bolletje Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Oei Mary die vooruitzichten zijn minder zeg wat gaan jullie een onzekere tijd tegemoet. Gaan er onderzoeken plaats vinden nu? :rose: Ik geloof dat Fruit vandaag begint met Refu te slikken. Ben zoooo benieuwd hoe hij het gaat ervaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Mogge Vandaag daggie vrij. Maak er mijn dag van..ga naar museum...is een expositie silence Zal er wel stil wezen..op zich niks op tegen Fijne dag...maak er wat van en anders morgen weer een nieuwe dag plof en ProudMary reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Dagpact: jowan Blondie Roberto Kipje Albert Kaboutertje Nancy Kruidenthee Morgen allemaal, Schrok om één uur wakker uit een droom en daarna een tijdje wakker gelegen.. Zometeen een uurtje wandelen, heb er zin in, het hier rustig herstweer. Zelf ontslag nemen...ik heb 't twee keer gedaan...voor's en na's... Maar ga ik nu niet te veel over vertellen, wil nog stofzuigen voor ik mijn wandelschoenen aantrek! Fijne dag allemaal en sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Goedemorgen, Hè Albert weer terug. Welkom man! Dagpact: jowan Blondie Roberto Kipje Albert Kaboutertje Nancy Joris Nu snel aan het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Ja Bol, weefselonderzoek is de eerste stap. Uitslag hopelijk deze week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Sinds mijn vader is overleden (2012) is mijn moeder in een diep dal terecht gekomen. Ze heeft niet de kracht om hier overheen te komen. Het is sindsdien aftakeling wat de klok slaat. Ik gun haar zo dat ze op korte termijn rust zal vinden. Poe, merk dat het veel met me doet nu ik dit opschrijf. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Sterkte PM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 (bewerkt) Veel plezier vandaag Hut. :sun: Ja Mary dat zijn dingen die pijn doen als je een van je ouders zo ziet lijden. Je staat er zo machteloos tegenover en je kan helemaal niets doen, terwijl je zo graag iets zou overnemen. Schrijf er maar veel over meid zodat je er toch niet alleen mee blijft zitten. 5 november 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 5 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 5 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 5 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Zo, boodschappen doen en vanmiddag op bezoek, en...... blijven eten, mmmmmm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 en in ieders leven apart. PM sterkte meid, je kunt er weer zijn straks voor je moeder, en wat het lot haar ook brengt het zal moeilijk zijn haar lijden aan te zien. wees lief voor jezelf dus. AR een nieuwe start Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 5 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 goeiemorgen frummers. ik kreeg gisteren en passant te horen dat mijn alimentatie stopt per 1 januari. Gelukkig had een frummer mij net een site toegemaild om 21 dagen een geleide meditatie te doen. Ik dacht daar nog geen tijd voor te hebben. Maar tijd is priotitijd dus gisteren maar meteen begonnen. Vechten of vluchten is geen optie meer. Wat wel, dat weet ik nog niet. Het vertrouwen wat ik zaterdag zo sterk voelde wordt momenteel weggedrukt door spanning en buipijn. Ouderwetse doemscenario's verschijnen een voor een op mijn netvlies. De daarbijbehorende emoties ook. Net wat men schrijft als je doodgaat, zo komen soortgelijke situaties uit mijn verleden voorbij. De bijstand was altijd mijn worst case scenario. Oplossingen zijn er niet zo een twee drie, dus draag die hier ook maar niet aan hoor. Ik schrijf het even van me af in de hoop het wat op een rij te krijgen. En gelukkig mag ik zo te fietsen met maatje. Het mist lekker, dus mijn fietswereldje mag even klein als mijn denkwereld nu. Drinken is geen optie, dat is zo'n beetje mijn enige zekerheid nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Sterkte @Jane, ik lees altijd met bewondering je wijze woorden en advies voor anderen. Je hebt genoeg 'bagage' om ook deze voor jezelf op te lossen. Immers, als je in het leven een hoofdstuk (vaak met pijn) moet afsluiten, dan opent dat toch een nieuwe deur met nieuwe kansen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Alles blijft Alles gaat voorbij Alles blijft voorbij gaan ( Jules Deelder ) Voor Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Goedemorgen Lady Jane, komt tijd komt raad :rose: Ar, mooi dat je er weer bent, hoe gaat het ermee??? PM, sterkte met je moeder, een zwaar proces, zorg maar goed voor jezelf, dat is de basisi! Ik krijg een logé vandaag die rookt en zuipt. Hij mag buiten roken :D ! Drinken doe ik niet! Carpe Diem (in de mist) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Jane en PM, heel veel STERKTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Ietje ik had ook zo'n jongetje ( ja dezelfde die nu rijles heeft) Durfde gewoon niet. Eng! Deed zeer. Door het ophouden nog meer pijn. We zullen wat capriolen uitgehaald hebben om het kind zo ver te krijgen. Zo laxerend mogelijk eten geven zodat dat de oorzaak niet kan zijn. De boel met vaseline insmeren. Veel drinken en lekker bewegen. En maar niet al te veel aandacht aan geven verder anders wordt t een spelletje misschien. Komt uiteindelijk goed... Maar ja daar heb je nu weinig aan Lekker hè zulke adviezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden