Skip Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 Kom op hè Ga er voor!!!! Fijn dat je hondje ook verzorgd wordt ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 Ach. Ben je er klaar voor kan je niet terecht. Hoe gaat het nu met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 Ja das een tegenvaller..... ☺ Maar goed zorg dat je er klaar voor blijft toch gipsy☀ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 Jammer Gipsy. Probeer je wel alvast een aanloopje te nemen door het kalm aan te doen? Liefst helemaal niet natuurlijk. Dat scheelt straks allemaal weer. Sterkte hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Hoezo lullig, voor wie ?? Ik zou het een prachtig verjaardagskado hebben gevonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Mooi dat je terecht kunt Gipsy! Wat ik eerder al zei: probeer alvast een aanloopje te nemen. Ik ga alvast nadenken voor een plaatje voor je verjaardag voor hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Fijn Gipsy. Go for it! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 ik zou ook voor de dinsdag gaan Gipsy anders is er misschien de verleiding en eindig je m tipsy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Hoe eerder, hoe beter?! En inderdaad een kado voor jezelf..met hulp.. een nieuw levensjaar in...niks lullig. Ga ervoor! . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 18 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2014 Tja Gipsy, wij hebben jou door omdat we zelf net zo zijn ;-) Hm, da's niet echt leuk. Je verjaardag vieren in opname, het zal per keer ook verschillen denk ik. Maar zoals hier al gezegd, je kan het ook zien als een mooi kado dat je jezelf geeft. Goed om even praktisch bezig te zijn vandaag. Probeer ook nog van het lekker weer te genieten samen met je hondje. Lekker naar buiten Gipsy. Uitwaaien en de warme zon op je lijf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2014 ga je proberen niet te drinken vandaag of ga je gewoon dat eerste glas niet nemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2014 Waarom hebben jullie mij altijd door. Dinsdag stond inderdaad in de planning als zuipdag. ... Ik had niet verwacht dat dat erachter zou zitten Gipsy. Ik las de andere reacties en dacht "nee, dan had ze het wel eerlijk opgeschreven". Nu ga ik aan alles twijfelen. Als je schrijf dat je gaat "opruimen" dan denk ik meteen aan het leegmaken van flessen. Enzovoorts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 18 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2014 (bewerkt) Mooi verjaardagskado...eindelijk jezelf worden Go for it...hard werken..tis het waard Je hebt er na je eerdere opname aan mogen ruiken Nu er volledig voor gaan Ach en die drankfles...je kent hem nou wel...telkens hetzelfde riedeltje...zonde om jezelf weg tezuipen Je mag er zijn...weet ik zeker Nu jij nog Succes gipsy 18 oktober 2014 bewerkt door huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 18 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2014 Gipsy: bij was de gedachte achter mijn posting niet dat je op je verjaardag flink zou gaan drinken. Mijn gevoel was en is dat je zo eerder in een beschermde omgeving bent en je nieuwe levensjaar kunt starten met een eerste stap op weg naar een ander leven. Dat gun ik je zo. En zeg nu zelf: een verjaardag waarop je je klem zuipt kan toch nooit beter zijn dan een verjaardag tijdens je opname. Wil ook nog even zeggen dat ik het zeer moedig van je vind dat je je laat opnemen. Een eerste stap, waarvan ik mag hopen dat na de Detox een intensieve behandeling volgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 20 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2014 Hey Gipsy Lief dat je naar mij vroeg op de dagdraad. Heb jou ook gelezen. Weer even een dalletje doorgegaan hè? Ik heb tijdens mijn vakantie besloten om helemaal met de drank te kappen. Spannend, maar ook: een opluchting! Gun ik jou ook. Liefs van Yogajuf Skip reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2014 Oh wat goed yogajuf! Ben zo blij voor je. Zit echt met een smile achter m'n pc. En zeker weten dat dat moment er voor mij ook komt Goeie instelling Gipsy! Drie keer raden wie er dan met een smile van oor tot oor achter zijn pc zit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus79 Geplaatst 21 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2014 Hey Gipsy, Kennen elkaar niet maar toch ook een beetje. Ik wil je een hele gelukkige verjaardag wensen! Vind je een dappere meid. Nog een heel leven voor je, en daar kan je echt wel wat van maken. Diep gaan en weer terugkomen, daar wordt je zo sterk van, eens het dieptepunt voorbij. Nieuwe dalletjes zullen er altijd zijn maar met het afgelegde parcours, het hoofd te bieden zonder crashgedrag. Trek een selfie met je hondje, zet zo'n debiel verjaardagshoedje op en kijk naar die foto wanneer je daar, op die plek waar je nieuwe leven begint, behoefte aan hebt. :-) Gips zal ook blij zijn als haar/ zijn baasje er terug staat met dat helder en fris gemoed, klaar om nieuwe leuke wandelingen te maken en nog zoveel meer. Ga ervoor lieve meid! Niet bang zijn, je krijgt de hulp die je verdient. Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2014 Proficiat Meid. Fijne dag en een goed begin van een nieuw levensjaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 21 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2014 Dat is een best pittig verhaal om bij te lezen, super stoer van je dat je toch laat opnemen! Jij kiest ervoor om dit te doen en dus kies je voor jezelf, dat is een goed begin! Wens ook voor je zus dat het beter met jou gaat want ik kan me haar verdriet ook zo voorstellen! Zet hem op en alle goeds gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 21 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2014 Van harte lieve Gipsy, ik wens je een fantastisch mooi levensjaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 21 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 22 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2014 Wat vervelend voor je, als ik het goed begrijp is er nu concreet nog niets duidelijk? Kan je niet al afbouwen met de alcohol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 22 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2014 Even weg uit je vertrouwde omgeving zou ook kunnen helpen om iets helemaal te doorbreken. Zou je na de detox wel naar een dd-kliniek kunnen? Ik duim voor je gipsy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 22 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2014 Oe, da's een tegenvaller....ik kan je niet helpen met concreet advies... Wel sluit ik me aan bij de vorige sprekers...probeer in ieder geval af te bouwen.... Je doet dan ook iets positiefs voor jezelf en maakt alvast een begin... ik snap dat dat moeilijk is...maar kom op Gipsy! Heel veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden