plof Geplaatst 21 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 21 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2014 Goedemorgen Agnieta. . Ik vier het ook nooit echt, de kinderen komen, das hartstikke gezellig. Verder heb ik een enorme hekel aan verjaarsfeestjes, en onder de mijne kan ik dus uitkomen Dat ik ouder word... ach daar kan ik me echt niet druk om maken, heeft ook zo zijn voordelen  vind ik eigenlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 21 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie dribbeltje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 21 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 21 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2014 Ik snel inloggen, dacht jullie vergeten ons Monster, die is ook jarig, gelukkig zag ploffie het ook, alle jarigen van harte en ik wens jullie vele droge jaren.... nu ga ik wandelen ben al aan de late kant dat betekent dat ik veel honden die uitgelaten worden tegenkom en geloof me de geur van een versgedraaide hondedrol en dat in meervoud....gruwel Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sebastiaan Geplaatst 21 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2014 Goedemorgen allen, Â De koffie smaakt heerlijk, dank! Â Gipsy, Plof en jowan, gefeliciteerd! Heel veel sterkte en succes voor morgen, Gipsy! Â Sebastiaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sebastiaan Geplaatst 21 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2014 Monster, gefeliciteerd!!! Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 21 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2014 Straks hebben we allemaal zorgrobots zodat we ons niet alleen voelen, Ag. Eentje die niet alleen aardig is, maar ook kan stofzuigen, masseren, fris inschenken. En onze scootmobiels die kunnen zelf sturen en rijden.  goed nu echt weg, fjne dag iedereen! En anders pakken we Python erbij en programmeren we die dingen gewoon om! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 21 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2014 Als je ouder wordt takel je langzaam maar zeker af.. dà t bedoel ik eigenlijk.  Dank je wel, schat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2014    Gek, zag Monster daarnet nog niet jarig staan???? Tuurlijk ook de beste wensen voor Monster.. van harte.     En nu als een haas naar mijn werk... Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2014                        Gypsy, Monster en Ploffie van PROFICIAT!!                        Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 21 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2014 (bewerkt) Goede dag om jarig te zijn lees ik, van harte Monster, Gypsy en Plof en Jowan met dochter ( hoe oud of jong is zij geworden?) Ik zit altijd achter de iPad en met plaatjes en / of versiersels de boekt opleuken lukt mij dan niet dus denk de slingers er maar bij! DE BOEL BEDOELDE IK UITERAARD! Die iPad ook... 21 oktober 2014 bewerkt door dribbeltje Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2014 Goedemorgen, allereerst: Monster gefeliciteerd! Â Â Verder: vandaag storm en regen. Gelukkig hoef ik maar een half uurtje te fietsen en daarna zit ik de hele dag binnen op mijn werk. Dus het weer deert me vandaag niet. Â Â Â Â Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2014 Dagpact; Â Kaboutertje jowan Agnieta Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 21 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2014 Weer terug, beetje unheimisch buiten...nu douchen en bs doen en daarna lekker binnen rommelen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2014 (bewerkt) Plof, Gipsy en Monster, van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag en nog heel veel fijne jaren. :rose: :rose: :musicnote: :musicnote: 21 oktober 2014 bewerkt door bolletje Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2014 Goedemorgen, beste mensen. Â Gipsy, Ploffie en Monster van harte gefeliciteerd! Jowan ook, met je dochter. Een bijzondere dag dus. We vieren het hier wel een beetje, toch? Â Ik heb slecht geslapen, maar vanavond weer yoga. Â Fijne dag idereen, sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 21 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2014 Plof, Gipsy en Monster, van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag en Jowan met zijn dochter... Feestelijk begin van wat een heftige dag (qua weer) schijnt te worden. We gaan er weer vrolijk tegenaan, alle goeds voor iedereen Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 21 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2014 Happy new year Monster Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2014 Goedemorgen, Geslapen als een os. Vandaag de ezel maar weer eens uit het bezemhok trekken en wat op een doek proberen te krijgen. Ploffie, Gipsy en Monster gefeliciteerd! Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2014 Hier is het nog droog ssssstttttt. :sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 21 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2014 Oh en Gypsie: sterkte voor morgen alvast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 21 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2014 Goedemorgen, Jarigen van harte!! Blondie, het lijkt de stal van Bethlehem wel bij jou. Os, ezel...;-) Vandaag komt één van mijn vriendinnen. Gezellig. Jullie kennen het wel, koffie drinken, kletsen, lunchen, kletsen, shoppen, kletsen. Heb het goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2014 ProudMary, En dan te bedenken dat ik niks heb met kerstmis! Bakkie zit erin. Aan de slag. ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden