Spring naar bijdragen

Maandag 3 november 2014


jowan

Aanbevolen berichten

Blondie, gelukkig hebben wij al heel vroeg gegeten...

Joris, wat goed van je!

Wijfie druk in de verhuis.

En Wimmelt, altijd baas boven baas he, haha.

 

Ik heb de helft geharkt, daarna was ik moe en ben gaan rusten. Ach het kan nu dus waarom niet.

Ff voor de buis en lekker vroeg naar bed, heerlijk. Nu al zin an:-)

 

Fijne avond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ik even geluk, de harde wind blaast de bladeren drie tuinen verder naar links, rechts zit er niets naast me....scheelt weer een paar uur harken...

Moet zeggen dat het hier echt behoorlijk tekeergaat buiten, beertjesthee en een kaarsje, zuinig met de laatste blz van mn boek en op tijd naar bed...

Joris bent benieuwd hoe het je gaat bevallen , ik nog op zoek, aanbod hier in het noorden wat minder lijkt het...

 

Ik mis AR ....of is hij voor zn werk in het buitenland?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik haat bladblazers! Wat een lawaai-schoppers zeg. Ik heb ze alle 2.000.000 plus de er nog bijgevallen 286.322 vandaag handmatig opgeruimd. Ik heb de belasting op voorhand ook een naheffing gestuurd, en alles gedaan wat ik nog moest droogzwieren  bijknippen, weggooien, aanschaffen en natellen . Tot slot de buurvrouw van 92 pootje gehaakt zodat ze me niet meer zo makkelijk kan inhalen.. En niet gedronken dus ik ben een diep gelukkig wezen (met die snotneus en schurende longen kun je mij geen mens meer noemen). Plofkip, geen blaadjes waar jij woont? Geen sterren? Stuur wel wat op, heb nog over!

bewerkt door wimmelt
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was even een weekend weg en tussen de bedrijven door toch wat proberen mee te lezen ... Maar zonde om t af te raffelen die mooie draden de afgelopen dagen. Sterkte voor een ieder die het nodig heeft en dat zijn er best veel ....

Maar ook trots op jullie ! Goed bezig met zijn allen. Niet alles van een leien dakje maar wel bewust bezig met groei en vooruitgang.

Inderdaad kruidje, 2 stappen voor en 1 achteruit is toch weer een stukje verder.

Ik heb veel aan jullie!

Dank je wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo'n boom associeer ik met een bos, of landgoed. Dan woon je niet verkeerd.

 

Dit voorjaar heb ik een beukenhaagje aangeplant, als ik nu 150 jaar er niets aan doe heb ik 50 van die joekels in mijn voortuintje (en een slechte relatie met mijn buren)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

inderdaad Sowhat

 

vorige week had ikzelf ook een crematiebijeenkomst...................en deze week alweer zeiken over kleding die te strak zit, kilootje eraf, te lange werkdagen gemaakt, gehoord willen worden, acceptatie leren snappen, blablabla

 

hoe is het mogelijk he? relativeren en zo snel al weer zeuren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...