ProudMary Geplaatst 3 november 2014 Rapport Share Geplaatst 3 november 2014 Jee Blondie, wat een ellende. @Ploffie: goed bezig joh. Leuk om te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 3 november 2014 Rapport Share Geplaatst 3 november 2014 Ik meld me alvast droog af. In het kader van de handige suggesties om patronen te doorbreken heb ik al gekookt (kipshoarma) en poffertjes na Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 3 november 2014 Rapport Share Geplaatst 3 november 2014 Dank je MG. Ik ga het ook een paar keer uitproberen. Ook twee locaties. Dan besluit ik wel welke het beste bij me past. Hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 november 2014 Rapport Share Geplaatst 3 november 2014 Blondie, gelukkig hebben wij al heel vroeg gegeten... Joris, wat goed van je! Wijfie druk in de verhuis. En Wimmelt, altijd baas boven baas he, haha. Ik heb de helft geharkt, daarna was ik moe en ben gaan rusten. Ach het kan nu dus waarom niet. Ff voor de buis en lekker vroeg naar bed, heerlijk. Nu al zin an:-) Fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 3 november 2014 Rapport Share Geplaatst 3 november 2014 Heb ik even geluk, de harde wind blaast de bladeren drie tuinen verder naar links, rechts zit er niets naast me....scheelt weer een paar uur harken... Moet zeggen dat het hier echt behoorlijk tekeergaat buiten, beertjesthee en een kaarsje, zuinig met de laatste blz van mn boek en op tijd naar bed... Joris bent benieuwd hoe het je gaat bevallen , ik nog op zoek, aanbod hier in het noorden wat minder lijkt het... Ik mis AR ....of is hij voor zn werk in het buitenland? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 november 2014 Rapport Share Geplaatst 3 november 2014 jemig A3, ik had er steeds 6 in mn vorige huis en dan vond ik mezelf al zielig. en die goten brrrr, ik kwam er vaak pas achter als er al lekkage was, bleken de regenpijpen verstopt met rottend blad. Ik word bijna blij nu ik je lees, in mn flatje zonder tuin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 3 november 2014 Rapport Share Geplaatst 3 november 2014 Ik ben ook heel blij met m'n flat. Woonde voorheen ook in een boomrijke omgeving. Wat een gedoe met die bladeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 3 november 2014 Rapport Share Geplaatst 3 november 2014 Gisteren heeft de buurman al zijn blad voor het huis weggehaald, zag er bij mij wel erg bladderig uit! Vandaag toen ik thuiskwam al mijn blad weggewaaid.....naar zijn voortuin ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 3 november 2014 Rapport Share Geplaatst 3 november 2014 (bewerkt) Ik haat bladblazers! Wat een lawaai-schoppers zeg. Ik heb ze alle 2.000.000 plus de er nog bijgevallen 286.322 vandaag handmatig opgeruimd. Ik heb de belasting op voorhand ook een naheffing gestuurd, en alles gedaan wat ik nog moest droogzwieren bijknippen, weggooien, aanschaffen en natellen . Tot slot de buurvrouw van 92 pootje gehaakt zodat ze me niet meer zo makkelijk kan inhalen.. En niet gedronken dus ik ben een diep gelukkig wezen (met die snotneus en schurende longen kun je mij geen mens meer noemen). Plofkip, geen blaadjes waar jij woont? Geen sterren? Stuur wel wat op, heb nog over! 3 november 2014 bewerkt door wimmelt ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 november 2014 Rapport Share Geplaatst 3 november 2014 en hoe is het met jouzelf nu Sowhat? heb je wat vrede gevonden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 november 2014 Rapport Share Geplaatst 3 november 2014 ga maar lekker plat dan Sowhat best een hoop te verwerken lijkt me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 november 2014 Rapport Share Geplaatst 3 november 2014 Fijn Sowhat dat je er een mooie herinnering aan over gehouden hebt. Ik hoop dat je vannacht in ieder geval goed slaapt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 november 2014 Rapport Share Geplaatst 3 november 2014 blijkbaar ligt er toch een behoefte Aak eigen draadje dan? ik ga zo trainen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 3 november 2014 Rapport Share Geplaatst 3 november 2014 Ik was even een weekend weg en tussen de bedrijven door toch wat proberen mee te lezen ... Maar zonde om t af te raffelen die mooie draden de afgelopen dagen. Sterkte voor een ieder die het nodig heeft en dat zijn er best veel .... Maar ook trots op jullie ! Goed bezig met zijn allen. Niet alles van een leien dakje maar wel bewust bezig met groei en vooruitgang. Inderdaad kruidje, 2 stappen voor en 1 achteruit is toch weer een stukje verder. Ik heb veel aan jullie! Dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 3 november 2014 Rapport Share Geplaatst 3 november 2014 Hey Skip, leuk je weer even te lezen op de dagdraad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 november 2014 Rapport Share Geplaatst 3 november 2014 En ik veeg de blaadje gewoon tussen de planten, en dan verdwijnt het vanzelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 november 2014 Rapport Share Geplaatst 3 november 2014 Klinkt zoals een uitvaart hoort te zijn, Sowhat, ik bedoel het kan op vele manieren, maar als het je raakt is goed. (Ik heb trouwens nog nooit een uitvaart meegemaakt dat ik achteraf dacht, dit deed me niks.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 november 2014 Rapport Share Geplaatst 3 november 2014 Lekker laten gebeuren, Ik heb hier een meevaldag, ik had zo'n geen in mijn werk en toen ik eenmaal bezig was was het over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 november 2014 Rapport Share Geplaatst 3 november 2014 Zo'n boom associeer ik met een bos, of landgoed. Dan woon je niet verkeerd. Dit voorjaar heb ik een beukenhaagje aangeplant, als ik nu 150 jaar er niets aan doe heb ik 50 van die joekels in mijn voortuintje (en een slechte relatie met mijn buren) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 november 2014 Rapport Share Geplaatst 3 november 2014 O....wat sneu Ietje...kan ie 't tekenen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 3 november 2014 Rapport Share Geplaatst 3 november 2014 inderdaad Sowhat vorige week had ikzelf ook een crematiebijeenkomst...................en deze week alweer zeiken over kleding die te strak zit, kilootje eraf, te lange werkdagen gemaakt, gehoord willen worden, acceptatie leren snappen, blablabla hoe is het mogelijk he? relativeren en zo snel al weer zeuren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 november 2014 Rapport Share Geplaatst 3 november 2014 evening too Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 3 november 2014 Rapport Share Geplaatst 3 november 2014 hello , goodbye................ welterusten allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 november 2014 Rapport Share Geplaatst 3 november 2014 Ik ben nog niet zo met mijn dood bezig ook, ben soms wel eens nieuwsgierig. En ja die douche Yvonne, ik hoopte dat je dat vergeten was. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 november 2014 Rapport Share Geplaatst 3 november 2014 ik was Law & Order aan het kijken slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden