tomtom2 Geplaatst 17 april 2016 Rapport Geplaatst 17 april 2016 Gipsy: trek je wandelschoenen aan, zet muziek op en ga lopen. Een stap voor de andere, de ene na de andere. Niks anders behalve die voetstappen en na een tijdje wordt je hoofd echt leger. Ik doe het met fietsen: rond, rond, rond en na een uur ben ik diez@k van een collega vergeten!
tomtom2 Geplaatst 17 april 2016 Rapport Geplaatst 17 april 2016 En laat je opnemen, maar ook: werk aan jezelf!
smart Geplaatst 17 april 2016 Rapport Geplaatst 17 april 2016 Kalm aan meid! Afleiding zoeken.... niet piekeren... Wel goed overwegen of opname niet toch het beste is? Sterkte!!
Jannigje Geplaatst 17 april 2016 Rapport Geplaatst 17 april 2016 Gipsy, sterkte meid, ik wens je wijsheid
huttula Geplaatst 20 april 2016 Rapport Geplaatst 20 april 2016 Bijna...ik herken dat woord. Het is maar 1 woord dat heel veel zegt. Gipsy go for it. En "it" is jezelf Net zoals "it" ikzelf ben
lady jane Geplaatst 20 april 2016 Rapport Geplaatst 20 april 2016 ik heb ook nooit last vlak voor de tandarts Gipsy maar intussen rot de boel hier weg en mis ik zelfs een voortand Toch maar doorzetten nu jij, dan doe ik dat ook. zet m op meis.
Momentum Geplaatst 20 april 2016 Rapport Geplaatst 20 april 2016 Hoi gipsy, lekker rustig aan.morgen hopelijk beter,groetjes
erik Geplaatst 20 april 2016 Rapport Geplaatst 20 april 2016 Ik word misschien toch niet opgenomen. Krijg een nummer dat ik s avonds kan bellen. Omdat ik zo een moeite heb met opnames en toch niet naar de verpleging durf. Als je niet naar de verpleging durft met opnamens, ga je dan wel bellen indien nodig?
tomtom2 Geplaatst 22 april 2016 Rapport Geplaatst 22 april 2016 Je houdt het wel droog? Vervelende situatie, af en toe beter om de knoop door te hakken..
huttula Geplaatst 22 april 2016 Rapport Geplaatst 22 april 2016 Soms is het handiger om anderen te laten beslissen
Happiness Geplaatst 24 april 2016 Rapport Geplaatst 24 april 2016 Wat ging er dan precies mis? En wat sneu voor je zus.
lady jane Geplaatst 24 april 2016 Rapport Geplaatst 24 april 2016 Is het snel afvallen niet ook debet aan de verleiding coke te gebruiken Gipsy?
Jannigje Geplaatst 24 april 2016 Rapport Geplaatst 24 april 2016 Gipsy, wat rot voor je elke keer. Weet jij wat er met je gebeurt voordat het "misgaat"? Voel jet het aankomen?
lady jane Geplaatst 24 april 2016 Rapport Geplaatst 24 april 2016 sorry Gips, ik dacht dat je de fout in was gegaan met coke maar je hebt gesneden dus. Meis meis wat erg toch steeds.♥
huttula Geplaatst 24 april 2016 Rapport Geplaatst 24 april 2016 Dus Gipsy...eigenlijk wil je dit alles niet meer. Eigenlijk wil Gipsy door naar de toekomst. Best sterk eigenlijk❤ Dat automuliteren is dit niet aan compensatie van wat je allemaal al niet meer doet. Kan me er wel wat bij voorstellen Ik rook ,drink niet meer. En nu na operatie krijg ik weer heftige trek in eten..snaaien..stiekum snaaien Ik en mijn eigen wereld. Dat stiekum maakt me machtig en ook heel klein Dit stiekum eten heb ik vanaf klein kind al gedaan Iets in mij wil iets verbergen om niet te voelen. Dat wereldje wil ik niet meer heen dus ja werk aan de winkel Wat moet je met mijn verhaal Gipsy Niks. Ik begin je te begrijpen. Gipsy kies voor jezelf ..het kan❤ erik en kruidenthee67 reageerden hierop 2
Jannigje Geplaatst 24 april 2016 Rapport Geplaatst 24 april 2016 Gipsy, ik vind het razend knap van je dat je clean en droog bent. Ik kan alleen over mijn eigen stemmingswisselingen spreken, die zijn moeilijk, beangstigend, akelig. Ik vrees dat ze bij nou nog veel heftiger zijn, blijkbaar zo erg dat je geen andere uitweg weet dan jezelf snijden. Vreselijk vind ik het voor je! Dapper dat je het meldt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden