eline Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 Haha vraag ik naar een ander z'n plannen, kan beter die van mezelf maar eens vinden en vormgeven.... plof en huttula reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 Iets nieuws doen Eline? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 Volgens mij maak je altijd zelf of de keus of je de eerste neemt. Of je wilt of niet Iedereen weet van zichzelf dat je een probleem hebt en dat het beter is om het niet te doen Alcohol de baas worden/zijn is keuzes maken Een afspraak die je met jezelf maakt Mogge trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 MG, las net je bericht van gisteravond. Ik ga idd hard. Hoe komt weet ik niet, lijkt wel vanzelf te gaan. Wat voor sport doe je eigenlijk? Dwz, als je het hier kwijt wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 hoi Eline, ja wat zijn je plannen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 (bewerkt) Gerust gesteld ..Eline? Bedoel dat van huisarts 23 september 2014 bewerkt door huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 Wat vond je van Dumas Joris? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 @Proudmary, wisselend. Haar werkwijze En thema's zijn indrukwekkend en actueel. Ik ben echter meer een liefhebber van Expressionisten met veel kleurgebruik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 goeiemorgen frummers. Ha Joris, eindelijk! even teruglezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 Dagpact:ZeilbootbewonerBlondieAgnietajowanAlbertJoris Walrus klote ochtend, gaar, stijf, moe. Mis de drank om het aan te wijten. Moet nu dus op zoek naar wat er echt speelt. Werk aan de winkel op dag 18. Goede dag allemaal. Joris: goed om te lezen dat je kan uitglijden en terugkomen. Zat ik stiekem al een beetje mee. En die Dumas - ze staat in alle kranten maar ik word er volkomen depri van. Heb ik nog liever een zigeunerjongetje achter een boomstam met een grote traan die in zijn oog opwelt en net begint te biggelen. Maar ieder zijn smaak hoor! fijne dag Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 Eline...zelf vind ik workshops en proeflessen ideaal om mijn interesses te vergroten of te prikkelen Tenslotte was mijn wereld jarenlang niet echt groot Vrijdag ga ik workshop glas in lood doen...ik heb er niks mee..toch heb ik er zin in...gewoon om te ervaren of het leuk of niet is Best spannend plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 Hut, ben in zoverre opgelucht dat ik het zelf kan oplossen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 Precies wat jij doet moet ik ook gaan doen, wie weet waar ik eerst niets mee had en nu anders ervaar....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 Goeie morgen mensen, Kanjers sociaal drinken kunnen er maar heel weinig mensen. Nu lees ik het weer. Die gedachte is, jezelf beduvelen, het is hier al zo vaak beschreven, waarom dan toch proberen???? Jammer hoor, maar goed, dan maar weer opnieuw proberen om niet meer te drinken. Ik ben gisteren om 22.00 naar bed gegaan en als de hondjes me niet wakker gemaakt hadden, dan had ik nu nog liggen pitten. BamBam reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 Denk wel dat ik je gevoel ken, Eline Zo het trucje van niet niet drinken ken ik....en nu? Plaatselijke krantjes,staan zoveel dingen in.. Van boswachters die uitleg geven ,, gezondheidsgebied,, vrijwilligers,, spiritueel,, creatief,, sportief,, rustgevend Ik heb een tijd gehad wou ik alles meemaken/inhalen..ook niet goed.maar 24 uur in een dag, ik had meer uur nodig Mijn peut zei..hoelang denk je nog te leven? Daar kwam het alles of niets type weer naar boven. De middenweg..draai vinden Niets doen trek ik mezelf naar beneden..negatief geen zin..geen erergie Alles doen te vermoeiend..loop mezelf voorbij..kan niet genieten Dan komt het moeilijkste balans,draai,middenweg..voor zinvol leven Het ontdekken van jezelf .. Echt je staat op een gegeven moment versteld van je zelf en dat geeft een grote glimlach op je gezicht..heerlijk gevoel De wereld staat wel open voor jou..nu jij nog Gaat vast goed komen Eline Weet nog dat vroeger weleens gezegd werd..dan maak je maar zin Dat zeg ik nu vaak tegen mezelf...als ik ergens in blijf hangen Werkt vaak best goed voor mij. Skip reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 Onrust Ietje???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 goedemorgen, Zet hem op weer Joris en Albert, never give up! De zont schijnt, al aardig herfstig hier. Vandaag maar hout hakken voor de kachel en maar eens nadenken over de winteropstelling, maar toch ook nog grasmaaien en de buitenplanten bewateren. Zelf blijf ik droog vandaag! Dagpact:ZeilbootbewonerBlondieAgnietajowanAlbertJoris Walrus Wimmelt Mooie dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 Fijn dat er ook gevoel van herkenning is, blij met alle adviezen, blij met het forum... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 Ietje...wat leverd het meeste op? Je moet niks...tis ook geen vechten tegen moeten Je wil wat bereiken daar heb je wat voorover. Dat maakt het totale plaatje niks anders maar toch klinkt het anders Wegkruipen voor wie Vluchten voor jezelf He jij bent het waard..net zoals ieder ander Jij bent niet perfect..hoeft niet Nobody is perfect Continue vechten..vluchten geeft onrust Das geen leven Maak een keuze..jij weet waar je heen wil..ga ervoor Dat kan jij...en niemand anders dan jij Met een beetje hulp van anderen..gaat dat best lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 (bewerkt) . 17 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 Dus Ietje als je iets aan wilt pakken, krijg je dan angst om dat te gaan doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 Knagende maag... vergeet ik helemaal te ontbijten... Dag twee. Nu wat klusjes gaan doen en straks fijn wat werken. Vanmiddag weer flink wat losse groene thee inslaan, dan kan ik het ritueel vanmiddag overschrijven met een gezonde actie. Fijne dag allemaal en tot vanmiddag laat, waar ik mij dan wil gaan afmelden voor de dagpact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 (bewerkt) . 17 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 Dat meer behappen Ietje geeft dan die angst? Maar waarom ben je dan precies bang? En met vreemde ogen naar jouw eigen huis en de rommel kijken kan niet, je bent toch zelf degene die dan invult hoe anderen eventueel kijken naar jou. Je projecteert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden