Spring naar bijdragen

Maandag 1 december 2014


Ree

Aanbevolen berichten

Toch vraag je je wel eens af... Lemmy Kilmister (zanger/bassist Motorhead) is nu 67. Hij heeft - naar eigen zeggen - bijna veertig jaar lang dagelijks een fles Jack Daniels erdoorheen gejaagd. Okay, daar moest 'ie van de dokters mee stoppen. Zo ook het roken. Hij drinkt nu alleen nog maar rode wijn, zegt 'ie in een interview. Twee flessen maar...

 

Hoe kun je dat overleven?! Hij heeft er wel een hartkwaal en diabetes aan overgehouden.

 

Maar hij is er nog, en doet nog steeds z'n ding. Rocken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Gunn: Ja, en Amy Winehouse was dood op haar 27e. 

Denk dat het riskant kan zijn jezelf te vergelijken met anderen. Er zijn altijd wel gevallen die datgene bevestigen dat je bevestigd wilt zien.

Praat niet over jou specifiek hoor, meer voor mijzelf.*

 

@Fruit: Het zal ook wel van allerlei omstandigheden afhangen. Ben al aan t lezen op Jellinek. De hebben een vernieuwde site sinds vandaag trouwens. Werd tijd.

 

* Edit: Bukowski is een van mijn grote helden...

bewerkt door Yogajuf
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie beterschap!

 

Gunn: ook ik ben benieuwd naar wat je vanavond eet.

De leegte, waar je het over had, vult zich min of meer vanzelf naar mijn ervaring. Het heeft even tijd nodig en aandacht. Maar ook dat zal voor iedereen wel weer anders werken. Je doet het goed nu!

 

Ik ben net terug uit het ziekenhuis; ik had opeens wat vreemde verschijnselen met mijn zicht (nee, ...). Verbazend hoe snel je dan toch bij de huisarts en het ziekenhuis terecht kunt. Niets aan de hand, over drie weken terugkomen. Oorzaak? Waarschijnlijk leeftijd. :(  Toch opgelucht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag Gunn weer, welkom back. Hou het maar lekker bij de groene thee, is beter voor je dan koffie.

En wat er allemaal zou kunnen gebeuren, maak jezelf de kop niet gek. Het heeft je in ieder geval een mooie voorraad voedsel in blik opgeleverd. Of heb je die inmiddels al op?

Hannah kwam ook even voorbij. Begrijp ik goed dat je nog een cva hebt gehad? Nee toch?

 

Ik lees wel bij maar reageer niet elke dag. Veel aan het hoofd, energie vaak op aan het eind van de dag.

Drukke weken. Maar ik slaap wel weer beter. We komen er wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Balen Kipje. Het is gebeurd en morgen de rotzooi weer opruimen. Poeh dat zal jezelf weer bij elkaar vegen zijn, je rot voelen, kater hebben en vreselijk balen. En wat heb je er nu aan gehad??????

Sterkte. :rose::heart:

 

Oké Mary, fijn hé dat je er toch niet helemaal alleen voor staat. :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:

 

Trusten K. Thee. :moon:

 

Fijn dat je wel goed slaapt Kate, slapen reinigt lichaam en geest zodat je er toch weer tegenaan kunt gaan.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de mensen die me welkom hebben geheten, dank je wel.

Verder wil ik me droog afmelden. 

Ik weet niet zo goed wat te schrijven, komt vast wel  :blush:

Heb altijd veel gelezen hier.

 

Ik vergeet nooit weer wat Jopie eens schreef ( letterlijk weet ik het niet meer ) maar het was ongeveer:

Op een gegeven moment heb ik gekozen om te leven....

Deze woorden hebben toen veel indruk op mij gemaakt, echt kiezen voor jezelf.

 

Vele schrijfsel hebben veel indruk gemaakt, soms hou je die een tijdje vast en soms verdwijnen ze weer.

 

Fijne avond en nacht voor iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry, mensen, maar ik kreeg ineens onverwachts bezoek. D'ouders! En ze namen wat mee... Warm eten! Moeders had Nasi Goreng gemaakt en had veel over. Een deel ervan gegeten, deel ervan in de vriezer. Daarna nog thee gedronken en gekeuveld. En dan vliegt zo'n avond om. Ik zag zojuist weer een paar oude bekenden voorbij komen. Hoi Kate, Hoi Lady Jane, Hoi Fruitvlieg, etc.

 

Heeft Jen zich nog gemeld? Heeft wat verontwaardigt forum verlaten. Ik was ook een beetje in een poeplollige bui. Dus Jen, mocht je dit nog lezen, m'n excuses. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...