Jen Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Hihi, je doet me aan mijn moeder denken Blondie. Die klopte altijd op iets wat stuk was, of zo eens mee rammelen of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Het heeft altijd een hele hoop concequenties om een dier te nemen. Voordelen van een hond uit het asiel is dat je hem inderdaad (als het goed is) niet meer zindelijk hoeft te maken, maar we krijgen bij ons vaak honden die gewoon niet zindelijk te krijgen zijn. Wat je ook heel vaak ziet is dat mensen hun hond weg doen omdat hij of zij bijt, vaak uit angst, niet luisteren omdat dat niet geleerd is. Dit is er heel moeilijk uit te krijgen. Je weet dus nooit wat je in huis neemt. Bij ons mag het dier binnen 14 dagen terug brengen, maar ik vind dat zelf verschrikkelijk, want zo'n dier gaat van hot naar her en wordt hoe langer hoe onzekerder. Wat je dan het beste zou kunnen doen is een hondje pakken die er al lang zit. De verzorgers weten dan hoe het hondje is naar mensen toe, en dan nog kunnen ze veranderen. Maar we krijgen ook hele leuke hondjes die erg goed met iedereen omgaan. Ik vind het altijd pretig als mensen komen voor een dier, dat ze dan gewoon een paar keer terug komen en zeker met een hond, een paar keer gaan wandelen. Want hoe gaat hij met andere honden om????? Neem hem even mee naar huis om te kijken hoe hij het daar doet. Een hond is pas na zo'n 3-4 dagen zichzelf. Een klein hondje is makkelijker omdat je die bijna overal mee naar toe kan nemen, een grote hond wat minder. Een klein hondje daar kan J. over struikelen als zo'n kleintje niet gewend is dat ie weg moet gaan als de baas eraan komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 volgende keer neem ik oordopjes mee Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Al het mooie is voor geen geld te koop. Juist het kleine maakt het groot Heerlijk toch..dat we het weer kunnen zien en voelen . Zou er bijna van gaan huppelen...hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Rammel ik die radio toch weer stil? Geen probleem maken wat er niet is, Jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Kan jij geen deal maken met wijffie dan Bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Huppel wel met je mee hut! Energie als een jonge hond... Op mn 40+ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 het was trouwens heerlijk aan het strand, uit de wind hoewel nog geen 10 mensen te zien waren die daar net zo over dachten. journaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Al het mooie is voor geen geld te koop. Juist het kleine maakt het groot Heerlijk toch..dat we het weer kunnen zien en voelen . Zou er bijna van gaan huppelen...hahaha Bijna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Blondie, dat noemen we " Oerend hard", dan voelen de motorrijders onder ons zich ook weer thuis Plaatje komt goed Jane, Monster had geen haast. Gisteren sporten, straks yoga en bij thuiskomst een voor mij uiterst interessante serie postings, gestart door Kohtje. Als het je te lang duurt, ga je toch lekker op je matje liggen Dat ga ik ook zo doen, ik mag bijna! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 He Blondie, waarom? Mijn moeder deed dat ook al toen ze nog jong was hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Kan jij geen deal maken met wijffie dan Bol? Hoe bedoel je dat Peet? Bedoel je dat ik ga kijken bij ons of we een leuk hondje hebben zitten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Ja zo bedoel ik het Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Win win situatie, wijffie blij met hondje , en hondje weer een goed huis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Ja precies fruit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Bij ons in het asiel vind je ook wel eens kleine hondjes die weg moesten wegens overlijden baasje. Geen honden met "rugzakje" dus. Peet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Ik heb onder Tips en adviezen op het boekendraadje gezet hoe je bij het gratis forumboek kunt komen. Ik kopieer het ook maar even hier, net zo handig: Op de afgelopen meeting hadden we het nog over het forumboek, niet iedereen weet daarvan. In de beginjaren is er door een stuk of 10 forumdeelnemers een boek geschreven met hun verhalen (niet door mij). Dit boek is gratis te downloaden via www.verslavingdebaas.nl klik op forum en dan de optie forumboek. Ik vond het destijds indrukwekkend om te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Dat zal ook een mooie optie zijn Jen, maar het is geheel aan wijffie en J natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 He Blondie, waarom? Mijn moeder deed dat ook al toen ze nog jong was hoor Pak van mijn hart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Dat zeg je mooi Fruit, dat het echte voelen het ultieme geluk is. Wat Monster schrijft kan ik me ook goed in vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Kate, dank voor het herinneren, ik ga het boek lezen. Vlieg, brabbel lekker door. Ik zal deze dagdraad nog wel een aantal keren teruglezen, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Dat met die hogere macht ben ik gewoon nog niet uit, je geeft iets uithanden wat jezelf doet.. In mijn ogen ben je dan goed met jezelf bezig en in het innerlijke kan niemand komen behalve jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Ik ben weg, naar yoga. Heb er zin in! Later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 (bewerkt) Nou Wijfie dan moet je het gewoon doen. Je weet waar je aan begint en als het goed voelt, is het goed. Verheug je dan maar op de kleine uk. En inderdaad het zijn ontzettend lieve goeie lobbussen. Ik ga mee zitten genieten O Peet Wijfie woont veel te ver van mij vandaan voor een hondje. 24 juni 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 (bewerkt) Hey wijffie, Je geeft jezelf al het antwoord.. Ik zou willen vragen wanneer komt de pup? Wil wel een foto zien van m dan hoor!!! 24 juni 2014 bewerkt door Peet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden