eigenlijk al zo voordat ik de baan opgaf. Ik zal wellicht nooit weten wat het was. Irritant, maar ja. Ik hoop maar dat het niet meer terug opduikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar eh, Kate, eigenlijk leverde de baan op zich me geen negatieve stress op. Ik ben nu ongelukkiger. 

Om de een of andere reden kon ik de baan niet aan. Intellectueel wel, denk ik, maar anderszins. En wat dat anderszins inhoudt, weet ik niet.

Ik weet het m.a.w. allemaal niet meer, met mezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...