Spring naar bijdragen

Zaterdag 24 mei


Lotus66

Aanbevolen berichten

Goed gedaan Wijfie!

 

Hut is vals, heerlijk :)

 

Ik heb wat klusjes gedaan vandaag en 20 meter heg gesnoeid en opgeruimd.

Geen straf met dit weer.

 

Lotus, chinees dan maar? Of pizza bestellen?

Pizza heb ik zelf gemaakt vanmiddag en was behoorlijk goed gelukt. Tonijn en artisjokken en zo.

 

Het dag- en nachtritme omdraaien ken ik Jen.

Da's heel lastig als je een baan hebt.

Gewoon hard doorbreken werkt voor mij het beste, dus wel 's ochtends vroeg opstaan.

 

Ga goed iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mg: Lekker zelf gemaakte pizza! Fijn dat die ook nog te pruimen was :P Hier is het een ovenschotel met witlof geworden.

 

Jo: er gaat niets boven zelf gemaakte appelstroop.

 

Ik zit vanaf nu met m'n neus in het script, muziek....Voorbereiden morgen.

 

Fijne avond allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo Bol....... Blurp, plok,...... is weer thuis. God wat kunnen mensen schranzen zeg incl. de Bol, als het eten lekker is en dat was het. Zelfs de echte ouwetjes van zo'n 80 jaar of ouder, zaten flink naar binnen te werken. Die hebben echt meer gegeten dan ik, ik stond er versteld van. Ikzelf heb het redelijk gehouden hoor, tot het nagerecht Roomijs met kersen en slagroom, en verschillende soorten pudding. Toen kon ik mezelf niet meer beheersen en ging helemaal maar dan ook helemaal los.

Toen ik hoorde dat er vanavond hoempapamuziek gedraaid zou worden en we met z'n allen de pollinijse moesten lopen, dacht ik, nou kan ik kiezen, of maken dat ik weg kom of rond blijven lopen met kotsneigingen. Zeker toen de buurvrouw naar me toe kwam en voorstelde om te gaan twisten :blush:

Dus ben ik er weer. En wat een rust als ik zo m'n eigen huisje weer binnen komt en begroet wordt door m'n eigen lieve diertjes.

Ik denk dat ik te oud word voor feestjes. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeker Lotus het gaat altijd goed. Hé maar wat lummelig dat ze je hebben laten zitten. Dat schijnt tegenwoordig vaak voor te komen. ;)

 

Hé ouwetje wat heerlijk samen met de kids naar de Muppets kijken. Geniet er maar lekker van hoor. ;)

 

Heb m'n blommeltjesjurk maar weer gauw uitgetrokken Hut. Zat te strak na al dat lekkere eten. :)

 

Tot morgen weer Ger. :rose:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi Iet

en blijkbaar kun je nòg wat duidelijker worden

want partners van zijn jarenlang onderdeel van

geweest ook. Ik las dat de jellinek altijd die partners

meenam in de therapie, vind ik wel een mooie.

 

Hier na 2 1/2 week weer eens een TV avond

007 en Millennium

niet verkeerd.

slaapwel :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...