Spring naar bijdragen

Zaterdag 27 september


Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Goedemorgen!

Lekker geslapen?

Ontbijt en koffie staan klaar.

Ik ga vandaag appeltaart bakken. Zon zin in.

Gisteren met mijn sociotherapeut een dagstructuur gemaakt waardoor ik hopelijk niet meer op van die gekke tijden wakker ben.

Gaat maandag in. Wish me luck!

Dagpact

Gipsy

post-2293-0-26985000-1411787839_thumb.jpg

post-2293-0-02243500-1411787851_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Wat consternatie rondom mijn wel/ niet drinken in de herfstvakantie, uitleg op mijn draadje.

Voor vandaag, Kaboutertje, gefeliciteerd met je dochter en ook Ietje heeft haar kinderen jarig geloof ik!

Van harte en succes met de visite en het ADB blijven, juist als de visite weg is!

Ik lees iets over een appeltaart, heb net ontbeten maar krijg spontaan trek.

Fijne dag allemaal, ik moet eigenlijk van alles van mezelf maar ga lekker tijd voor mezelf nemen en de stad in om nieuwe laarzen te kopen en wat kleding voor de kinderen! Heerlijk op de fiets met het mooie weer.

Dochter slaapt zowaar nog, is nog nooit gebeurd, ze moet over een half uur op de zorgboerderij zijn maar als zij nu nog slaapt dan heeft ze dat harder nodig dus bel ik wel even. Zoontje is al op het voetbalveld, om 08.15 uur begint de wedstrijd dus de zaterdagochtend is hier net zo vroeg op als doordeweeks .

Tussenpauze, ze is inmiddels uit bed.......goede dag allemaal!

Dribbel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact
Gipsy

jowan

Wimmelt

walrus (met van die wallen dus. Word je ook eens wakker met een fris gezicht, zonder wallen? Mag toch wel eens na 3 weken?)

Nancy (ook nog met wallen na bijna drie weken )

 

Goedemorgen allen!!  En Coco, van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!   :musicnote:  :present:  :heart:  :rose:  :musicnote:  :present:  :heart:  :rose:  :musicnote:  :present:  :heart:  :rose:  :musicnote:

 

Vandaag kinderwagen kopen met zoon en schoondochter, zo leuk!  Nog een kleine drie maanden...

Fijne dag en tot later!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Frummers,

 

Ik waai ook even tussendoor als 'ervaren Forummer', ha, ha.

Waarom ik hier weer ben kun je lezen op mijn eigen draadje bij

Wie is wie.

 

Vandaag nog werken vanaf 11:00u en goed dat het dan lekker weer :sun: is en morgen en maandag lekker

verven en plankjes ophangen. Het wordt weer gezellig.

 

 

Dagpact
Gipsy

jowan

Wimmelt

walrus (met van die wallen dus. Word je ook eens wakker met een fris gezicht, zonder wallen? Mag toch wel eens na 3 weken?)

Nancy (ook nog met wallen na bijna drie weken )

Joris

 

ps: Is er trouwens weer een weekendpact en/of weekpact?  :mellow:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge,

Ik heb slecht geslapen en ben moe.

Maar gelukkig is het mooi weer.

Eline, de huisarts viel tegen omdat hij een slijmbeursontsteking constateerde en zei: "Neem maar paracetamol"

Ik heb wel pijn, maar alleen bij bepaalde bewegingen, dus dat vind ik onzin. Gewoon ontzien. Ik ga 1x in de week naar fysio ivm mijn longen, daar heb ik het al aangekaart, dus bespreek het daar wel verder.

Verder heb ik een doof gevoel in mijn pink en de ringvinger begint nu ook. :"Daar doe ik niets aan " zei hij, zonder te verklaren waarom. Terwijl ik aangaf dat ik eerst dacht dat het door de alcohol kwam, maar na 3maanden Vit B1 nog dezelfde klachten heb en het daar dus waarschijnlijk niet aan ligt. Ik denk tijdgebrek, want hij was al een half uur te laat voor mijn afspraak en er zaten er nog een paar te wachten. Van de weeromstuit zei ik niets terug. Ook maar met fysio bespreken.

Wat betreft het alcoholmisbruik legde ik uit dat ik niet meer drink en daar geen moeite mee heb. Hij zei: " Dus u drinkt nu met mate". "NEE, IK DRINK HELEMAAL NIET". En verder ging hij er niet op in, zoals van de week ook al door andere frummers werd verteld hoe hun huisartsen reageerden. Wat is dat toch?

Er zijn nog twee huisartsen in die praktijk, dus een volgende keer vraag ik om één van die twee.

Nu ik het opschrijf merk ik hoe mateloos ik me erger. En wat mis ik mijn oude huisarts in mijn oude woonplaats, die met pensioen ging vorig jaar. Met zijn opvolger kon ik het ook goed vinden. Dat is zo belangrijk. Maar daarmee vertel ik jullie niets nieuws..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...