Gast Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Jane, dan zal ik er ook niet naar vragen. Ik was erg benieuwd, vandaar. Ik heb er respect voor wat je doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Das al een hele goeie instellen Kippie dat je positief bent, en je hoeft niet altijd ontwenningsverschijnselen te krijgen hoor. Heb je van de h.arts wat gekregen, voor het geval dat het wat lastig wordt? Of kan je bij hem terecht dit weekend? En als je wat last krijgt, weet dat het maar een paar dagen duurt, meestal voel je je na zo'n twee dagen al weer wat beter worden. En anders blijf je gewoon veel komen hier in de huiskamer, we helpen je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Grrr... Agnieta, waarom nu... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Hè Aggie. Je schreef dat je trek had, maar ik wist niet dat je zo dichtbij was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Agnieta, Lullig om te zeggen, maar toen je zei dat je vloei ging halen had ik al een voorgevoel... Bah, ik ben nu eigenlijk een beetje boos, beetje veel boos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Dat geloof ik niet Sowhat... Ik vraag me alleen inmiddels wel af wat Agnieta zelf wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Oordelen mag je zelf doen Agnieta! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Zucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 ik meld me niet droog. slaapwel jammer Agnieta - in elk geval eerlijk... Slaap goed en morgen weer een dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Bolletje...heb valium met afbouwschema op week, en vervolgconsult op woensdag. Alle anderen, ik kan de berichten niet echt volgen maar veel succes en sterkte x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Hoi, ik val er even in zonder op de vorige berichten te reageren, sorry. "geen oordeel, gewoon constateringen ook sukkel zijn maakt je niet slecht, zeg maar...zoiets" Lijkt me ook. Ik geloof dat ik nogal prestatiegericht ben opgevoed. En eigenlijk heb ik nooit mijn eigen plek gevonden. Ik heb geen inzicht in de maatschappij of zoiets, en dat is in feite de belangrijkste intelligentie. Survival of the fittest. Ik weet niet goed hoe ik hiermee verder moet. Maar zonder plekje is het steeds onveilig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 oh wat ik nog even wilde zeggen: ik vind jou ontzettend grappig, walrus. Op een goede manier, dus. walrus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Is ook niet zo belangrijk dat je de berichten niet kan volgen Kippie, je bent nu veel te druk met jezelf. Wel fijn dat je wat medicatie gehad hebt meid, fijn zou zijn dat je volgende week woensdag kan zeggen dat je het gehaald hebt. En dat gaat je zeker lukken hoor. Slaap lekker Wallie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Naar bed met een filmpje, droog. Trusten allemaal. Zzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Trusten allemaal. Ik kruip tegen mn ventje aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Ga je roes uitslapen Agnieta! Niet schoppen nu... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Trusten mensen en tot morgen weer. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jan555 Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Ik ook nog droog:-) Voel me alweer beter! Truste! ProudMary en Kipje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Nee hoor Kabouter niet in de mand maar lekker tegen moeders aan. Met z'n 3en in een groot bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Daar trekt ie van mij zich niks van aan Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Oké, en nu echt mijn mandje in... Mn vent roept Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Ach Agnieta, je schreeuwt om reacties, en tegelijkertijd schrik je iedereen af om eerlijk te reageren. Je vraagt om hulp, maar je weet het zelf steeds beter. Je defensieve gedrag verraadt veel onzekerheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 ik gun je dat het er bij die twee blijft Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Spreken is zilver, zwijgen is goud. Ik ga een heel aantal uren zwijgen. Welterusten frummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Gaat het om het aantal Agnieta? Gaat her erom dat sommigen hier zich adb beschouwen als ze met mate kunnen drinken? Je zet jezelf, als ik heel eerlijk mag zijn, nogal graag in het middelpunt van de belangstelling op dit forum. Dat vind ik niet altijd even gepast, maar ach, het is hier ook niet de overlevingsstrijd van de best aangepaste. In deze denk ik echter dat je jezelf echt als het middelpunt moet zien, alsof de middellijn van Greenwich door je gat loopt begot: wat is voor jou adb zijn? Belangrijker: wat is voor jou een leven dat de moeite waard is om geleefd te worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden