Gunn Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Toch vraag je je wel eens af... Lemmy Kilmister (zanger/bassist Motorhead) is nu 67. Hij heeft - naar eigen zeggen - bijna veertig jaar lang dagelijks een fles Jack Daniels erdoorheen gejaagd. Okay, daar moest 'ie van de dokters mee stoppen. Zo ook het roken. Hij drinkt nu alleen nog maar rode wijn, zegt 'ie in een interview. Twee flessen maar... Hoe kun je dat overleven?! Hij heeft er wel een hartkwaal en diabetes aan overgehouden. Maar hij is er nog, en doet nog steeds z'n ding. Rocken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 (bewerkt) @Gunn: Ja, en Amy Winehouse was dood op haar 27e. Denk dat het riskant kan zijn jezelf te vergelijken met anderen. Er zijn altijd wel gevallen die datgene bevestigen dat je bevestigd wilt zien. Praat niet over jou specifiek hoor, meer voor mijzelf.* @Fruit: Het zal ook wel van allerlei omstandigheden afhangen. Ben al aan t lezen op Jellinek. De hebben een vernieuwde site sinds vandaag trouwens. Werd tijd. * Edit: Bukowski is een van mijn grote helden... 1 december 2014 bewerkt door Yogajuf Gunn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Thuis van werk. Koud, keelpijn en buikpijn. Eerst maar eens koken. Spinazie, aardappels en runderworstjes. Kan zijn dat mijn buikpijn komt van het weinige eten vandaag. Ijsje toe, om de keelpijn te stillen. En vroeg mijn mandje in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Beterschap Blondie! Hier spruiten, witlofsalade en slavink....Gunn inmiddels ook aan het koken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Blondie beterschap! Gunn: ook ik ben benieuwd naar wat je vanavond eet. De leegte, waar je het over had, vult zich min of meer vanzelf naar mijn ervaring. Het heeft even tijd nodig en aandacht. Maar ook dat zal voor iedereen wel weer anders werken. Je doet het goed nu! Ik ben net terug uit het ziekenhuis; ik had opeens wat vreemde verschijnselen met mijn zicht (nee, ...). Verbazend hoe snel je dan toch bij de huisarts en het ziekenhuis terecht kunt. Niets aan de hand, over drie weken terugkomen. Oorzaak? Waarschijnlijk leeftijd. Toch opgelucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Poeh Gerrit was ff spannend voor je. Gelukkig niks Nou ja niks .... Noem t maar niks .... Als ze t over je leeftijd gaan hebben krijg je toch ff een tikkie. Pfffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 MijnGerrit: dat zal schrikken zijn geweest zeg; maar wel fijn dat het gelijk onderzocht kon worden en dat het met een sisser is afgelopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Goh Fruit, jouw verhaal werpt een voor mij nieuw licht op hoe het lijf kan reageren op alcohol. Jee, wat zal jij geschrokken zijn van de opmerking vd verslavingsarts. MG, gelukkig niets aan de hand. Eng lijkt mij, als je zicht ineens verandert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Ik heb vandaag twee vervelende boodschappen gekregen die overigens geheel los van elkaar staan. En vanwege de privacy kan ik het hier niet vertellen. Bah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 toch niet kortzichtig he gerrit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 staat nog op mijn verlanglijstje, akelei!!! ik heb m hier in de kast mag zo rouleren hoor Eline/jopie laat maar even weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Yogajuf, Flight heb ik gezien. Ik vond het de moeite van het kijken wel waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Sterkte PM, ik hoop dat je het op andere manieren wel kunt delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Dank je MG. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Je kunt misschien ook iemand PBen Mary. Als je het kwijt wilt heeft iemand hier altijd wel een luisterend oor. Blijf er niet alleen mee zitten hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Sorry mensen, Heb me niet aan t dagpact kunnen houden. Schrijf niet onder invloed, laat dat duidelijk zijn. Straks meer op m'n eigen draadje. Sorry, sorry... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Ik zag Gunn weer, welkom back. Hou het maar lekker bij de groene thee, is beter voor je dan koffie. En wat er allemaal zou kunnen gebeuren, maak jezelf de kop niet gek. Het heeft je in ieder geval een mooie voorraad voedsel in blik opgeleverd. Of heb je die inmiddels al op? Hannah kwam ook even voorbij. Begrijp ik goed dat je nog een cva hebt gehad? Nee toch? Ik lees wel bij maar reageer niet elke dag. Veel aan het hoofd, energie vaak op aan het eind van de dag. Drukke weken. Maar ik slaap wel weer beter. We komen er wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Lieve Bol, ik kreeg al een PB van een medefrummer. Dat helpt zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Ga afsluiten voor vanavond, droog. Ik wens jullie een fijne avond, en een goeie nachtrust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 (bewerkt) Balen Kipje. Het is gebeurd en morgen de rotzooi weer opruimen. Poeh dat zal jezelf weer bij elkaar vegen zijn, je rot voelen, kater hebben en vreselijk balen. En wat heb je er nu aan gehad?????? Sterkte. Oké Mary, fijn hé dat je er toch niet helemaal alleen voor staat. :rose: :rose: :rose: Trusten K. Thee. Fijn dat je wel goed slaapt Kate, slapen reinigt lichaam en geest zodat je er toch weer tegenaan kunt gaan. 1 december 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Bolletje, pb.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Voor de mensen die me welkom hebben geheten, dank je wel. Verder wil ik me droog afmelden. Ik weet niet zo goed wat te schrijven, komt vast wel Heb altijd veel gelezen hier. Ik vergeet nooit weer wat Jopie eens schreef ( letterlijk weet ik het niet meer ) maar het was ongeveer: Op een gegeven moment heb ik gekozen om te leven.... Deze woorden hebben toen veel indruk op mij gemaakt, echt kiezen voor jezelf. Vele schrijfsel hebben veel indruk gemaakt, soms hou je die een tijdje vast en soms verdwijnen ze weer. Fijne avond en nacht voor iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Fransje en Kappie, goed gedaan weer vandaag! Ik sluit af hier; ik ben moe, ga in een boek lezen en vroeg slapen. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Sorry, mensen, maar ik kreeg ineens onverwachts bezoek. D'ouders! En ze namen wat mee... Warm eten! Moeders had Nasi Goreng gemaakt en had veel over. Een deel ervan gegeten, deel ervan in de vriezer. Daarna nog thee gedronken en gekeuveld. En dan vliegt zo'n avond om. Ik zag zojuist weer een paar oude bekenden voorbij komen. Hoi Kate, Hoi Lady Jane, Hoi Fruitvlieg, etc. Heeft Jen zich nog gemeld? Heeft wat verontwaardigt forum verlaten. Ik was ook een beetje in een poeplollige bui. Dus Jen, mocht je dit nog lezen, m'n excuses. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 mmmm nasi goring... lekker. Ik zit op de helft van mijn mega mega drukke tijd. En ben zowaar trots op mezelf. Proberen in balans te komen/blijven en daarom.... middenin de drukte morgen een daggie vrij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden