walrus Geplaatst 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 aha - vanavond zelf een zuurkoolrecept bedacht met wat er in huis bleek (partner moest uit eten) - te moe om nog naar de winkel te gaan. Let op: laatste aardappels, zuurkool, olijfolie en slagroom, uien, peper, zout bouillon, kardamon, kerry en kaasresten. Nammienammie in de oven na beetje aanfruiten. Zoon kwam opeens thuis en vrat zijn vingers erbij op. Dus. Ook zonder Ploffie valt er van eten te genieten. Hoewel het wel een beetje mal is zonder hem... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 OK pizza is besteld... Walrus, klinkt heerlijk, lekker comfortfood :-)) Geniet van de avond allemaal! walrus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 Kastanje, geniet van je kat, de tv, en het relaxen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 Goedenavond Wilde net een "heel" verhaal schrijven Maar het eten wordt net opgediend Dus die houden jullie tegoed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 Dat verhaal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 Druipend met mijn natte gewassen dreads op de bank. Dekentje erbij, muziekje aan en wat bladerend in mijn boek, schetsboek binnen handbereik. Effe opdrogen voordat ik aan de sushi begin. Kipje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 dank voor alle goede wensen ze hebben geholpen. Het was een prachtig gebeuren, een herdenking van 2 uur over het leven van een prachtmens. Een lach en een traan, de kerk zat vol. het kerkhof was winters koud, dus ik ben maar niet meegegaan borrelen na afloop. Het was mooi kompleet zoals het was. Kipje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 Sterkte LadyJane Hou vast aan de mooie momenten. Fijn voor je dat het een mooie herdenking was... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 (bewerkt) Haha Jopie welke van de 2 bedoel je? Ja ik ken het, huisje krijgen na een tijdje geen huis en ja ik ken het ook om te genieten van de kleine dingen. En ik ken het ook om iemand deelgenoot te maken van jou geluksgevoel over simpele dingen die je ineens kan doen en die een ander totaal niet kan niet volgen. Maar dat drukte de pret niet voor mij, voor jou geloof ik ook niet. Hoewel een aantal dingen nu ook wel weer gewoon zijn geworden voor mij (was doen) sta ik bij jou verhaal dan wel weer stil bij het feit dat dat ooit ook niet zo was en best blij mag zijn met een level hoger in de gemaks klasse (heuze wasdroger achter gelaten door de vorige eigenaar Cool!) Kan ik me jou gevoel van nu zo levendig indenken en voel ik wat ik toen voelde ook weer en dat maakt mij blij voor mij omdat ik er dus niks van vergeten ben (waar ik toch een beetje bang voor was) en blij voor jou. Omdat jij het ook zo als fijn ervaart. En het houdt me een beetje wakker. Omdat genieten van kleine dingen op je pad niet te vergeten. Spiegelt me wat betreft alle spullen die ik in alle jaren inmiddels verzamelt heb en me redelijk in de weg staan nu (maar hé je doet toch niks weg als je straks misschien weer helemaal niks hebt? Weggeven is een optie maar niet iedereen heeft dezelfde smaak en weggooien van bruikbare dingen kan ik niet over mijn hart verkrijgen en een gunfactor speelt ook wel mee) Mooi dus om van jou te lezen dat je het rustig aan wil doen en geen dingen wil gaan nemen die je eigenlijk niet nodig hebt. Ben benieuwd hoe jij gaat reageren als je beseft dat je je eigen huisregels mag maken. Jij kent het wrs nog wel een beetje omdat je je caravan nog had, maar ik had voordien 2 jaar volgens huisregels geleefd van mensen die zo lief waren om mij er te laten wonen. Dat ik er even vanaf was hoe dat ongeveer werkte. Nou toen ik het besefte ging het dan ook extreem maar met een super grijns op mijn gezicht. De verbaasde gezichten van mijn visite vergeet ik nooit meer! Ook weer een klein ding wat ik van mijn leven nooit meer vergeet. Ik gooide mijn beker met koffie tegen de muur stuk. Omdat ik daar zin in had en omdat ik dat kon. Schilderen moest ik toch nog en die mok mocht ook wel einde van een tijdperk zijn. Toen ik dat gedaan heb en de visite mij verbaasd aankeek heb ik iets gezegd van "Huisregel 1 met mokken gooien mag Spud hier alleen doen in huis" Toen konden ze wel weer lachen. Toevoeging: Zulke gekke dingen heb ik dus gedaan om mijn innerlijke geluk te uiten en het te delen. 21 november 2014 bewerkt door Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 En vandaag mijn moeder haar verjaardagscadeautje alvast gegeven. (viert het zondag maar is maandag pas jarig) Gewoon omdat ik zin had om naar huis te gaan met dat intens gelukkig en stralende gezicht van haar en omdat ze er dan alvast mee kan spelen. CD van haar favo zanger. Als de kamer vol zit met visite moet ze haar enthousiasme bedwingen, nu hebben de buren er misschien even last van gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 En ik roep Eindhoven vanaf nu uit tot de meest walgelijke mac drek stad! Potjandorie! Ken je de weg zo goed daar, zie je je eindbestemming zo liggen maar kan je er niet naartoe omdat het afgesloten is met definitieve vangrails. Vervolgens wordt je richting een stomme wijk gestuurd en wil je daarvan ontsnappen blijkt je escape de oprit van de mac drek te zijn. Dus uiteindelijk toch verplicht om die wijk in te gaan. En een 20 min verplichte sightseeing toer moeten doen door een wijk die je haat om op de plaats van bestemming te komen. Denk dat mac drek Eindhoven gesponsord heeft wat dat stuk betreft. Graag had ik zonder kosten een sticker op mijn auto. "Ik haat meerhoven, Eindhoven sucks" Zo dat is even lekker om eruit te gooien. Heb er heel prettig gewoond hoor overigens. Maar niet in dat deel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 Jawel MijnGerrit zelfs altijd bij op mobiel. Zonder dat je er wrs erg in hebt raak je een gevoelige snaar. Maar een stad waar je praktisch naast opgegroeid bent en heel wat jaren gesleten hebt, zou je in mijn beleving geen gps meer nodig moeten hebben. Bovendien had deze mij hetzelfde gestuurd en was ik net zo eigenwijs geweest. Degene die daar woont en die van Utrecht komt vindt het ook bud. Zij moet 20 minuten omrijden terwijl ze haar huis gewoon ziet nota bene! Alleen maar omdat de mac drek een eigen afslag moest. Vooral daarom was ik zo gefrustreerd. Heb altijd gevraagd om een burger king en toen ik vertrok kwam er eindelijk eens 1. Zonder eigen afrit en ook nog eens geen onbetaalde parking. (ben nu min of meer de draak aan het steken over deze onzin, maar was gewoon frustie vandaag om op een plek te komen die niet logisch veranderd is) Gevoelige snaar was dat. De weg was ik niet kwijt maar er zaten zoveel obstakels tussen. Had graag gewoon mijn auto geparkeerd, maar bij een in en oprit van een snelweg lijkt me dat niet wijs. Toch thanks voor je reactie. Weet dat je het goed bedoelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 slaap zacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 (bewerkt) We zijn al vier maand onze kat kwijt en ik kreeg bericht dat hij gevonden is!!! Morgen gaan we hem ophalen. Ben zoooooooo blij en hyper. Tranen met tuiten en ik heb hem nog niet eens gezien Joepie! Dat is tof! Maar ook voor die vinder hoor Kaboutertje. Hoe is hij terecht gekomen? Had hij een bandje om, was hij gechipt, websites? Ik zou dit graag willen weten omdat ik vaak katten vind, maar eigenlijk nooit de baas. Behalve overlaatst. (weten vergeten te plaatsen) 21 november 2014 bewerkt door Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 Mijn moeder had trouwens als enige helemaal door waarom ik zo blij was dat ik de baas gevonden had. Ik had deze namelijk anders zelf opgevangen omdat ik wel aanvoelde dat ze oud was. Niet precies hoe oud, maar oud. En 13 is oud voor een kat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 Sorry ik bruis weer van de positieve energie. (hyper noem ik het ook wel) Soms kan je daar ook een overdosis van krijgen en dan wil ik best een beetje afstaan. Omdat ik dan niet rustig tv kan kijken, niet rustig lezen, niet rustig een spelletjes kan doen. Omdat ik dan alleen maar denk dit leuke gevoel zouden meer mensen mogen voelen. En dan ga ik op internet zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 (bewerkt) TV kijken brengt niet het beste in mij naar boven. Zeker als ik de avond daar mee begin. Leerzame avond voor mezelf. Nu toch maar opslomen en dan naar bed. Slaap lekker. 21 november 2014 bewerkt door Kastanje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 En dan gaat het redelijk mis. Omdat ik daardoor ook niet geduld op kan brengen om rustig te lezen endus over mensen heen wals. En behaal ik het tegengestelde van wat ik eigenlijk probeerde te geven. Dus nu heb ik het verpakt. Voor jou als je het gebruiken kan. Gratis en voor niks positieve energie :present: Zoveel kan ik missen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 Ik meld me weer droog en nuchter af voor de dagpact. Een erg onrustige dag gehad, afgesloten met een goede NA meeting. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 Zo... Ook een pizza gegeten...maar dan in een restaurantje. Me nog ff droog afmelden hier...ben moe, maar nog niet slaperig... Nou ja..morgen gaat de wekker niet, dus is niet erg. Welterusten allemaal, een goeie nachtrust gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 (bewerkt) Ik ben weer zeer ontrouw aan deze site maar ik drink niet en af en toe probeer ik wat verhaal lijnen te volgen. Kom vooral zeggen dat ik niet gemist hoef te worden. Het gaat prima wat niet drinken betreft. Alleen zit ik met mijn bloeddruk en veel drukte op mijn werk daarbij. Maar drank helpt daarbij helemaal niet.....en niet drinken lukt ook al is stress een trigger. Dat voel ik wel. 21 november 2014 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 Hé Jen, al een beetje bekomen? Stomme vraag misschien.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 En voorbarig.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 Weet je dat je over schaamte heel veel liedjes vind op you tube? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst 22 november 2014 Oké ik praat tegen mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden