Spring naar bijdragen

Woensdag 21 mei 2014

Yvonne

Aanbevolen berichten

Goede morgen Yvon en Frummers,

Lekker fris buiten, heerlijk.

Ik heb zojuist de vlag al uit gehangen. Sinds ik gestopt ben nog nooit wakker geworden door de wekker. Vandaag niet om 4 uur, of 5 uur al uit de veren....Maar (tromgeroffel) zowaar pas om 6.30 uur! De wekker heeft me moeten wekken.

Ook werd ik net nog getrakteerd op een prachtige Lotusbloem. Mijn dag is meer dan goed begonnen.

Nu een snelle bak, en klaar maken omdat ze zo glasvezel komen leggen. De kamer nog effies leeg pakken :P

Ik zie dat de koffie nog niet doorgelopen is...Wacht ik nog even.

Een hele fijne dag vandaag. Voor een ieder die het kan gebruiken heel veel kracht en sterkte! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Hier heeft het helemaal niet geregend. Een bliksemflits en een keer een zachte donderslag en dat was het.

Vanmorgen boodschappen doen voor het klooster. Doe ik iedere woensdagmorgen met een zuster.

En dan vanmiddag autootje halen. Ik heb er slecht van geslapen. Ik vind het heel spannend. Ook omdat ik best een tijd niet gereden heb. Ik heb een boek gekocht met de verkeersregels zoals ze nu zijn. Nou dat valt wel mee.

Ik wens iedereen een mooie dag toe en sterkte voor wie het nodig heeft.

Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Lotus, Jen en Hanneke. 

Hanneke toch heel veel plezier met je auto vanmiddag hoor. 

Gaat vast helemaal goed komen, maar kan me indenken dat je het best een beetje eng vindt. 

Lotus, heerlijk dat je zo goed slaapt nu. is inderdaad een vlag waard, hihi... 

Jen nog moe, kunnen we elkaar een handje geven, ik mocht er vannacht uit om hond uit te laten, ze had last van haar darmen. 

Eerst een poos in de slaapkamer rondjes lopen draaien, dacht dat ze bang voor het onweer was. Maar ze ging alsmaar bij de deur staan dus..... 

Door de stromende regen en in het onweer dus het blokje om. 

Hond was het kwijt en ging gelukkig weer lekker slapen, bij mij duurde het wel even voor ik weer wegzakte... 

Dames, ik moet er ook gelijk vandoor nu, werk wacht. 

M aak er een mooie dag van... 

Laterrrrrrrrrrrrrrrr. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal, Hanneke wat spannend inderdaad er gaat vast heel veel voor je veranderen wat betreft reistijden en ergens heen gaan als jij dat wilt...

Lotus altijd even positief en de koffie van Yvonne weer prima

ben benieuwd wat het weer gaat doen, hier droog maar wat sombere lucht....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen,

Van plan om in de ochtend naar mijn landgoed te gaan, maar helaas ziet de lucht er grauw en grijs uit...

Dan maar wat inkopen gaan doen.

Vanmiddag naar psych, altijd heftig en emotioneel!

Afijn, nu eerst een bakkie...

Wie weet klaart het nog wat op!

Dagpact:

Blondie6173

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Allemaal,

Gisteravond na lang nadenken mijn bestuursfunctie bij de EHBO opgezegd, mijn drukke baan en mijn gezin (5 kinderen) hebben mij hier toe doen besluiten. Mijn gezin staat op de 1e plaats en kregen te weinig aandacht. Overige bestuursleden waren er niet blij mee, dit leide soms tot heftige discussies........

Bovenstaande en het onweer zorgde voor weinig slaap de afgelopen nacht, maar we gaan weer vrolijk verder...

Dagpact: 
Blondie6173 

Super1975

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie: Het zonnetje komt vast nog. Lekker als het weer het toelaat om naar je landgoed te gaan. Inkopen moeten ws ook gebeuren. Vanmiddag naar de psy....Toi toi toi!

Hanneke: Komt helemaal goed met jouw tuftuf! Mooi zoals je schrijft over het klooster! werk je daar? Vrijwilligerswerk?

Eline: Jij bent toch het zonnetje ;)

Nu in de benen....Tot later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed besluit Super...

Hier ook naast mijzelf een waterig zonnetje, haha, zo voel ik me ook...

Suikertje ik hoop dat het allemaal een beetje gaat met oefenen, afspraken, lekkage etc.....

Nu eens even kijken wat ik aandoe vandaag, het is nogal klam....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen!

Hanneke spannend! En leuk.

Ik ben benieuwd of je het obligate bosje bloemen krijgt, dat ze vaak met een auto meegeven.

Super heeft voor zichzelf gekozen.

Lastige beslissingen en mededelingen. Soms moet dat gewoon.

Ik werd vannacht zelfs wakker van het onweer, dat recht boven het huis moet hebben gehangen.

Niks gerommel of geflits, gewoon een paar onzettende knallen.

Heb het goed iedereen vandaag!

Dagpact: 
Blondie6173 

Super1975

MijnGerrit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lieve mensen, :)

Poeh wat heb ik slecht geslapen zeg. Werd om een uur of 1.00 wakker door een donderslag en tot zo'n 3.00 wakker gelegen vanwege de hitte. Ventilator aan, deken weer op bed, deken weg, ventilator uit, deken weer op bed, ventilator weer aan maar een stuk verder van het bed. Goh ik had het vannacht druk.

Ik kan niet slapen als het maar iets te warm is.

Straks weg voor natuursteen. Ben heul benieuwd of ik ga slagen maar dat zal wel lukken denk ik het is zo'n groot bedrijf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers.

geen zonnetje hier en onze laatste

"hele"dag" hier. Beetje melancholisch dus.

2 weken vliegen voorbij en het leven is zo simpel hier.

Dat wordt weer omschakelen straks.

Het was een van de leukste vakanties

haha ik kom niet vd streepjes af, zal dus

wel belangrijk zijn :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ik heerlijk geslapen, ben nu aan het opruimen en ga straks even sporten. Vanavond uitgenodigd door ouders om asperges te eten. Dat is me veel teveel werk voor mn uppie. Vind dat zo heerlijk eten en de jaarlijkse traditie is leuk. Ga lekker genieten vanavond.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

vreemd druilerig weer hier .. toch in vrolijke zomerstemming

Vanmorgen al bij de Aldi geweest voor handig keukenkast-achtig-ding voor in de tent .. toen via de boerenbond naar de dierenarts met de hond.

Nu koffie, broodbakmachine staat zijn werk te doen en ik moet mijn vergadering van vanmiddag gaan voorbereiden.

Fijne dag allen !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie, fijn dat je bij de huisarts terecht kunt!

Ook ik heb geen kaas gegeten van het werken op een tablet.

Lady: laatste dagje. Goede reis en thuis komst alvast. Ik hoop dat het goed komt met de verloren gelopen kat / poes.

Ik heb zojuist de vergadering uitgewerkt, glasvezel kastje 'hangt' Maar laat maar mooi hangen  :P. Even contact opgenomen met de psycholoog waar ik onder behandeling ben geweest. Dit om even te laten weten hoe het met me gaat. En de wijziging van de refu.. Ze vond het fijn om te horen. Te meer omdat ze eigenlijk alleen maar horen wanneer het niet / minder goed gaat. Nu de rest van de troep opruimen en beetje werken / hobby- en. Vanmiddag met zoonlief de hort op. Biljart training.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...