Spring naar bijdragen

maandag 8 september

blondie6173

Aanbevolen berichten

Misschien is een flat een betere begrenzer. Want nu kunnen er nog caravans in mijn tuin staan.

Onlangs nog aangeboden aan Akelei in mijn enthousiasme. :D

Kon je überhaubt iets met die links? Akelei?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga jullie laten. Ga weer gewoon onder mijn dekens liggen en wachten totdat de wekker me wakker maakt. En ik naar Nederland kan, waar iemand mij helpt om een ticket te boeken. En daarna samen in Zeeland lunchen om daarna op trekpaarden te stappen om een rustig ritje buiten te maken en dan samen met zijn 3en te gaan shoppen voor een leuk kraamcadeautje voor nummertje 4 dat ontbreekt aan ons gezelschap en die we volgende week gaan bezoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kruip mijn nest in nu. Kan toch niet meepraten over medicatie. In mijn leven heb ik enkel seroxat gebruikt voor 2 weken, daar ook na die 2 weken mee gestopt en afkickverschijnselen gehad die niet normaal waren bijna een half jaar lang. De rest wat ik ooit geprobeerd heb valt onder het kader drug gebruik. Ook niet echt helpend dus.

Fijne avond nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo zeg, amper tijd om te lezen en te schrijven.

Gisteren zoon verhuisd, of heb ik dat al verteld?

Was een drukke, maar fijne dag.

Dochter was ook van de partij.

En vandaag weer druk geweest in m'n paleisje.

Welkom voor de nieuwelingen.

Ik hoop dat jullie AdB zijn/worden/blijven.

Het is de moeite waard kan ik je zeggen.

Voor nu welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, het wild is niet meer wild in dit land, zo was ik dit weekend in de waterleidingduinen en liep er een vos voor me uit alsof het mijn hond was die ik aan het uitlaten was. Af en toe omkijkend of ik wel snel genoeg liep.

bewerkt door Jaap
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorige week was mijn baas een weekje op vakantie en draaide ik het kantoor alleen. Dat ging best lekker. Vandaag weer wennen dat hij zich overal weer tegenaan bemoeit. Ik werk er nu al weer een maand of drie en de gezonde ergenissen zijn al weer aanwezig. Het is ook zo'n chaoot. Eigenlijk is dat kantoor prima in je eentje te runnen, maar niet door hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...