Spring naar bijdragen

Zaterdag 24 mei


Lotus66

Aanbevolen berichten

Terug bij Breider Taat????? Ging het niet zo goed dan?

 

Bollie, ik heb nu zo veel om voor te gaan. Een  agenda vol leuke plannen met een liefde van mijn leven. Ik moet dieper liggende problemen aanpakken. Soms stoort dat mijn leuke gevoel, maar aan de andere kant wil de liefde me ondersteunen.Geeft een dubbel gevoel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Tatum. 

Wat heerlijk dat je je grote liefde hebt gevonden. 

Wat verdien jíj dat meis. 

Goed dat je stappen onderneemt om af te rekenen met het verleden, af te rekenen met wat jou je nú niet prettig laat voelen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk genieten hoor Tatum. 

 

Luitjes, ik dag er vandoor, genoeg te doen vandaag. 

Zag Hutje ook al in de vestibule staan... jij ook een goedemorgen dus. 

 

Koffie en thee in de warmhoudkannen.....

post-1140-0-51888300-1391668807_thumb.jpgpost-1140-0-43934800-1391668614_thumb.jpg
post-1140-0-84218000-1388215736_thumb.jpg
 

Maak er een heelrijke ( ;) ) dag van 

                                     post-1140-0-73238500-1387267004_thumb.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi verhuizers

Vanavond bbqen.....met zuip vriendjes van mijn man

Normaal voel ik me er ongemakkelijk bij

Vandaag wil ik dat loslaten...aandacht ergens anders oprichten

Mooie ervan is dat men weet dat ik niet van gezuip hou ..dat het niet mijn vrienden zijn...en dat hun te gast zijn

Denk dat zij er ook niet echt gemakkelijk erbij zitten :D

Blijf natuurlijk wel aardig he haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terug bij Breider Taat????? Ging het niet zo goed dan?

 

Bollie, ik heb nu zo veel om voor te gaan. Een  agenda vol leuke plannen met een liefde van mijn leven. Ik moet dieper liggende problemen aanpakken. Soms stoort dat mijn leuke gevoel, maar aan de andere kant wil de liefde me ondersteunen.Geeft een dubbel gevoel.

Eenmaal goed alles aangepakt...kan je ook beter tegen de mindere tijden

Geniet van je liefde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen deze mooie morgen. Hier een beetje bewolkt . De zon probeert er voorzichtig door heen te komen. De geur van koffie ruik ik door de huiskamer. Dochter lief zo klaar maken voor zwemles. Volgende week mag ze af zwemmen. Weer een mijlpaal gehald.

Fijne dag iedereen !

bewerkt door Cas
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel plezier alvast Huttula, Gaat denk ik allemaal wel goed komen denk ik, je komt me over als een sterke vrouw die wel weet hoe ze hier mee moet omgaan.

 

Cas, veel plezier bij zwemles dochter en succes voor je dochter.

 

Tatum, gaat vast goed, geniet van de liefde

 

Goedemorgen zus, doe je beetje rustig aan vandaag en je laat keuze qua vloer maar even met rust. Luister niet teveel naar anderen, maar laat je eigen gevoel spreken. Is jouw huis he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen kanjers. Hier is het ook grijs dus maar even een :sun: plaatsen.

 

Taat een liefde van je leven? Dat sterkt je om er voor te gaan hé? :heart:

 

Hier vanavond feest. De buren zijn 50 jaar getrouwd. Ik heb er zo geen zin in maar moet. Ik houd niet zo van feesten. Ja toen ik dronk wel maar das nu ruim 4 jaar geleden. maar even binnen wippen in het café waar het gehouden wordt en dan weer zoef naar huis. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Héhé broertjelief. :lips:

Nou ik denk dat ik er uit ben met de tegels. Meen dat Rapi het dsaar van de week over had. Kun je het niet combineren. Werd vannacht wakker en dachjt, waarom leg ik de grijze tegels niet gewoon en doe dan het trappetje naar de keuken, het vloertje onder de kachel en het vijvertje onder de trap niet met dat natuursteen? Dus dan heb ik dat mooie natuursteen toch in huis en breekt het een beetje. Anders is het allemaal zooooo grijs. Dus ben ik er uit (denk ik). :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begin sterker te worden door niet te drinken..begrijp mezelf eindelijk

Blij met de hulp die ik krijg ..de huisarts,de psychotherapeut, alle luisterende oortjes

Eigenlijk is dit het grootste project in mijn leven

En dit project gaat slagen..dat voel ik..want ik doe mee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is hier vanaf 5 uur vanmorgen al helder. Gisteren hele dag regen.

 

Maak je er vandaag even niet druk om bolletje. Je komt er wel uit en niet wakker van worden he!

 

Misschien zie je burgermeester nog wel, zeker als ze 50 jaar getrouwd zijn, beetje net jurkje aan he :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk en spreek uiteraard voor mezelf, dat je een voorbeeld bent voor anderen hier huttula. En gestopt met drinken en met nicotine. En ja, we weten denk ik alllemaal dat er veel achter weg komt (misschien groningse uitdrukking) maar je bent er wel mee bezig en je deelt het hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahahaha broertje ik in een jurk. Ik zou me net een travestiet voelen. :P

 

Ik denk het wel Hut. Hier heb ik een goed gevoel bij.

Lekker hé dat gevoel sterker te worden. En dat gevoel komt er steeds meer naarmate je langer droog staat. Je voelt je minder wankelen als je een tegenslag krijgt of je niet zo lekker voelt. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, over lapjeskatten:

 

Ik heb een dier in huis gehad. Uit het asiel. Dochter was er dol op. Er kwam een moment dat ze moest inslapen. Ze kon niet meer netjes lopen en niet meer naar haar bak gaan. Ik heb dat heel erg gevonden. 

 

Toen we terug reden van het inslapen heeft dochter een regenboog gezien. Iets moois. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...