lady jane Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Geplaatst 24 juni 2014 het was trouwens heerlijk aan het strand, uit de wind hoewel nog geen 10 mensen te zien waren die daar net zo over dachten. journaal!
Vol Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Geplaatst 24 juni 2014 Al het mooie is voor geen geld te koop. Juist het kleine maakt het groot Heerlijk toch..dat we het weer kunnen zien en voelen . Zou er bijna van gaan huppelen...hahaha Bijna
Jen Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Geplaatst 24 juni 2014 He Blondie, waarom? Mijn moeder deed dat ook al toen ze nog jong was hoor
bolletje Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Geplaatst 24 juni 2014 Kan jij geen deal maken met wijffie dan Bol? Â Hoe bedoel je dat Peet? Bedoel je dat ik ga kijken bij ons of we een leuk hondje hebben zitten?
Peet Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Geplaatst 24 juni 2014 Win win situatie, wijffie blij met hondje , en hondje weer een goed huis
Jen Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Geplaatst 24 juni 2014 Bij ons in het asiel vind je ook wel eens kleine hondjes die weg moesten wegens overlijden baasje. Geen honden met "rugzakje" dus. Peet reageerde hierop 1
Kate Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Geplaatst 24 juni 2014 Ik heb onder Tips en adviezen op het boekendraadje gezet hoe je bij het gratis forumboek kunt komen. Ik kopieer het ook maar even hier, net zo handig: Â Op de afgelopen meeting hadden we het nog over het forumboek, niet iedereen weet daarvan. In de beginjaren is er door een stuk of 10 forumdeelnemers een boek geschreven met hun verhalen (niet door mij). Dit boek is gratis te downloaden via www.verslavingdebaas.nl klik op forum en dan de optie forumboek. Ik vond het destijds indrukwekkend om te lezen. Â
Peet Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Geplaatst 24 juni 2014 Dat zal ook een mooie optie zijn Jen, maar het is geheel aan wijffie en J natuurlijk
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Geplaatst 24 juni 2014 He Blondie, waarom? Mijn moeder deed dat ook al toen ze nog jong was hoor Pak van mijn hart
Kate Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Geplaatst 24 juni 2014 Dat zeg je mooi Fruit, dat het echte voelen het ultieme geluk is. Â Wat Monster schrijft kan ik me ook goed in vinden.
Peet Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Geplaatst 24 juni 2014 Dat met die hogere macht ben ik gewoon nog niet uit, je geeft iets uithanden wat jezelf doet.. In mijn ogen ben je dan goed met jezelf bezig en in het innerlijke kan niemand komen behalve jezelf
bolletje Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Geplaatst 24 juni 2014 (bewerkt) Nou Wijfie dan moet je het gewoon doen. Je weet waar je aan begint en als het goed voelt, is het goed. Verheug je dan maar op de kleine uk. En inderdaad het zijn ontzettend lieve goeie lobbussen. Ik ga mee zitten genieten O Peet Wijfie woont veel te ver van mij vandaan voor een hondje. 24 juni 2014 bewerkt door bolletje
Peet Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Geplaatst 24 juni 2014 (bewerkt) Hey wijffie, Â Je geeft jezelf al het antwoord.. Ik zou willen vragen wanneer komt de pup? Wil wel een foto zien van m dan hoor!!! 24 juni 2014 bewerkt door Peet
Kate Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Geplaatst 24 juni 2014 Het Leven, de Kosmos, Liefde, Kracht, God, het zit in mij en in alles om me heen. Omdat wij denken van alles afgescheiden te zijn onstaat het afgescheiden-denken. Met al zijn beperkende angsten. Dan voelen we ons onvolledig en zoeken we compensatie om ons weer compleet te kunnen voelen. Maar we zijn al compleet en verbonden met alles. Met die ene Kracht of hoe je het maar noemt. Ik kan op 2 manieren naar de wereld kijken. Vanuit die beperkende afgescheiden manier, met alle angsten en projecties daarvan, of mijn eigen beperkende iedeeën opzij zetten en me over geven aan wat is. Een kwestie van afstemmen. En voelen. En als dat even niet lukt, dan kan ik proberen daar vrede mee te hebben voor het moment. Maar het is altijd beschikbaar en voorhanden. Daar kan ik altijd een beroep op doen. Zo ongeveer zie ik het.
Monster Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Geplaatst 24 juni 2014 Ja Peet, als het dan fout gaat dan is dat eigen verantwoordelijkheid. Het klinkt best grappig dat de Hogere Macht ook op dat terras zat.............. het wordt direct minder grappig als mijn geweten zegt: "Doe het nou niet!" en ik doe het tóch. Als ik met liefde naar mezelf kijk wanneer mijn geweten iets tegen me zegt dan weet ik dat ik naar mijn geweten moet luisteren. Als ik dus met Liefde naar mezelf kijk, dan "zit de Hogere Macht nou es nooit op dat terras". Dit geldt voor zoveel meer dan voor alcohol alleen. Fruitvlieg, de boeiende reis dat het echte voelen het ultieme geluk is, daar moet ik nog aan beginnen. Het vluchten voor emoties, het onderdrukken van emoties in bv werken, sporten of drinken ken ik maar al te goed. Ik weet pas sinds kort dat ik er mag zijn en dat ik al die moeite waard ben. Dat is al vast een fundament en een prachtig begin van de reis die jij zo mooi omschrijft.
Peet Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Geplaatst 24 juni 2014 Als je daar je kracht uit kan halen heel mooi,maar om anderen nou beperkingen op te leggen die anders denken gaat mij iets te ver. Ik blijf wel in mijn eigen realistische wereld verder aanmodderen.
Monster Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Geplaatst 24 juni 2014 Kate, jij krijgt verwoordt zoals ik het ook aanvoel. Maar ik heb nog niet zoveel ervaring met erover praten met anderen.
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Geplaatst 24 juni 2014 Wilde net afsluiten, lees ik jou toch nog effe Kate! En het komt binnen bij mij... Zo mooi verwoord, precies hetgeen wat ik niet in geschreven woord wist te vangen, hetgeen ik ervaar als HM. Bedankt! Wijfie, genieten dus van hetgeen waar je je zo op verheugd, de pup! En nu mijn matje op...
Monster Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Geplaatst 24 juni 2014 Peet, wellicht heb ik beperkend geschreven. Ik wil niemand beperken want ik weet niet hoe "het werkelijk zit". Ik kan alleen vanuit mijn eigen wereldje schrijven. Jij bent goed bezig, dat zou ik geen aanmodderen willen noemen. Ik hoop niet dat ik aanvallend heb geschreven, iedereen moet vooral de methode volgen die voor hem werkt!
bolletje Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Geplaatst 24 juni 2014 Ik schei er mee uit. Morgen om 8.00 beginnen we met slopen. Zo de douche in en dan duik ik in m'n bed. Dat staat er gelukkig nog. Trusten mensen.
huttula Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Geplaatst 24 juni 2014 Bijna Ik zeg bijna...dat ouwe lijf van me werkt nog niet mee...komt nog.....heb er zin an
kruidenthee67 Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Geplaatst 24 juni 2014 Mooie gesprekken hier...  Het 'forumboek' wat Kate noemt heb ik meerdere malen gelezen....en heeft me ook over de streep gehaald de stap te zetten naar de verandering (en eerst acceptatie dat ik dus eigenlijk wel een probleem had...). Me daarna hier gemeld.  De prachtige gesprekken over Kosmos, liefde...hogere machten, ego's, zelfverantwoording en ga maar door....ik was er al een tijdje mee bezig...maar nu na een aantal maanden nuchter lijkt het alsof ik het echt snap, voel en dat het landt.....dat is voor mij zo'n cadeau.......investeringen in het verleden beginnen op te leveren, letterlijk helder te worden. Heerlijk om te lezen hoe dat ook bij anderen werkt, is gegaan en misschien nog gaat komen.....en ook de kritische noten in de discussies zijn daarin waardevol, houden scherp, zetten aan tot denken.Mooi!  Dank je wel.
Jen Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Geplaatst 24 juni 2014 Lijkt me alvast een weldoordachte keuze wijfie. En als als als... als onze kat een koe was dan konden we ze melken. Geniet van de voorpret!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden