bertd Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 Goeiemorge, Ploffie, door al die foto's van jou, heb ik trek gekregen, eerst wat eten, een fijn dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 Goeie morgen mensen Precies Fruit, een halfje om de 5 dagen werkt ook, je moet het alleen consequent blijven innemen das alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 Fruit ik slik ook 2x per week 250mg, op donderdagochtend en zondag rond de middag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 Nu ga ik even een suggestie van Jane opvolgen, Jane dank je ga nu kijken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 Goedemorgen, Vandaag een heerlijk dagje niks. Ga me maar weer eens op mijn schilderingen storten. Maar eerst koffie Dagpact: jowan Roberto Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 Dagpact: jowan Roberto Blondie Kruidenthee Morge! Poeh...vast geslapen..gisterenmiddag een dutje op de bank en daardoor al om 6 uur wakker... maar nog lekker geluierd. Net ouderwets het VK magazine, gebakken eitje, koffie. We hadden de krant opgezegd...lazen door de weeks nauwelijks. Nu een zaterdagabonnement en door de week toegang tot de digitale krant..kijken hoe dat bevalt. Vanmiddag schilderen met iemand...leuk! High tea met dochter voorbereiden, muziekrepetitie, zat te doen dit weekend! Fijne dag allemaal en sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 Ik was donderdagmiddag in het ziekenhuis, daar werd gemeten dat het vocht wat helderder was en met wat moeite zag ik zelf ook enige verbetering. Nu, zo 's morgens kan ik dat niet beoordelen, daarvoor heb ik meer licht nodig. Da afspraak is dat ik maandag voor controle weer terug ga en dan eventueel een besluit tot operatie neem. Die ingreep behelst dan het verwijderen van de klodders bloed die nu in mij oogbal zwemt. Als dat schoner is , kan er gekeken worden wat de reden van die bloeding is. Het kan zijn dat daar nog vervolgacties uit komen. Best spannend, ja, maar ik heb mijn kalmte weer wat hervonden door het niet alleen te willen doen maar het te delen. dat helpt enorm. Thnx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 Goeiemorgen allemaal, Ben er nog hoor, maar ook nu even geen tijd om uitgebreid te schrijven. Ik meld me straks nog even hier, en m'n verhaal van de laatste dagen zal ik op m'n draadje zetten. Fijne dag iedereen en sterkte voor al wie het nodig heeft. Heb laatste dagen alleen diagonaal gelezen, dus kan geen persoonlijke boodschapjes geven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 Goedemorgen, @ jowan: poe, wat een onzekere toestand met je oog jowan. Gelukkig een kleine verbetering. @Jane: ach wat gaat dat ineens snel zeg. Verdrietig. @Jen: volkomen met je eens dat je iets over gedrag hebt gezegd en de persoon niet hebt aangevallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 Vandaag op het programma: naar de bieb appeltaart bakken trui afmaken Heb eindelijk weer energie. Nu niet te veel gaan doen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
shadow Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 goede morgen allemaal, Heb er aan een lange boswandeling op zitten en nu ff kopje koffie en bijkomen.Mijn hond krijgt veel beweging met al die trekmomenten. Verder staat er weinig op de planning voor vandaag. Sterkte voor wie het nodig heeft en een fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 DAGPACT; jowan Roberto Blondie Kruidenthee Kaboutertje Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 mindfull breien Mary goeiemorgen frummers ik heb Fruits liedje op het muziekdraadje even 2 keer geluisterd en er in gedacht adb van gemaakt, want zo sta ik er even voor nu. Een waslijst aan dingen waar mijn hoofd niet naar staat. Mijn lievelingszus die vandaag met pensioen gaat en haar verjaardag viert met ons en vrienden. Die altijd voor iedereen creatief is, liederen en gedichten schrijft, en voor wie ik dat nu bij grote uitzondering op me heb genomen. Maar er komt niks. Geen idee, geen fatsoenlijke zin op papier. Kan ik eindelijk iets terugdoen en dan lukt het niet. Ik ga haar kado maar inpakken mooi en als er echt niets komt een mooie waardebon voor een gedicht of verhaal. Er Is wat er Is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 Een hele goede morgen allemaal, Donker en mistig hier. Echt novemberweer. Vanmiddag werken tot vanavond 22.00 Morgen meteen om 7.00 weer beginnen Straks nog maar even snel boodschappen Maar eerst nog een bakkie koffie Shadow, Wat een heerlijk begin van de dag, zo'n boswandeling! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 Goedemorgen, Ploffie ik krijg honger van al jouw lekkernijen En realiseren dat er toch zoveel meer mooie en lekkere dingen zijn. En dan te denken aan die kouwe drank, flessen, bah. Zo'n theepot heeft toch wat. Herinneringen van gezellig met zijn allen aan tafel, theepot in het midden. Koektrommeltje erbij .... !!!!!! Dank je Plof. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 Poeh poeh m'n nichtje is aan het bevallen. Ze had te weinig vruchtwater dus moeten ze het op gang brengen. Ik weet niet of te weinig vruchtwater heel erg is maar het is wel heel spannend. Ze heeft een spierziekte dus hopelijk kan ze zelf bevallen. Dat is de eerste keer ook goed gegaan. Nu maar afwachten op telefoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 (bewerkt) dank Jopie en dan kwam er toch wat he i.p.v. de meditatie die ook niet lukte kwam er dit: Broos is het leven Kwetsbaar wij mensen Brozer is het sterven Pijnlijk het afscheid Zus een kanjer Trots op jou Zussen dat zijn we Liefde die blijft Waarom ik dit deel, is omdat ik zo maar bedacht dat ik de naam van mijn vriendin op die van zus, en maatjes op die van zussen kan en mag zetten. Dat feest en afscheid naast elkaar er zijn en mijn emoties om beiden goed zijn. Dit is een van mijn grootste lessen na het niet meer drinken, alles gaat zoals het moet. (en de films Broos en Brozer, die ik zag deze week, zo toepasselijk in alle hectiek, inspireerden me) 15 november 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 en dan nu toch even de markt op me even ergeren aan het Pietgedruis feest bij zus en dan weer lekker thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 Uiteindelijk met dochter naar primark gegaan. Nu aan de boterham,daarna nog wat boodschapjes doen en dan in mijn nieuwe kerst hansop op de bank... Lekker copy met de kaarsjes aan een film kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 Drink ik al 1,5 jaar niet meer en dan toch wakker worden met een gevoel een dikke kater te hebben. Pffff, zal wel een reactie zijn op alles. Accepteren dan maar weer, al heb ik ook even schoon genoeg van mijn eigen proces. Het lijk niet op te houden. Is natuurlijk ook mijn eigen keus, ik wil gewoon alles uit het leven halen wat er in zit en ja dan komt er ook shit mee naar boven. Oké, genoeg zelfmedelijden nu. Mezelf maar oppakken en doen wat er moet gebeuren. Boodschappen, anders is er niets te eten in huis. Mijn voorraad kast is behoorlijk leeg. Nu maar eens bedenken wat we zullen eten dit weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 Vond gisteravond per ongeluk foto's van twee nu overleden (drank, roken, kanker) zussen. Wat waren ze mooi, breekbaar, toen ze jong waren. En wat is er allemaal gebeurd dat het zo gelopen is... Denk niet dat ik me in ellende en depressie wentel hoor, ik ben vooral verwonderd - zeker nu ik voor het eerst in tig jaar uit de molen van drank en schuld en haast en moe en vooral nergens over nadenken ben gestapt. Alcohol is echt 'sterk water'. Alles raakt in de tijd bevroren lijkt het wel. En nu komt alles weer tot leven en denk ik terug aan dingen waar ik lang niet over nagedacht heb. Soort sprookje van Doornroosje. Doornrusje, dan, in dit geval. Afijn - vandaag komt de Sint in het land. Wat een genot dat je in een land leeft waar het zwart van zwarte piet een punt is. Volgens mij heeft die Mutsenclub waar de Sint deel van uit maakt meer om zich voor te verontschuldigen. Kindervriend. Jaja.... Fijne dag allemaal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 Jane: wat een mooie woorden die er zo maar uit komen rollen. het is je hart dat spreekt. Mooi !! Jopie: mooi om te lezen hoe je de tijd neemt om je huisje in te richten. Eerst je eigen gevoel er in brengen en daarna vullen met spullen. Sterkte voor degenen die het nodig hebben. Heb het goed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 @walrus: zo herkenbaar. Hier lijkt het er ook op alsof iemand al die emoties die ik dacht weggezopen te hebben voor me bewaard heeft, het is er nog allemaal en het komt allemaal terug. Ik heb er een dagtaak aan om het te (her?)beleven. Maar ik ben er ook dankbaar voor dat ik die kans krijg. Anders zou ik me niet compleet kunnen voelen. walrus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 Loop misschien wel 100x per dag de kelder in en uit...is een soort van verlengde van mijn keuken. En ben al een paar keer getriggerd...bah. Nee ik wil het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 Walrus, je schrijft niet veel, maar als je schrijft, is het echt prachtig. Dat wilde ik even zeggen. Wat een mooie metaforen. Ken je ook het sprookje van de Sneeuwkoningin? Die kwam bij mij op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden