Yvonne Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Goedemorgen frummers. Maandag alweer. Eerst maar eens thee en een pot lekker sterke koffie zetten. . De regen die voorspeld was is hier beperkt gebleven tot ongeveer drie druppels. Binnen is het 26,5 en buiten 20 graden en windstil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Goedemorgen, Bedankt voor de koffie Yvonne. Om half acht komen de mannen om het asbest weg te halen. Het heeft hier een buitje geregend gisteren met een heel klein beetje onweer. Maar dat was het dan ook. Iedereen een hele mooie dag. Sterkte voor wie het nodig heeft. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Goedemorgen Hanneke, fijn dat ze die rommel nu komen weghalen. Kun je tenminste weer je schuurtje in wanneer jíj dat wilt. Las net nog even het staartje van gisteren en zag dat Jaap even langs kwam. Leuk en fijn dat het hem zo goed gaat. Maar Jaap en een e-reader???? Jaap is wel de laatste persoon die ik daarbij zou hebben gedacht, hihihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Zo, hoogste tijd om aan de slag te gaan hier. Ik wens iedereen een fijne dag. En sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Goedemorgen, Alweer wakker. Lekker genietend van de rust voordat mijn 2 pubers wakker worden. Vandaag nog even naar mijn landgoed en daarna eindelijk de fiets repareren. Kan ik voortaan op de fiets mijn boodschapjes doen. Maar eerst een bakkie van Yvon ☕ Dagpact : Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Goedemorgen, hier heel veel regen gevallen en nog valt er wat en dondert het......eerst maar eens koffie en de krant... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Geniet van de koffie en de krant. Ik ben weg. Naar landgoed. Gelukkig hier nog droog, maar wel grijs en grauw. Laters... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Goedemorgen op deze regenachtige morgen hier. Dank voor de koffie Yvonne Veel plezier op je landgoed Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Goedemorgen, Gelukkig weer eens 6 uur aan één stuk geslapen. Mede door de warmte was dat weer even geleden. Straks eerst naar de ortho met dochterlief. Verder zal het vandaag een dag worden met achterstallige huishoudelijke klusjes. Tja, moet ook gebeuren. De regen komt hier gestaag naar beneden, wel lekker voor de verkoeling. Nu eerst een bak koffie, ontbijten en dan op pad. Heb het goed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Goedemorgen, Hier heeft het gisteravond flink geplenst en nu valt de regen gestaag loodrecht naar beneden. Mijn tuin vaart er wel bij, behalve Annabelle, ze laat de kopjes hangen. Dagpact Blondie ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Zal ik binnen of buiten douchen...... ProudMary en Hanneke reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Goedemorgen, Gisteravond een flink onweer en eindelijk een fikse bak regen, ben er blij mee, de halve tuin hing slap. Nu regent het gestaag door , en daarna weer drie hete dagen zag ik. Ik mag zo naar de tandarts, wat een feest!! Ik hou het weer droog. Ergens ben ik weer blij dat het maandag is, door de week is het nog steeds makkelijker dan in het weekend. Ingeslepen patroon doet zich nog steeds gelden en dat kan alleen maar verdwijnen door stug vol te houden. DagpactBlondieProudMary MijnGerrit Wimmelt Een mooie dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Daar zeg je wat MG....binnen maar buiten hebben de plantjes het water hard nodig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Nou ik hoop dat de regen Brabant niet vergeet want hier is het nog erg benauwd. Goeie morgen kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Goeiemorgen allemaal, Ja Wimmelt...dat is wel herkenbaar, doordeweek gelden toch vastere structuren...alhoewel hier in de vakantieperiode dat toch heel anders is Ondanks de discussie over of je nou wel of niet vooruit moet kijken, situaties vantevoren kunt voorzien,de wereld wel of niet buiten kunt sluiten, weet ik één ding wel zeker...ingeslepen patronen laten zich niet gemakkelijk veranderen! En nieuwe patronen aanleren gaat ook niet altijd van een leien dakje...maar we gaan ervoor en het is het waard! Het patroon van alcohol drinken hoe, waar en wanneer dan ook is nu in ieder geval doorbroken. En dat wil ik graag zo houden! Jullie hier ook...en dat helpt mij. Goeie droge week dus allemaal! Ik bekijk het nog wel per dag...dus ook vandaag de eerste niet.... Fijne dat en sterkte voor wie het nodig heeft. DagpactBlondieProudMary MijnGerrit Wimmelt Kruidenthee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 goeiemorgen frummers eens kijken wat het vandaag gaat worden. Alle opties zijn nog open, heerlijk! Wijfie wat ben je lekker bezig meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Het gekke is dat ik al 10 jaar niet meer werk en er dus in wezen geen verschil meer is tussen de dagen, maar toch nog voelt het nog steeds zo. Als de zaterdagkrant op de mat valt is het nog steeds weekend. Maar ik leef nu ook weer op het patroon wat ik ontwikkelt heb in de jaren 90 toen ik 4 jaar geen druppel heb aangeraakt. Ook dat gevoel zit er nog steeds!. Gek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Ha Wimmelt, ja dat is bijzonder....blijkbaar helpt dat patroon wat je in die vier jaar ontwikkelt hebt je nu...hoef je geen nieuwe te ontwikkelen, maar pak je een oude op, zoiets? Doordeweek...weekend...misschien ook een 'collectief patroon' ? Geen idee of dat bestaat... Boeiend hoe dat allemaal werkt bij de mens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 grappig, ik noem het nu ook "vakantie" Wimmelt en heb al jaren vakantie, dochter een tussenjaar, dus ons ritme zou ook gewoon kunnen zijn. Toch werkt het zo nog steeds door. En is ook fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 (bewerkt) Waarschijnlijk is er idd wel een collectief patroon daarin, dat zal vast een grote rol spelen, zaterdag naar de markt, krantje, iedereen vrij, en iedereen aan de drank, althans zo leek het vroeger. Maar toch gek, vroeger ieder weekend naar het café en dat was van de één op de andere dag zomaar gebeurd. Ben daar verder ook nooit meer geweest, moet er zelfs niet meer aan denken. Gelukkig maar, ben voor de gezelligheid noch van het café noch van de alcohol afhankelijk. Gelukkig bestaat er het patroon van het dagpact!! 21 juli 2014 bewerkt door wimmelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Ja Wimmelt...ik dacht na een paar maanden dat ik het ook zonder zou kunnen...maar schrijf me nu weer trouw in! Gezelligheid maak je zelf! Stom hoe ook zoveel cliché's waar zijn...vroeger schopte ik daar nog wel eens tegenaan...en nu ik 'ouder' word denk ik...zo gek nog niet...oe, dan word je echt oud... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Hier voorlopig nog geen regen in zicht. Zo warm dat ik het huis niet meer uit wil. Alleen vroeg in de ochtend gaat nog en 's avonds laat. Dat laatste is een minder slim idee. Ben blij met het Dagpact! Is een fijne stok achter de deur. Mooie dag allemaal! DagpactBlondieProudMary MijnGerrit Wimmelt Yogajuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Oeps, ik vergat Kruidenthee! DagpactBlondieProudMary MijnGerrit Wimmelt Kruidenthee Yogajuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Ik dacht al?! Hihi.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Terug van landgoed. Blaren op mijn handen. Effe shaken en daarna fiets repareren zodat ik op de fiets naar de stad kan om de laatste dingetjes te halen voor mijn weekje Overijssel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden