kruidenthee67 Geplaatst 6 december 2014 Rapport Share Geplaatst 6 december 2014 Hey Gipsy... Hopelijk brengt deze opname je wat meer stabiliteit voor thuis... Go Gipsy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 12 december 2014 Rapport Share Geplaatst 12 december 2014 Hoi Gipsy, Hoe gaat het met je? Weer wat stabieler? Alweer een week er op zitten in opname, het gaat best snel. Ik heb er bewondering voor dat je zo enorm hard werkt aan jezelf. Dikke knuffel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 13 december 2014 Rapport Share Geplaatst 13 december 2014 Goed om te lezen Gips. Ik ben plaatsvervangend trots. Veel plezier met "baby kijken". Altijd heel erg mooi zo'n pasgeboren wondertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2014 Rapport Share Geplaatst 13 december 2014 2 nieuwe levens dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 15 december 2014 Rapport Share Geplaatst 15 december 2014 Wijze woorden van MG. Sluit ik me bij aan. Neemt niet weg dat het waarschijnlijk een moeilijke start is geweest voor je Gips. Ga goed meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 december 2014 Rapport Share Geplaatst 15 december 2014 sterker nog Gipsy zonder dat verleden te verwerken zou je meer kans op terugval houden het klinkt alsof de knop om is nu! komplimenten voor je volhouden Gypsy en aan JL heb je een mooi voorbeeld hoe jij ook ter wereld kwam zo ben je nog steeds in je kern! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 december 2014 Rapport Share Geplaatst 15 december 2014 Och...wat mooi Gipsy... Ik wens je moed en kracht om het vol te houden.. Het praten zal je zeker helpen bij verwerken en accepteren.. Met alle ups en downs Hou vol meid, voor een waardevol leven. Succes en sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Gipsy doe je even een update? Ben zo benieuwd hoe het met je gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 4 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2015 Hoi Gipsy, Wat fijn om van je te horen en dat het zo goed gaat met je. Jij ook de beste wensen voor 2015! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 4 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2015 Beste wensen Gipsy...fijn om te horen dat het goed gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 4 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2015 Hoi Gipsy! Alle goeds voor jou, voor een mooi 2015! Succes met alles! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 4 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2015 Hee Gipsy! Leuk om te horen dat t goed gaat. Veel succes op de groep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2015 Gipsy, fijn je zo te lezen. En dat je voor 2015 maar net zo krachtig en goed bezig mag blijven als nu, klasse! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 12 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2015 hey Gipsy ben even niet op het het forum geweest maar ff bijgelezen,... Respect joh, het gaat supergoed! Kijk uit naar het weekend mt jouw vriendin en met Gipsy! toi toi Kipje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 23 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2015 Hoi Gipsy, dat ziet er weer rooskleurig uit. Inderdaad het oppakken van vrijwilligerswerk en op termijn je hondje weer thuis om regelmatig mee te wandelen. Zinvolle en sociale bezigheden om je minder 'alleen' te voelen. Wat ga je doen met de overvloedige emoties in de avond? Hoe denk je hierover? Het gevaar of valkuil van een uitglijder met als gevolg een terugval ligt dan wel gevaarlijk op de loer. Ik hoop dat je een plan van aanpak of noodplan hebt hiervoor? Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2015 Hoi Gipsy, Ik wens je heel veel succes! Vrijwilligerswerk is een goed idee, mensen om je heen en wat om handen. Laat maar horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2015 Hoi Gipsy, ik hoop dat je fasen 2 tot en met 5 niet meer nodig zult hebben, dat zou het mooiste zijn. Archiefwerk heb ik ook wel gedaan en vond dat nooit vervelend. Het kan wel wat saai zijn, maar daardoor ook wel lekker rustig. Het zou mooi zijn als er een beetje vaart gemaakt kan worden met solliciteren en aan de gang gaan. Zet hem op hè en veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2015 Succes meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 31 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2015 Gipsy.....wat denk je zelf? Hebben ze gelijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 31 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2015 Gipsy: ik lees nu je update hier. Op de dagdraad had ik er niet uitgehaald dat het niet zo goed met je ging. Daar zeg je dat het slapen in je eigen huisje steeds beter gaat. Mijn conclusie was dat het dus ook beter met je ging. Hier lees ik dat dit niet zo is. Vind dit naar voor je. Je krijgt hulp en ondersteuning aangeboden. Ik zou hier zeker gebruik van maken. Maar ik sluit me aan bij de vragen van Huttula. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 31 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2015 Gipsy, het is vast een dikke tegenvaller voor je. Heel jammer, maar soms moet je nog even dieper om verder te komen. Leuk? Nee. Nodig? Dat weet je zelf. Wijsheid gewenst in de te maken keuzes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2015 Gypsy, ik hoop dat je niet te eigenwijs bent om te luisteren, op de dagdraad klink je idd wat euforisch en hierboven juist niet. Of je gaat erg op en neer, of de waarheid ligt ertussenin, in beide gevallen is het wijs naar anderen te luisteren, zij zijn wat neutraler he en herkennen jouw signalen vast uit een jarenlange ervaring. Overgave is moeilijk, maar wat er ook gaat gebeuren, je bent er altijd zelf ook nog bij. wijsheid voor jou nu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 31 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2015 (bewerkt) Gipsy, heftig zeg. Je bent van alles aan het verzinnen: als het leven maar anders wordt. Volgens mij slaap je al heel lang heel slecht. Dat nekt een mens. Enne, er is vast al van alles geprobeerd mbt slapen. Is dat medicamenteus niet te reguleren? Die deeltijd lijkt me zo gek nog niet. Structuur is belangrijk voor je basis. 31 januari 2015 bewerkt door ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2015 Hoi Gipsy, Ik lees het nu net. De overgang van een opname naar weer terug in je gebruikelijke omgeving lijkt mij best groot. Het klinkt logisch dat sommigen daar moeite mee hebben. Dat lijkt voor jou te gelden, als ik het zo lees. Deeltijd klinkt voor mij als een mooie tussenvorm, nu allerlei mensen om je heen signalen afgeven dat het niet zo goed gaat met je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 31 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2015 Gipsy, 'Willen' en 'kunnen'....komt zomaar bij me op.... Neem de tijd, en aanvaard hulp. Het ga je goed meid!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden