Jen Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Pff pilletjes gekregen voor mijn zweetprobleem. Heb een hekel aan symptoombestrijding zonder diagnose. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Misschien is een flat een betere begrenzer. Want nu kunnen er nog caravans in mijn tuin staan. Onlangs nog aangeboden aan Akelei in mijn enthousiasme. Kon je überhaubt iets met die links? Akelei? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Werkt het wel Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Akelei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Geen idee Spud, moet nog beginnen aan de "kuur" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Ik ga jullie laten. Ga weer gewoon onder mijn dekens liggen en wachten totdat de wekker me wakker maakt. En ik naar Nederland kan, waar iemand mij helpt om een ticket te boeken. En daarna samen in Zeeland lunchen om daarna op trekpaarden te stappen om een rustig ritje buiten te maken en dan samen met zijn 3en te gaan shoppen voor een leuk kraamcadeautje voor nummertje 4 dat ontbreekt aan ons gezelschap en die we volgende week gaan bezoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Ga je er eraan beginnen Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Ik kruip mijn nest in nu. Kan toch niet meepraten over medicatie. In mijn leven heb ik enkel seroxat gebruikt voor 2 weken, daar ook na die 2 weken mee gestopt en afkickverschijnselen gehad die niet normaal waren bijna een half jaar lang. De rest wat ik ooit geprobeerd heb valt onder het kader drug gebruik. Ook niet echt helpend dus. Fijne avond nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Tja Spud, 'k zal maar proberen zeker? Wat moet ik anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Had de arts wel een idee waar het van kwam Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 (bewerkt) . 12 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 nee Kate, dat bedoel ik net. Hij heeft geen idee en schrijft zomaar wat voor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Maar wat proberen dus. Mogelijke bijwerkingen? Hopelijk niet transpireren. Jen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Helaas; toch een fikse verkoudheid te pakken. Dus maar op tijd onder de wol. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 @Spud en Akelei, Agnieta is richting Alcatraz, hopelijk is ze snel weer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Beterschap Kastanje en slaap lekker!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Zo zeg, amper tijd om te lezen en te schrijven. Gisteren zoon verhuisd, of heb ik dat al verteld? Was een drukke, maar fijne dag. Dochter was ook van de partij. En vandaag weer druk geweest in m'n paleisje. Welkom voor de nieuwelingen. Ik hoop dat jullie AdB zijn/worden/blijven. Het is de moeite waard kan ik je zeggen. Voor nu welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Morgenochtend vertrek ik naar Frankrijk Jullie lezen me weer als ik terug ben Aller goeds en lief zijn voor elkaar liefs Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Goeie reis Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 goeie reis Albert! Mary al een beetje thuis in je huis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 (bewerkt) Ja, het wild is niet meer wild in dit land, zo was ik dit weekend in de waterleidingduinen en liep er een vos voor me uit alsof het mijn hond was die ik aan het uitlaten was. Af en toe omkijkend of ik wel snel genoeg liep. 8 september 2014 bewerkt door Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 ha de japio Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Vorige week was mijn baas een weekje op vakantie en draaide ik het kantoor alleen. Dat ging best lekker. Vandaag weer wennen dat hij zich overal weer tegenaan bemoeit. Ik werk er nu al weer een maand of drie en de gezonde ergenissen zijn al weer aanwezig. Het is ook zo'n chaoot. Eigenlijk is dat kantoor prima in je eentje te runnen, maar niet door hem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Hoi Jen,ja zo af en toe kan ik niet nalaten nog even langs te komen. Ik wist niet dat er pillen tegen zweet waren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden