eline Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Een hele goedemorgen.....heerlijk geslapen, vreselijk gedroomd, het schijnt tegelijk te kunnen dus, alle verwarring maar even wegwandelen Tot later dan zal ik eens even uitzoeken wie er lekker kookt met aparte groenten en dan ben ik binnenkort " toevallig" tegen 6 in de buurt...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Goeie zondag morgen! Dagpact: jowan Eline: bij mij loop je geen kans, ik ga bij een vriendin eten. Geen idee wat de pot schaft.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 7 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Hoi Kabouter al op met de kids? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Goedemorgen allemaal Vanaf vandaag ga ik mij psychisch en lichamelijk voorbereiden op de kerst. Geen boom hier, maar ik dacht een leuk takkending met amarylissen te gaan scoren. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 7 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Ja ik was vroeg aan de wandel, meestal wel trouwens Vrijdag heb ik met een mede frummer een leuke middag doorgebracht in Zwolle, museum bezocht en lunchcafe, voor herhaling vatbaar! bertd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Goedemorgen, Wat leuk Eline. Ik ook ;-) Gaan we zeker nog eens doen, Museum niet per sé. Het lunch en kletsgedeelte wel. bertd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Voor de goede orde: ik heb gisteren hartelijk gelachen om uitspraken hier. Niet en niemand uitgelachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan klaar. Hier komt sint vandaag nog langs.... was de enige dag dat we allemaal konden. Kinders komen. Surprise en gedicht zijn af. Hapjes in de maak En voor vanavond grote pan snert. Dus Eline.... helaas geen aparte groente hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Gaat wel lukken kabouter Fijn dat het bij jullie ook gezellig was en dat zoonlief genoot. Geldt uiteraard ook voor dochter en moeder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 7 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Dan wordt het een kapsalon, heb ik nog nooit gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 hahahaa... eet ze Eline... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Goeiemorge allemaal, Facebook ff bijwerken, een fijn zondag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Dagpact; jowan Kaboutertje Rapilos Zo, de dag maar eens goed beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Luitjes, ik ga aan de slag hier. Genoeg te doen nog even. Koffie en thee in de warmhoudkannen. Na alle regen van vannacht en vanmorgen is het hier droog geworden. Wens je een fijne dag toe. Dag dag..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Goedemorgen, Uitgeslapen na een onrustige nacht. Lekker aan de koffie nu. Straks maar wat lampjes gaan verhangen, hangen niet naar mijn zin. En vanmiddag de hort op met de Kids, effe uitwaaien op het strand. Nu maar hopen dat het droog blijft. Pannekoeken eten aldaar daarna, dus helaas Eline geen vergeten groenten hier vandaag op het menu. Dagpact: jowan Kaboutertje Rapilos Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 (bewerkt) Goeie morgen allemaal, ik heb echt uitgeslapen zeg. Heerlijk Hier de hondjes achter uitgelaten en nu heb ik allemaal afdrukken van pootjes op de bank en de tegels dus gauw aan de poets. Dan eens kijken of ik wat kan doen aan de kerstboom. Gezellig. 7 december 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 7 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Klinkt goed hier op het forum.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Ja, iedereen in een goede stemming. Ondanks het water koude weer buiten. Brrr, Straks dochter op de koffie Kijk er naar uit Is bijna 2 jaar niet hier geweest (Wat gelukkig niet wil zeggen dat ik ze dan ook 2 jaar niet gezien heb ) Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Veel plezier allen met deze dag. Ik duik de doesj in. Laters... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Goedemorgen beste mensen, Eline en PM, leuk om te lezen dat jullie een goede dag hebben gehad. Zwolle is een mooie stad en het was aangenaam weer voor de tijd van het jaar. Eline, spruiten en stoofvlees. Wel wat ouderwets maar niet echt vergeten. Maar je bent welkom hoor! Ik wil vandaag schoenen poetsen, (andere) motor rijden, eten koken en een aantal uren voor mijn werk aan de gang ter voorbereiding op de komende week. Fijne dag iedereen, sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 (bewerkt) Kijk je wel uit Ger. het heeft vannacht gevroren. Brrr op een motor. Nog in geen 1000 jaar. Eng hoor. Veel plezier met je dochter Rapi. 7 december 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 goeiemorgen frummers! en leuk: holle naar Zwolle ik heb daar ooit gewoond in mijn jonge jaren, heerlijke herinneringen aan. en ik eet met zoon na de volley in Vapiano, een keten van Italiaans eten met een gsm systeem, erg modern maar lekker en leuke prijzen. En intussen ligt mijn laptop aan zijn geavanceerd infuus systeem en neem ik m weer als nieuw (hoop ik) mee naar huis. Waar dan, ik hoop Kaboutertje de ballen in mijn boom heeft hangen, daar kan ik nog heilig in geloven, soms. kaboutertjes dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Dagpact: jowanKaboutertjeRapilosBlondie Tatum Goedemorgen. Vandaag wordt weer een gezellige zondag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Eens, heeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden geloofde ik ook nog in kaboutertjes maar daar kwam ik heel snel op terug Jane. Moghu Taat en Sowhat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 december 2014 Rapport Share Geplaatst 7 december 2014 Morgen Bol. Ik heb me aangemeld op het Arresleepact. 2e kerstdag ga ik met vriend voor 2 dagen naar Antwerpen, maar we houden het droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden