Gast Gipsy25 Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Goedemorgen! Lekker geslapen? Ontbijt en koffie staan klaar. Ik ga vandaag appeltaart bakken. Zon zin in. Gisteren met mijn sociotherapeut een dagstructuur gemaakt waardoor ik hopelijk niet meer op van die gekke tijden wakker ben. Gaat maandag in. Wish me luck! Dagpact Gipsy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Goedemorgen frummers. Klinkt lekker die appeltaart Gipsy. En Ik hoop dat je die structuur goed te pakken gaat krijgen. Voorlopig is het heel voozichtig iets minder donker aan het worden hier. Droog en windstil voor zover ik het kan zien..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Goedemorgen Gipsy en Yvonne, hier ondertussen een zachtgeel/grijze lucht, geen wind het lijkt een zonnige dag te worden met een kop thee even van het uitzicht genieten..... PM wat viel je een beetje tegen aan je HA? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Goeie 's morges! DagpactGipsy jowan Vette mist, hiero. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Krant uit, nu maar eens een kop koffie en douchen, tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Jij ook een goedemorgen jowan. Ik ga me ook opknappen en aan de slag. Koffie en thee zitten in de warmhoudkannen inmiddels. Luitjes, maak er wat moois van he? dag dag.. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Goedemorgen Hier schijnt de zon (nou ja , schijnen). Vandaag aan de slag op burendag. Vroeg wakker voor mijn doen, maar ik ga er weer voor vandaag! Eerst maar eens een bakkie pleur. DagpactGipsy jowan Wimmelt Pluk de dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 DagpactGipsy jowan Wimmelt walrus (met van die wallen dus. Word je ook eens wakker met een fris gezicht, zonder wallen? Mag toch wel eens na 3 weken?) Verder zin in de dag, zon laat zich zien, straks weer sporten en veel leuke afspraken vandaag en morgen. Fijne dag allemaal. ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 (bewerkt) . 18 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 (bewerkt) Ja hoor, walrus, het wordt allengs beter, even geduld. Wat je in jaren verkloot hebt, heeft ook tijd nodig om goed te komen. tikvaudtje 27 september 2014 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 (bewerkt) Een goeie morgen kanjers. Vandaag de zon dus genieten. Vandaag wordt het vijvertje onder mijn trap voorzien van een rand. Die waren we van de week wezen bestellen. En dan is hij helemaal af. Wordt erg mooi vind ik. 27 september 2014 bewerkt door bolletje ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Goedemorgen, Wat consternatie rondom mijn wel/ niet drinken in de herfstvakantie, uitleg op mijn draadje. Voor vandaag, Kaboutertje, gefeliciteerd met je dochter en ook Ietje heeft haar kinderen jarig geloof ik! Van harte en succes met de visite en het ADB blijven, juist als de visite weg is! Ik lees iets over een appeltaart, heb net ontbeten maar krijg spontaan trek. Fijne dag allemaal, ik moet eigenlijk van alles van mezelf maar ga lekker tijd voor mezelf nemen en de stad in om nieuwe laarzen te kopen en wat kleding voor de kinderen! Heerlijk op de fiets met het mooie weer. Dochter slaapt zowaar nog, is nog nooit gebeurd, ze moet over een half uur op de zorgboerderij zijn maar als zij nu nog slaapt dan heeft ze dat harder nodig dus bel ik wel even. Zoontje is al op het voetbalveld, om 08.15 uur begint de wedstrijd dus de zaterdagochtend is hier net zo vroeg op als doordeweeks . Tussenpauze, ze is inmiddels uit bed.......goede dag allemaal! Dribbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 DagpactGipsy jowan Wimmelt walrus (met van die wallen dus. Word je ook eens wakker met een fris gezicht, zonder wallen? Mag toch wel eens na 3 weken?) Nancy (ook nog met wallen na bijna drie weken ) Goedemorgen allen!! En Coco, van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! Vandaag kinderwagen kopen met zoon en schoondochter, zo leuk! Nog een kleine drie maanden... Fijne dag en tot later!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Kabouter en Ietje, ook gefeliciteerd!!!!!!!!!!! Maak er een mooie dag van, het weer zit al mee!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Achterlijk vroeg op vanochtend. 1e was hangt al buiten 2e was zit erin, bed is verschoond. Vogels ook. Ben toe aan koffie Goedemorgen allemaal, Wens jullie een mooie droge dag (letterlijk en figuurlijk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Goedemorgen Frummers, Ik waai ook even tussendoor als 'ervaren Forummer', ha, ha. Waarom ik hier weer ben kun je lezen op mijn eigen draadje bij Wie is wie. Vandaag nog werken vanaf 11:00u en goed dat het dan lekker weer is en morgen en maandag lekker verven en plankjes ophangen. Het wordt weer gezellig. DagpactGipsy jowan Wimmelt walrus (met van die wallen dus. Word je ook eens wakker met een fris gezicht, zonder wallen? Mag toch wel eens na 3 weken?) Nancy (ook nog met wallen na bijna drie weken ) Joris ps: Is er trouwens weer een weekendpact en/of weekpact? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 (bewerkt) . 18 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Joris; Weekpact; Toets op Ditje en Datjes, scrol naar beneden, 12e item geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Dank je Rapilos, ja gevonden. Deze wordt elke zondag opgestart zie ik? Ik wacht wel even totdat de 'beheerder' hiervan weer het startsein geeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Goed hoor Joris, Doe ik ook mee Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 goeiemorgen frummers lekker saunadagje vandaag en zit hier in een spic en span huis voor het eerst sinds ik erin trok ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Lekker,voldaan gevoel Jane !?, Veel plezier vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Mogge, Ik heb slecht geslapen en ben moe. Maar gelukkig is het mooi weer. Eline, de huisarts viel tegen omdat hij een slijmbeursontsteking constateerde en zei: "Neem maar paracetamol" Ik heb wel pijn, maar alleen bij bepaalde bewegingen, dus dat vind ik onzin. Gewoon ontzien. Ik ga 1x in de week naar fysio ivm mijn longen, daar heb ik het al aangekaart, dus bespreek het daar wel verder. Verder heb ik een doof gevoel in mijn pink en de ringvinger begint nu ook. :"Daar doe ik niets aan " zei hij, zonder te verklaren waarom. Terwijl ik aangaf dat ik eerst dacht dat het door de alcohol kwam, maar na 3maanden Vit B1 nog dezelfde klachten heb en het daar dus waarschijnlijk niet aan ligt. Ik denk tijdgebrek, want hij was al een half uur te laat voor mijn afspraak en er zaten er nog een paar te wachten. Van de weeromstuit zei ik niets terug. Ook maar met fysio bespreken. Wat betreft het alcoholmisbruik legde ik uit dat ik niet meer drink en daar geen moeite mee heb. Hij zei: " Dus u drinkt nu met mate". "NEE, IK DRINK HELEMAAL NIET". En verder ging hij er niet op in, zoals van de week ook al door andere frummers werd verteld hoe hun huisartsen reageerden. Wat is dat toch? Er zijn nog twee huisartsen in die praktijk, dus een volgende keer vraag ik om één van die twee. Nu ik het opschrijf merk ik hoe mateloos ik me erger. En wat mis ik mijn oude huisarts in mijn oude woonplaats, die met pensioen ging vorig jaar. Met zijn opvolger kon ik het ook goed vinden. Dat is zo belangrijk. Maar daarmee vertel ik jullie niets nieuws.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Kaboutertje en Ietje, gefeliciteerd met de kinderen en een fijne, droge dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Goedemorgen, Rol net mijn bed uit. Effe van bijkomen. Koffie dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden