Lotus66 Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Goede morgen Frummers, Het lijkt erop dat het een stralende dag gaat worden. Ik wens een ieder dit in ieder geval toe! Voor wie het nodig heeft heel veel sterkte. Vandaag ben ik de hort op. Vanochtend mijn best doen op de planken, vanmiddag / avond een etentje. Ik hou het droog! Dagpact: Lotus Hele fijne en zonnige dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 25 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Sowhat: Gefeliciteerd!!! Als ik het goed heb ben je een jaar droog! Knap gedaan. MG: veel plezier op de motor en bij de wedstrijd. Spannend! En nu ben ik weg......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Goedemorgen, Het wordt een mooie dag. Ik ga straks met mijn autootje naar de AA. Betekent dat ik niet meer om half acht de deur uit hoef maar pas om 9 uur. En dan ben ik nog ruim op tijd. Ik vind het wel een beetje spannend. Heb lang niet op de grote weg gereden. Maar om 9 uur is het nog rustig. En tegen twaalven , na afloop zal het ook wel niet zo vreselijk druk zijn. Ik heb een Tom Tom. Anders zou ik er helemaal niet komen. Iedereen een fijne dag. En sterkte wie het nodig heeft. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Goeiemorgen, Vandaag weer een dagje landgoed. De lucht ziet blauw en de vogeltjes fluiten... Zin in de dag! Nog effe bakkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Dagpact: Lotus Blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 25 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Hanneke: Succes bij de AA. En met het autootje gaat het ook vast lukken. Ik heb vandaag de tomtom ook nodig (en het is maar een half uurtje) en toch presteer ik het om zonder tomtom in A'dam te zitten :-) Blondie: heeeeeel veel plezier op je landgoed! Lekker van genieten! Hanneke reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 (bewerkt) Goedemorgen dames. Hier een klein zonnetje dat het af en toe moet afleggen tegen de veegwolken.... Hanneke lekker op haar gemak richting AA, heerlijk, wat fijn dat je zo van je auto geniet. Ennu, zondagochtend om negen is er geen kip op de weg te bekennen hoor Hanneke, komt helemaal goed. Blondie ook weer op pad naar haar landgoed, heerlijk, je treft het maar met het weer dus. En Lotus veel plezier op de planken en aan tafel.. Ik ga er een rustig dagje van maken hier... aanpassing: toevoeging.. 25 mei 2014 bewerkt door Yvonne Hanneke reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 lotus: veel plezier op de planken! Eet smakelijk alvast Hanneke: veel plezier met je autootje en bij de AA. Yvon: lekker rustig dagje, geniet ervan. Hier nog effe eitje bakken voor de broodjes en dan in de benen. Fijne dag iedereen! Laters... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Goedemorgen, Veel plezier vandaag Hier geen plannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Geen plannen..... gewoon rustig relaxen dan hoop ik voor je Suiker? Ook goedemorgen overigens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Ik lees eigenlijk veel te weinig op de andere draden...maar zag het bericht van Lotus en ging even neuzen, zie bij terugkomst het bericht van A3... Sowhat gefeliciteerd. en ik sluit me helemaal bij A3 aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Trouwens.. A3 zelf had volgens mij ook een mijlpaal bereikt toch? En had ik nog niet op gereageerd.. Dikke knuffel van mij daarvoor en natuurlijk ook een blommetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 En weg wassie alweer, hahaha. Zie Hut nu verschijnen, jij ook een goedemorgen Hut. Ik ga hier in beweging komen. Koffie en thee staan warm op het aanrecht. Maak er een mooie dag van lui... geniet van de zon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Mogge,..vroegevogels,uitslapers en mensen die meelezen We hebben het weer mee..dus er valt weer genoeg te beleven en te relaxen Beetje vitamine d ophalen is ook nooit weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Ja ik kan het wel op normale tijd slapen en wakker worden. Lag om 00.30 op bed en 8.00 wakker. Had er een hard hoofd in omdat het gisteren middag zo laat wakker worden was. En de beloning is een strak blauwe lucht.... Kan idd wel stoppen met mijn vitamine D capsules als het zo mooi weer blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Sowhat voor jou vandaag een bosje :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: voor iedere maand dat je droog staat. Proficiat. Goeie morgen mensen. Het wordt een stralende dag vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Goedemorgen iedereen! Het wordt een mooie dag. Lotus veel plezier en succes. Hanneke goede rit! Dat scheelt echt in tijd zo! Dagpact:LotusBlondie6173 MijnGerrit Later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Welke jurk word het vandaag, Bol.......suiker was benieuwd en ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Nou ik wil vandaag een minirokje aan doen Hut. Groen geblokt. Ik heb nog nieuwe kistjes staan die ik aan wil trekken. Met geitenwollen sokken staat dat prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Goedemorgen, Hier op de camping allemaal ook al wakker, al met het hele gezin (7 personen) heerlijk buiten het ontbijt gedaan. Mijn vrouw is met de 3 oudste kids naar de kerk, ik mag op de beide kleiner passen. Maar eens even aan het opruimen en uiteraard houden wij het vandaag droog! Dagpact: Lotus Blondie6173 MijnGerrit Super1975 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Word een topdag zo te horen...geniet ze bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 En zo is dat Ietje...goed bezig....tis ook geen wedstrijd. Weken worden maanden enz enz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Letje gefeliciteerd, met reden mag je er trots op zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cas Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Iedereen goedemorgen, Blij om jullie allemaal te horen. Deze jongen vanmorgen alweer stuk hardgelopen. En letjefietje goed bezig!! We moeten ergens beginnen. Grt cas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Ietje twee weken! Cas en Super zijn ook goed bezig. Ik heb zojuist ook weer een stukje hardgelopen en ben heel gebleven. Nu voorlopig genieten van het mooie weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden