Spring naar bijdragen

OK...hier gaat ie dan...


Kipje

Aanbevolen berichten

Bijna negen is hij, labje. Lang verhaal, heel speciale hond voor mij, vertel ik nog wel eens.

Is vanochtend absoluut niet beter, is geen goed teken...

Maar drinken doe ik niet hoor, lost niets op inderdaad, en wil er ook voor m zijn in nuchtere toestand.

Succes allemaal en Gipsy, go for it, samen dag vijf nu he, wij!

Thx MijnGerrit voor de aanmoediging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook van mij veel sterkte! Kan me inbeelden dat de drankduivel eventjes je aandacht zoekt, maar je gaat je niet laten vangen!

Het lijkt of we allemaal hondenvrienden zijn, gek..

Honden en gevoelige mensen, dat is een match.

Veel respect voor je! Het zal nu snel beter gaan met jou. Ik duim voor je hondje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag naar HA geweest, ze was blij dat het me gelukt is niet naar een glaasje te gaan...ben ik zelf ook blij om.

Ivm hond...minder goed nieuws, hij reageert totaal niet op de inspuitingen en de medicatie, terwijl er nu duidelijk verbetering zou moeten zijn. Morgen weer overleg met dierenarts, waarschijnlijk komt ie ook nog even langs.

Eigenlijk best wel moeilijk, verder is hij nog goed, maar de wetenschap dat er geen enkel medicijn kan werken zodat hij geen pijn meer heeft is ook ondraaglijk. We zien wel, een nuchtere kijk zorgt ook waarschijnlijk wel voor de juiste beslissing skip...

Dank je allemaal voor de steun.

Ik ga nu met m voor de haard zitten...

Tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren vrij laat wakker gebleven, wel een goede nacht gehad. Lijkt er op dat de ergste ontwenning al achter de rug is, na vijf dagen!

Vandaag weer veel te doen, geeft wat afleiding. Wel veel thuiswerk, dus ben bij m'n dogje in de buurt...geen verandering helaas :-(

Ik meld me later nog wel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leeg vanbinnen...

Wat een vreselijk gevoel...

Hond moeten laten inslapen, heel erg veel slechter geworden, pijn niet meer te bestrijden.

Helemaal leeg...deze hond had voor mij een hele speciale betekenis...

Die leegte vanbinnen doet verdomd veel pijn.

Ik vat t even niet meer...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enkel voor mezelf, voor later, kopieer ik hier even mijn eigen bericht van de dagdraad...

"Over leegte en ruimte en alleen zijn met jezelf...

Dit is nu de achtste dag.

Man en kids zijn ivm intensieve sportbeoefening van de kids samen weg, dit van afgelopen woensdag tot morgen.

Ik ben thuis, kon bedrijf niet achterlaten. Maar was ook een bewuste keuze, ik wilde echt graag vier dagen voor mezelf, om tussen het werk door op te ruimen, kasten te herschikken, en gewoon de gevoelens over mij te laten komen zoals ze zijn.

De dagen zijn anders gelopen dan voorzien, onvoorziene dringende afspraken, en dan uiteraard het fel verslechteren en uiteindelijk gisteravond afscheid moeten nemen van een heel speciale hond voor mij.

Heb gisteren troost gevonden met mijn andere hondjes, met een doos tissues, bij de haard.

In mijn diepste verdriet gisteren wist ik absoluut niet hoe daar mee om te gaan, behalve huilen, huilen, huilen. En normaal huil ik bijna nooit. Ik was dan ook echt alleen, in m'n uppie, heb zelfs niet kunnen bellen met hubbie omdat die echt niet kon (heeft wel veel ge-smst).

Mijn eerste idee toen ik in de wagen naar huis reed van de DA was uiteraard, pff het kan me allemaal niet schelen, m'n maatje is er niet meer...

En toch...ben thuisgekomen en heb eerst wat op orde gezet, comfy kleren aangedaan, en ik verlangde zelfs niet naar iets te drinken.

Dit was in de leegte, het alleen zijn met mezelf...

Trouwens, dank je voor de koffie Yvonne, heb de vrijheid genomen een tweede bakkie te nemen... "

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey

Ik ga even pauze nemen op het forum denk ik.

Heb gisteren (heel bewust, heel mindfull, zoals ik er vroeger van droomde) twee glazen rode wijn gedronken. Ik wist in het allerbegin niet of ik zou minderen of stoppen.

Ben gestopt, bijna acht dagen, was een jaar geleden dat ik een alcoholloze dag had beleefd.

Nu is het net alsof ik het aanvoel, wel een glas, geen glas. Vrijdag, op de zwaarste dag (ivm hond) niet gedronken, gisteren gewoon bewust, voor de haard, met andere hondjes.

Ga nu voor mezelf uitzoeken of ik occasioneel kan drinken, of dat ik terug moet gaan nullen.

Heb dit gisteren bewust niet geschreven omdat ik de reacties op iemand die eens drinkt wel heel erg fel kunnen zijn.

Niet dat ik daar niet tegen zou kunnen als ik echt zou zeggen, deze tijd echt niks...

Ik blijf wel lezen, en ik hou de tips ook in de gaten! (Ook ivm roken....)

Het ga jullie goed, tot gauw x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...