wimmelt Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 (bewerkt) geinig! 7 december 2014 bewerkt door wimmelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Yo wat fijn, dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Rap & Bol, Even een hele andere vraag. Ben gisteren op jacht geweest naar het tijdschrift Lef! Niet te vinden hier in de kiosken en woon niet in een klein dorp! Kent iemand het en is het de moeite waard? Was benieuwd! IK heb het wel eens gelezen, ik vind het wel een aardige inhoud en presentatie hebben: http://www.lef-magazine.nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 (bewerkt) Balen Wijfie dat je weer zo'n geklooi hebt met je laptop, maar een stevige knuffel voor jou. Je hebt het toch weer gedaan, je bent droog gebleven. Chapeau hoor. En deze dame gaat ook afsluiten voor vandaag. Trusten allemaal en tot morgen weer. 7 december 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Ik heb geen hekel meer aan kerst. Het valt op donderdag en vrijdag, dat zijn voor mij een paar mooie extra stille vrije dagen, en als toetje nieuwjaarsdag zonder kater. Voor de rest betekent het niet veel voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Voor wie nog wakker is: goedenavond. Even laten weten dat ik nog leef en dat het eigenlijk best goed gaat. Merk ook dat ik, na toch een poosje hier niet gelezen te hebben, eigenlijk weinig te vertellen heb nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Ik ga ook niet meer op familiebezoek en zo. Een paar keer heb ik het meegemaakt dat het kunstmatig leuk moet zijn. Dat geeft iets ongemakkelijks. Ik voel dan een spanning. Terwijl ik normaal prima met ze door een deur kan. Dus dat doen we dan ook maar de rest van het jaar, als er geen vooropgezet plan is. Lotus79 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 He, Dylan, leuk dat je er bent. Ik vind het ook altijd lastig om er in te komen als ik dit forum een tijdje gemeden heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Hoi Dylan, lang niet gezien. Alles gaat goed met je, lees ik. Weinig te vertellen, dat kan ook goed nieuws zijn toch? Ga goed man. Wijfie, als ik morgenochtend hier kom, zet ik je wel op het dagpact als niemand anders dat zou hebben gedaan. Hou je goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Hahaha... stout geweest Agnieta? Zie wel dat mijn onderschrift aan vernieuwing toe is. Gelukkig niet voor wat betreft de datum, die staat als een huis. Misschien dat ik van die andere pagina maar eens een damp pagina moet maken of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Het is natuurlijk ook gewoon een beetje een vreemd gedoe hier. Als je er een beetje over nadenkt. Door de annonimiteit en dat het toch openbaar is blijft het allemaal wat oppervlakkig of vaag of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Der zou eens iemand meeloeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Ik ga ook maar weer eens slapen. En ik zal extra poetsen Agnieta. Weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Verhip, schiet me zojuist te binnen dat ik mijn eten vanavond ben vergeten. Boerenkool ontdooid in de magnetron en daarna niet meer aan gedacht. Nu geen zin meer in. Hond meldt zich dus voor zo... welterusten mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Op bezoek geweest bij mijn ouders dit weekend. Altijd weer intensief. Al is dit wel minder geworden. Acceptatie is hierbij een sleutelwoord. En natuurlijk is er ook gemis, ook dat valt niet te ontkennen. Morgen wat knopen doorhakken op mijn werk. Verantwoordelijk terugleggen daar waar hij hoort, bij de directeur. Hij legt zaken bij mij neer (zoals hij het zelf zegt: gooit taken over de schutting naar mij) die niet bij mij horen. Lekker makkelijk voor hem en mijn ego wordt er ook door gestreeld, maar ik lig er wakker van en dan klopt er iets niet. Pakt hij het niet op, dan ga ik elders aan de bel trekken. Dochterlief is weer wat bijgetrokken en gaat morgen weer naar school. Haar lach is weer terug, nu maar hopen dat dit blijft. Tja en verder: ik hobbel gewoon door zonder drank. Accepteren dat het leven niet altijd sprankelend hoef te zijn, dat ook rustige en donkere periodes bij het leven horen. Er mee vechten werkt alleen maar averechts, dan zak ik dieper weg. Nu naar bed en hopen op een goede nacht, na twee behoorlijk slechte (lees: heel weinig slaap). Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Ik meld me nuchter af voor de dagpact. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus79 Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Kastanje, Bezoek bij ouders intensief.. Acceptatie.. Toch een gemis. Wat herkenbaar allemaal.. Acceptatie, een woord dat de laatste tijd bij mij de hoofdrol heeft gekregen in een toneelstuk dat aan redden toe was.. Niet makkelijk en soms lukt het, soms ook niet. Dan waakzaam zijn voOr drank, is mijn gevoel. Hier schrijft men vaak' drank voegt niets toe', ik ondervind: het neemt alleen maar weg. Bovenop al hetgeen je al mist. Maar goed gedaan denk ik zo, van jou vandaag! En toch een positieve ondertoon in je bericht. Vannacht wordt een lekker doorslaapnachtje, het is je zo gegund. En dat geldt voor iedereen! Slaapwel Kastanje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 Ik ben altijd stout. (verwijderd door de moderator) ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 8 december 2014 Rapport Share Geplaatst 8 december 2014 Vaag en oppervlakkig hier? Vaag af en toe misschien, vooral als iemand zich weinig concreet kan of wil uiten, of insinuerend schrijft. Maar oppervlakkig? Als dit forum oppervlakkig is dan is mijn leven het Facebookprofiel van Barbie. ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden