Monster Geplaatst 26 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2014 Jowan! Hoe was je dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 26 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2014 Hey Ga me alvast even nuchter afmelden voor vandaag. Kom misschien straks nog even piepen, maar koppie zit vol. Tot morgen iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 26 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2014 Jowan! Hoe was je dag? Ik ben gewoon verschrikkelijk blij met jullie felicitaties en steun!! Was vandaag een flink eind wandelen met goede vrienden die ik na afloop vergastte met een stevige ovenschotel. En met een terugblik hoe ik twee jaar geleden op deze dag op de Detox afdeling kookte....Het besluit te stoppen met gebruiken was de beste beslissing van de afgelopen decennia. Net nog een fellow gebeld over hoe mijn dag was, we waren beiden geroerd. Ook mijn vrienden die te eten waren hielden het niet droog toen ik vertelde hoe ik er twee jaar geleden aan begon. En dat is goed. Dat men weet dat het vlakbij is én dat er een oplossing is! Yogajuf, Kipje en plof reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 26 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2014 Jowan, dit is fantastisch om te lezen. Wat fijn dat wij een beetje méé mogen genieten! jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chickenlittle Geplaatst 26 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2014 Ploffie gefeliciteerd! Kipje een rustige avond gewenst Bedankt voor de tips.. Het is de hamburger in saus van tomatenpurree en ketchup geworden met pasta En voor de vitamientjes een appel na plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chickenlittle Geplaatst 26 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2014 Jowan GEFELICITEERD!! Je bent inspirerend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 26 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2014 Zaterdag was ik aan het blad vegen(ik woon aan de rand van het bos). Dat deed ik in de Detox ook (Bilthoven; midden in de bossen). Dáár ging het fanatiek, vol prestatiedrang , thuis ging het in alle rust..........bijna mindfull of zen. Er zat nu meer rust in en een poging tot genieten. OOK WEER NIEUW jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 26 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2014 truste MG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 26 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2014 Jowan, gefeliciteerd, ik meld mij droog af, ben moe en ga naar bed. Hoop dat ik een goede nachtrust heb, iedereen welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2014 Gefeliciteerd Jowan, en je hebt het mooi gevierd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2014 Mijn forumtijd staat nu juist goed, zowel ingelogd als afgemeld, dat voor de wintertijd wel anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2014 De kippen zijn de laatste tijd een grote inspiratiebron zo te zien. Wisten jullie dat er ook een draadje voor julie is: http://forum.verslavingdebaas.nl/topic/2798-eigoesting/page-8?hl=goesting Kipje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2014 Meld me droog af. 'Anne' was zeer indrukwekkend... Fijne avond, goeie nacht en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 26 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2014 Ik heb het één en ander helder gekregen voor mezelf. Balans vinden en houden is waar het om gaat. Steeds weer, want omstandigheden kunnen de balans die er was weer verstoren. Nu nog even opslomen en dan mijn bed op zoeken. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2014 Ik las het Sowhat, slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2014 Jan 555, ik heb ook heel lang een droge mond gehad, nou was ik dat wel gewend natuurlijk, maar het verbaasde me hoe lang dat bleef, weken heeft het geduurd. Dat was een van de dingen die ik niet verwacht had. jan555 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 26 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2014 Grappig draadje Jaap. Ik ga ook op stok. Slaap lekker allemaal. jan555 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2014 Hoe zat dat ook weer met die kippen en die eier? Nou ik plof mijn bed maar eens in. Overal veertjes, (ganzenveertjes denk dat dan wel) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chickenlittle Geplaatst 26 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2014 haha ons eigen kakeldraadje..alleen zo te lezen worden we daar gebakken, gebraden en gekookt.ben nu dus officieel gaar voor vandaag iedereen een rustige nacht gewenst. jan555 en Kipje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 26 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2014 (bewerkt) Ik meld me ook droog en nuchter af voor de dagpact. Vandaag begin ik aan mijn derde jaar, maar wel dag voor dag, one day at a time.... Dankbaar voor deze prachtige dag denk ik best te kunnen slapen. Wellicht tot morgen en welterusten! 26 oktober 2014 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 26 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2014 Hallo allemaal! Na heerlijke en fijn warme vakantieweek meld ik me weer even Niets (bij-)gelezen..dat komt wel weer Zelf weinig bijzonders te melden, behalve dat ik me fijn voel en ik vind dat het goed gaat hier. Ook best bijzonder eigenlijk wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 26 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2014 klinkt goed, Vol! Dan kan ik nu met gerust hart gaan slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 26 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2014 Haha Jaap! Net draadje diagonaal doorgelezen...had echt niet verwacht vanavond nog een glimlach op m'n gezicht te kunnen toveren... Met dank dus ;-) Gelukkig dat ik dus ei-genwijs nog niet gaan slapen was, had dus ei zo na die glimlach niet gehad! Enige minpuntje: krijg ei-genlijk nu ZOVEEL zin in een EI, en laat nu net op dit ei-genste uur geen winkel meer open zijn, en de koelkast zit niet meer ei-vol, dus wachten tot morgen maar... (En onder het mom van ik wil een ei, zal ik dan die fles advocaat ook maar laten staan, grapjeeeuuuhh ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 26 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2014 Haha Trusten monster ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jan555 Geplaatst 26 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2014 (bewerkt) Truste! Nog droog, maar goed dat er niets in huis is. Want zie zo tegen de nacht op.... valdispertje helpt helaas weinig... Maar goed: wilde t zelf zonder medicijnen doen:-) Ik zet door! Sterkte iedereen ! 26 oktober 2014 bewerkt door jan555 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden