Spring naar bijdragen

Gipsy even voorstellen


Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Dank je voor de tip Gipsy!! Jaaaa ik weet het, die verslavingsaap zoekt vaak ergens anders weer een soort uitweg, met een duur woord 'cross addiction' werd mijn verteld.. Ben al aan het afbouwen, grotendeels decaf  ;)

Maar ik laat een aantal van mijn andere slechte gewoontes (roken, chocola) voorlopig maar even met rust, ook niet de illusie dat ik ooit helemaal 'Zen' zal worden :D .... Focus me op wat voor nu het allerbelangrijkste is, niet meer drinken... En hoop dat ik in de loop der tijd ook in mijn andere verslavingen vooruitgang ga boeken.. Wish me luck  :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rustig aan, dan breekt het lijntje niet Gipsy  :rose:

En nee hoor, heb nog lang niet alles helder over verslavingen, ik lees wel ontzettend veel.

Alles wat maar letters heeft, of het nou een goed boek is of de ingrediënten op een pot jam, maar vooral zaken die me interesseren of waar ik wat van kan leren... En laat ik nou ontzéttend graag willen leren hoe niet meer te drinken  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me enorm moeilijk Gipsy, al die trucjes van je hoofd... Kan me er uiteraard niet echt in verplaatsen, maar wat zal dat zorgen voor verwarring en frustratie, pff!! Dat je vandaag weer een rustiger dagje mag hebben  :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Structuur en balans, dat heb je inderdaad nodig ...

Maar het ging zo lekker de laatste tijd, dat ik dacht de halve wereld aan te kunnen.

Niet dus.

Nou even opkrabbelen ervan leren en weer wijzer doorgaan

 

Wijze woorden, Gipsy. Hang ze boven de kachel, of op de koelkast.

Ik hoop dat je vannacht of morgenochtend geen last hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De onrust zal wel weer wegtrekken binnenkort, toch? Misschien moet je ook weer even wennen aan de nieuwe dosering van deze medicatie.

ik weet niet hoe slaperig je precies bent en hoever het naar je spv-er is. Wel weet ik dat het lekker weer is buiten; misschien knap je er ook van op?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn regel is vaak "bij twijfel niet inhalen". In jou geval zou ik, als fietsen of wandelen of ... misschien niet goed gaat, maar kiezen voor bellen in plaats van er op uit gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat fijn dat bellen ook kan Gipsy! En wel een beetje zon mee proberen te pakken vandaag? Vitamientje D en letterlijk en figuurlijk 'licht'.... Wat een zegen dat je een lieve moeder en zus hebt, die jou zo steunen, dat is een hele rijkdom! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat alles ok is, Gipsy. Ik las op de dagdraad dat je goed hebt geslapen.

 

Ik weet niet of jouw psych voldoende voeling heeft met verslavingsproblematiek. Ik heb een enkele hulpverlener meegemaakt waarvan ik nu achteraf denk, dat die er ook niets van had begrepen.

 

Ik gun iedereen een drankje op zijn tijd, dat weet je. Voor mijzelf en veel anderen (hier op het forum) is het echter geen optie. Ik vraag me af wat het in jouw geval toevoegt, om dan die enkele keer iets te drinken. Als je het risico loopt op een slechte nacht, veel onrust en een paar dagen van slag ...?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...