Spring naar bijdragen

woensdag 12 november


kruidenthee67

Aanbevolen berichten

Sowhat ik betrap mezelf er ook op dat ik, bv. nu met Yvonne, gelijk het ergste ga denken, terwijl er duizenden reden kunnen zijn waardoor ze niet kan komen. Ik probeer het nu van me af te zetten en te denken, ze zal er met een paar dagen wel weer zijn, misschien morgen al weer, nu niet gaan invullen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sproetje als je iets gaan ondernemen wat best wel een beetje eng is misschien is het heel menselijk dat je al deze dingen gaat denken. Het is de eerste keer dat je zo'n grote reis maakt en wel helemaal alleen. Laat dat gewoon maar gebeuren en doe datgene waarbij jij je het prettigst voelt.

Als je terug bent horen we de mooie ervaringen en verhalen die je daar hebt mee gemaakt. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ploffie: was het maar een online workshop. Er was een dame die ons kwam vertellen wat we op welk moment moesten aanklikken. Ik had het gauw door, maar doordat niet alles voor iedereen geregeld was duurde het een eeuwigheid voordat we naar de volgende stap konden. Haar woorden: ik neem jullie letterlijk aan de hand mee langs alle stappen. Ik kon/mocht ook niet sneller, want als dat had gekund dan had ik er geen bijna 2 uur gezeten.

Mijn afspraak van vanavond met mijn vriendin gaat niet door helaas. Even paniek met haar zoontje van 9 mnd. Bijna gestikt in papier. Nu alles weer rustig, maar ze wil lekker bij hem in de buurt blijven. Wat ik me helemaal kan voorstellen.

Morgen zou ik ook weer een drukke dag hebben, maar daarin heb ik zelf een afspraak afgezegd. Moet even gas terug nemen. De rem er even op, voordat er aan de noodrem wordt getrokken.

Een dag zonder plannen morgen dus, dat is lang geleden. Maar zeer welkom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeieavond!

 

"toevallig" dat ik dat nu net mag zien

 

Spud ga je vliegen?

Goede reis!!!

 

Genietelse!

 

:heart:

 

Ik zou wel weer eens een vliegdroom willen hebben

 

Over huizen heb ik ook veel gedroomd

Laatste tijd niet meer

 

Wel dat ik "bij" ben in mijn "droom"

bewerkt door Mai
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...