Spring naar bijdragen

Woensdag 15 oktober


Skip

Aanbevolen berichten

Hmm, ik zou dan het deeg een dag eerder moeten laten rijzen, want anders duurt het veel te lang voordat ontbijtje klaar is.  Maar dan moet het deeg dan wel de koelkast in, omdat het anders stuk rijst. Gekoeld stopt het rijzen.

Alweer Plof:  ik heb zo'n broodbakmachine, die zet ik 's avond gereed en de timer stel ik z'o in dat het brood op de gewenste tijd klaar is.

Niet erg romantisch of ambachtelijk, weet ik, maar wel handig en erg lekker. Die broodmixen koop ik hier net over de grens bij de " Nachbarn", die hebben een betere smaak voor brood vind ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zat ook aan de broodmachine te denken voor Plof.... 

Kun je midden in de nacht laten beginnen, heb je lekker en gezond brood als je wakker wordt. 

Ik gebruikte overigens geen mixen, maakte zelf de mix van de ingredienten... 

Nu al een hele poos niet meer gebruikt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je haalt me de woorden uit de mond An, ik moet ook aan de slag. 

 

Luitjes, ik ga er vandoor. 

Maak er een mooie dag van. 

En ja....  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  't zijn de kleiiiiine dingen die het het doen, die het doen, 't zijn de kleiiine dingen die het doen  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:

Dag dag 

                                                                            post-1140-0-73238500-1387267004_thumb.png
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grappig dat wandelen van Jowan prikkelt mij ook al een poosje, ben meestal wel rond 6 wakker, ik ga het morgen doen, gewoon om half zeven een rondje

Inderdaad frisse lucht, beweging en bezinning....

Ik had een broodbakmachine maar waar die is gebleven?

Blondie, vervelend joh die tand, hoop dat ie gauw gefixed is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allemaal, :)

 

Jopie wat fijn dat het weer wat beter gaat met je en je weer wat kan genieten van dingen. Komt zeker van dat racemonster met straalmotor ;)

 

Vandaag krijg ik m'n nieuwe meubeltjes. Ben heel benieuwd hoe het staat.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Zit me net te bedenken dat ik me niet heb afgemeld voor het weekpact...maar bij deze dan het is gewoon goed gegaan.

Vandaag dag 2 van de medicatie Selincro. Het lijkt beter te gaan, minder draaierig maar ik heb wel weer beroerd geslapen (niet weten hoe te liggen, beweeglijk, raar gevoel in hoofd) en heb hoofdpijn. Ik ga toch proberen vandaag naar kantoor te gaan, doe het wel rustig aan. Zo eerst ontbijt, twijfel tussen een shake en 2 bruine boterhammen.

@Spud ik denk aan je

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen,

 

Gaat de broodbakmachine een revival beleven? Paar jaar terug had iedereen er een en bij veel mensen waaronder inzelf staat dat ding nu ergens op zolder. Was idd wel lekker......moet ook eens op zolder kijken bij ouders of we het nog hebben?

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou jowan, je ziet het.

We volgen. ;)

Gevaarlijk voor mijn ego, vlak naast de remkrachtbegrenzer onder de motorkap.....

Maar als anderen er goede dingen voor zichzelf en hun nuchterheid mee doen: 12 de stap werk en dat is dan ook weer goed voor mijn herstel....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

 

Borderliner, fijn dat het beter gaat.

 

Kabouter, je mag even rust a.s. weekend na die hectische week. Klinkt niet raar, je hebt het zonder die ziekenhuisperikelen al zwaar en logeerhuizen zijn er juist voor om de thuissituatie ruimte te geven. Nou ja, dat laatste weet je zelf ook wel. Waar bemoei ik me mee.

 

Suikertje, ik heb je gemist gisteren. Gaat het goed met je?

bewerkt door ProudMary
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen beste mensen!

 

Een hele fijne dag voor iedereen, sterkte voor wie het nodig heeft.

Bord, fijn dat je je wat minder slecht voelt met je nieuwe medicatie.

 

Eline, de plantsoenloop wil ik graag samen met Suiker doen, maar ik zit eigenlijk op een laatste berichtje van hem te wachten.

Dus Suiker: check je 06 ff

 

Later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

`goeiemorgen frummers.

ik zit hier heel gelukkig te wezen

als een soort van grootmoeder ugh.

Heb een mooie omslagcape/vest

zwart-wit met van die indianenmotieven.

Wat is behaaglijke kleding toch fijn

zeker nu de temperatuur onder de 20 is

gedaald in mijn kamer en het nog te vroeg

is voor de verwarming.

Verder zit ik middenin 2 zware trainingsdagen

voor de stervensbegeleiding.

300% blij dat ik niet meer drink, want ik voel nu pas

dat als je klaar bent voor de dood, je ook voluit kunt leven.

En dan moet de praktijk nog beginnen!

een waardevolle dag, ook voor jullie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen. geen brood vandaag helaas. Restje is te hard om te vreten. Oude muesli is ook niet alles. Maar er is ook 'goed nieuws'. Walrus als naam verwijst ook naar de wallen onder beide ogen. Vanochtend zag ik in de spiegel dat de wal onder het rechteroog is verdwenen. Niet echt iets voor het journaal, maar ja: wie het kleine niet eert... 

 

Fijne dag allen, wie weet tot later...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...