lady jane Geplaatst 3 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2016 wat een mooi stuk Lars ik hoop oprecht Gipsy dat jij er ook wat aan hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 4 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2016 Gips? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2016 Joehoe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 4 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2016 Gipsy: je wordt (echt) gemist: laat even horen hoe het met je gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 4 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2016 Gipsy? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 5 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2016 Goed te horen. Zolang je je maar beseft dat iedere verslaafde morgen stopt? Ieder glas of snuif is zijn/haar laatste snuif omdat het dwangmatig zoeken naar ontsnapping in de middelen dat nu gebeurt, de verdoving, zo lang mogelijk moet duren. Voor de alcoholist (gebruiker) is er geen morgen, er is alleen dat stukje leven hier in de roes wat wellicht ten opzichte van 'morgen' tijdelijk draagbaar en ok lijkt. Maar het is geen echt leven, ik heb jaren lang mijn echte ik weggestopt omdat ik 'morgen ging stoppen/belastingaangifte doen/naar de dokter gaan/naar mijn baas stappen/een marathon ging lopen...' Vandaag neem ik de eerste niet, de belastingaangifte is daardoor al gedaan, dokter is niet meer nodig, mijn baas hoef ik niet te spreken en een marathon hoef ik ook niet te doen want ik houd helemaal niet ervan om langer dan 20km te rennen. Alles, echt alles vloeit voort echter uit het besluit om NU niet die eerste slok of snuif te nemen. En ook dat gaat lang niet altijd automatisch bij mij, er moet aan gewerkt worden. http://rozenbergquarterly.com/ogen-gevuld-met-leegte/?print=print Als je weer nuchter bent, lees bovenstaande artikel jaar eens Kohtje en Monster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2016 Fijn om even van je te horen Gipsy. Wijze woorden van Tom. Staat er morgen iets gepland voor je dan? Maar hoe dan ook, heel veel succes natuurlijk. En sterkte, want je moet er weer doorheen. Niet leuk, maar dat weet je zo langzamerhand. Je weet ook dat je het kunt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2016 Morgen stoppen Ik zei het jarenlang Totdat ik het de laatste keer zei Morgen stoppen En ik ben gestopt Het kan Gipsy...morgen stoppen ❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2016 en... is morgen donderdag de 5e mei of vrijdag de 6e? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2016 Tomorrow is a mystery.. Today is a gift. Make it today.. kruidenthee67, smart en erik reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2016 5 mei wat een bevrijdende dag om te stoppen♥ huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 5 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2016 'T'is stil aan de overkant....' Hey Gips....hoe gaat ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2016 Laat je weten hoe het nu is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 8 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2016 oehoe, Gipsy..... Is morgen al gekomen? Zo ja, mooi. Zo nee, niks aan de hand en weer verder, maar dan nuchter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 9 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 Ik blijf af en toe kijken, denk aan je hoe het toch gaat....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 Leuk cadeau! Nu het mooiste cadeau nog dat je jezelf kunt geven Gipsy. Ik gun het je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 Gipsy...hield je daarom opname tegen. Het niet meer kunnen gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 En nu...weet fact het al? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 Ik ben opgelucht dat je weer van je laat horen Gipsy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 En nu dan Gips? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 9 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 Ja..en wat nu dan Gips...wat een geworstel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden