Spring naar bijdragen

Arresleepact 2014


bolletje

Aanbevolen berichten

Zo maar weer eens het arrensleepact starten kanjers. Wie doet er weer mee? Je kan natuurlijk altijd mee doen hé, het geeft je toch altijd meer kracht als je het met een groep doet. En echt, geloof me, iedereen kan het. We kunnen altijd mee doen, lukt het niet, dan heb je het in ieder geval geprobeerd, en ben je bezig geweest om toch te werken aan adb. worden. Het gaat er om dat we proberen om adb. te blijven met de kerst en het nieuwjaar. Dus wie zichzelf voorgenomen heeft om minimaal te drinken met de kerst en nieuwjaar, en het bij een paar glaasjes wil houden, kan ook mee doen, je hoeft het niet persé helemaal droog te houden, hoewel dat natuurlijk wel het minst risico geeft. Kom op mensen, wat zou het toch mooi zijn als we de kerst zo door kunnen brengen als wat we ons voorgenomen hebben, want bijna iedereen van ons heeft geen fijne ervaringen met kerst en nieuwjaar.

Moet je eens kijken hoe trots je kan zijn als je aan jezelf laat zien dat je anders kan. Krachtiger bent geworden en je het adb. kunt houden. Daar groei je enorm van omdat het toch geen al te makkelijke dagen zijn voor velen van ons. Ook omdat er heel wat mensen toch alleen zijn.

Nou kanjers ik ga op zoek naar een paar arrensleeën en Rudolf met z'n maatjes. Iedereen mag wat mee nemen, van dekens tot lekkere warme chocolademelk, spelletjes die we op internet kunnen doen zijn ook welkom. Honden, katten, hele kerstbomen enz. kunnen allemaal mee hoor. :P

Goed mensen we gaan er voor hé. Kom op we kunnen het.

 

 

Bol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bolletje en Jogajuf,

 

Ik wil ook heel graag meedoen. Al weet ik niet hoe het werkt.

Thuis wel, dat wordt heel vaak afleiding zoeken want mijn man drinkt gewoon door.

Alhoewel hij gisteren ook in 1x aan het fris ging. Niet gewend van hem :)

We gaan ervoor.

 

Ree

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yo. het gaat zo'n beetje hetzelfde als een gewoon pact, je zet jezelf er gewoon bij. En ook hier kun je melden hoe het gaat, schrijven over hoe je je voelt op weg naar de kerstdagen, als je dat wilt. Verder zijn leuke verhalen ook welkom en suggesties om het gezellig te maken met die dagen.

Nou mooi mee genomen Ree dat je man je toch wil steunen door fris te gaan drinken. ;)

Ik zal jullie aan het lijstje toevoegen goed?

 

Bol.

 

Yogajuf.

 

Ree.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Arresleepact

 

Bol

 

Yogajuf

 

Ree

 

MijnGerrit 

 

@Ree: mijn echtgenote drinkt nog wel, maar echt minder dan voorheen. Met name de pieken zijn weg. Beter toch? ZIj kan wel gewoon stoppen na twee glazen.

bewerkt door MijnGerrit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk initiatief Bol! Heb mn gedachten er al over laten gaan, die decembermaand. Lastige maand voor mij, geen familie meer en in tegenstelling tot anders ga ik niet op vakantie dit jaar. Dus ik kan mijn kop in het zand steken en net doen of het een gewone dag is, maar dan wel heel erg stil op straat. Drinken helpt HELEMAAL NIKS. Dus graag op het pact!


 


Arresleepact


 


Bol


Yogajuf


Ree


MijnGerrit


Ietjefietje


Wimmelt


 


Pluk de maand :) :) !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Leuk initiatief Bol! Heb mn gedachten er al over laten gaan, die decembermaand. Lastige maand voor mij, geen familie meer en in tegenstelling tot anders ga ik niet op vakantie dit jaar. Dus ik kan mijn kop in het zand steken en net doen of het een gewone dag is, maar dan wel heel erg stil op straat. Drinken helpt HELEMAAL NIKS. Dus graag op het pact!

 

Arresleepact

 

Bol

Yogajuf

Ree

MijnGerrit

Ietjefietje

Wimmelt

 

en walrus dus

Pluk de maand :) :) !

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Arresleepact


 


Bol


Yogajuf


Ree


MijnGerrit


Ietjefietje


Wimmelt


Walrus


Nancy


 


Hoeraaaaaa, ik zat er al op te wachten, eerste kerstborrel al achter de rug.


Dit wordt de derde (of inmiddels de vierde??)  arreslee waar ik op zit.


Vorige jaren goed gegaan, moet dit jaar ook weer lukken, toch? Met z'n allen.....


Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik sluit me graag aan. Om de één of andere reden voelt deze 2e december maand sinds ik droog sta als lastiger dan vorig jaar. Eenzaamheid is meer voelbaar nu in mij en dan kan ik 2 dingen doen. Of me nog meer terugtrekken of goed gezelschap op zoeken. Door me aan te sluiten bij het arresleepact kies ik bewust voor het laatste.

Arresleepact

 

Bol

Yogajuf

Ree

MijnGerrit

Ietjefietje

Wimmelt

Walrus

Nancy

Wijfie

Kastanje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaaa, ik zie het wel zitten. Ik zou graag mijn man meenemen, want die denkt dat hij geen alcoholprobleem heeft. Hij kan ook niet zo goed stoppen na een paar pilsjes, maar misschien past hij zijn drinkgewoonte toch een beetje aan. Deed hij gisteren ook. Voor hem ook een goed begin? Wie weet.

Ik heb ook een kater, zo'n eigenwijs beest dan. Niet een hang-over. Laat dat verleden tijd zijn!! Die kan ook heel gezellig zijn. Dus misschien kunnen we toch de beest uithangen met zijn allen. :D Heb er zin in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook een hele boel dieren Ree, die zal ik maar niet allemaal mee nemen.

Zo stro heb ik al dus de rendieren komen niets te kort.

Wel even aan onze Sowhat vragen hoe ik die dieren moet verzorgen, want ik zou ze zoveel geven dat de drollen in de lucht, om onze oren vliegen Whoehahahahaha.

Trouwens wat hebben we al veel arrensleereizigers zeg. Tof.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Arresleepact$_84.JPGRudolf wil ook weer mee

Bol

Yogajuf

Ree

MijnGerrit (met kater)

Ietjefietje

Wimmelt

Walrus

Nancy

Wijfie

Kastanje

Blondie

Huttula

jane

ProudMary

Sowhat (met hond)

It wasn't me!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...