Jen Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Daar heb ik helemaal geen last van. Het zal me worst wezen hoe anderen zich voelen. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Ook goedemorgen luitjes. Wat heb je dan gedaan Aakie dat je je ribben gekneusd kan hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Morgen sowhat ik doe met je mee. Heb verders ook niks met pasen behalve de gekookte eieren Vandaag ga ik mijn laatste ei opeten,nu ik weet dat ik allergisch ervoor ben is Dit een mooie dag om het eier tijdperk voor mij aftesluiten Ik ga weer ff wat doen...alhoewel het forum ook best genoegdoening geeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Dat klinkt pijnlijk akelei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Ik ga aan de gang mensen. Dadelijk bezoek en ook de keuken verder slopen dus een druk daggie. Tot later kanjers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 oh mag ik komen helpen bolletje? Slopen lijkt me heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 succes Bol! goeie Paasmorgen frummers hebben jullie de eieren al gevonden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 in keukenkastje hier lady jane, goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 bij mij nog in de eierdoosjes. Bol jij speelt vals, zonder deurtjes! ;) Ik mag zo een grote bak knoflooksaus gaan maken. Voor de gourmet. Alles andere sausjes werden nooit aangeraakt, dus die maak ik maar niet meer. En dan extra veel van de lekkerste. De NS heeft ervoor gekozen deze Pasen geen treinen te laten rijden tussen ons en Zoetermeer, wat betekent dat ik zo met de bus dat eerste traject mag rijden om vervolgends per trein verder te gaan. Doe ik wel hoor voor de volley. Zoon moet helemaal via Leiden reizen om hier te gourmetten en dat doet hij ook gelukkig. Al dat vlees weggooien is ook zonde. Maar hoe het toerisme met zo'n gedoe om moet gaan, ik weet het niet; niet erg reizigersvriendelijk zo met de Pasen. Ik baal er stevig van, met een vouwfiets de bus in en dan overal stoppen is ook niet alles. Maar goed, genoeg gemopperd, ik heb een plek en mensen om naartoe te gaan, lekker ballen en daarna met mn beide kidz de Paastraditie in ere houden. Ondanks de belastingsschuld ben ik een rijk mens. ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Kneuzen doet meer pijn dan breken Aak, sterkte meis, en ik hoop dat je pijnstillers in huis hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Sowhat ik zag net dat je zoon weer van alles kwijt is, sjonge ik zou echt in paniek raken geloof ik, maar oefening baart kunst zo te zien? fijne vakantie in elk geval even lekker ver weg van materiele zorgen en moedertje spelen ik ga nu vast ff de keuken in fijne dag mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Wil je niet ontmoedigen akelei, maar ik heb 2 jaar geleden gekneusde ribben gehad. Heb er maanden last van gehad. Pijnstillers verlichten de pijn iets. En laat je niet aan lachen maken dan, want dat was geen pretje, heus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 en ik vertrek richting kerk, zielerust zoeken..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Sterkte voor Aakie.... Voor iedereen een fijne dag. Hier schijnt de zon in ieder geval. Ik ga ook in beweging komen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Goedemorgen, Ik wens iedereen hier een zalig pasen. Het belangrijkste Christelijke feest. Wat je ook gaat doen vandaag, maak er een mooie dag van. Doe ik ook. Ik blijf in ieder geval nuchter. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Zelf christelijk opgevoed, al jaren niet meer gelovig. Toch vind ik het fijn om te lezen dat veel mensen steun vinden in het geloof, in dit geval dus pasen. Voor die mensen wens ik een zalig pasen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Goedemorgen, Lig nog bij te komen na een onrustige nacht. Zeer slecht geslapen. Dochter ziek, onrustig door de koorts. Hierdoor ik alerter, maar ook zelf niet fit. De tijd van de maand, met neer krampen en gezeur dan anders. Dus blèèè, voor ons nog geen gezellig paasontbijt. Maar goed: genoeg geklaagd. Er is wat er is. Accepteren, want van ermee vechten heeft voor mij geen zin. Darr ga ik me niet beter van voelen. Het wordt een dagje rustig aan doen, nog wel even naar buiten. Iets in de tuin doen of zo.. Ben me de afgelopen week wat gaan verdiepen in het Paasverhaal. Om de één of andere manier raakt het me. Heb het goed vandaag. En voor wie het nodig heeft: sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 (bewerkt) Boterham zit erin, geen ei voor mij maar effe... Net flink aan de diarree! Na inmiddels 9 kilo afvallen in een maand tijd vind ik het nu wel eens genoeg. Bleehhhh...nieuw dieet "slank door stress" 20 april 2014 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Ik wens jullie allemaal een hele fijne, zonnige, rustige, zalige, nuchtere, zinvolle, gezellige, warme, vrolijjke, paasdag. En voor wie het allemaal even minder makkelijjk is..sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Dagpact;Blondie6173Agnieta Tatum Goedemorgen. Iedereen fijne paasdagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Goedemorgen allemaal.... Iedereen vrolijk pasen. Heerlijk weer voor de motor MijnGerrrit. Geniet er lekker van maar voorzichtig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Het was een mooie dienst, blij dat ik gegaan ben, ik zat te denken over mijn gemoedstoestand en plotseling moest ik denken aan wat mijn moeder vroeger wel zei over een meisje uit mijn klas; Daar kun je beter niet mee omgaan.....zonder ooit uit te leggen waarom precies en ze had gelijk maar dat meisje deed dingen die ik nooit zou durven, geld pakken van haar ouders, stelen uit winkels en ik vond het spannend wat ze deed, ergens wist ik natuurlijk dat het niet klopte......de vriendschap duurde dan ook niet lang...maar zo af en toe was er het gemis van de kick. Maar ik wist op een of andere manier dat het niet goed was, dat ik niet eens zo zou willen zijn. Zou het zijn dat drank mijn spannende gevaarlijke vriend is/was en ik eigenlijk/eindelijk doorkrijg dat ik daar beter niet mee kan omgaan, eindelijk het gevoel beginnen te ervaren dat ik daar ook niet meer mee om wil gaan. Dat ik zo dus eigenlijk niet ben....maar wel was, een soort verdriet om mezelf...Vaak was ik het drinken ah plannen en had 's morgens al voorpret over de avond....Nu moet ik stukje bij beetje mezelf terugvinden... Binnenkort begint mn deeltijdtherapie en dat lijkt het juiste moment. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Ik ga maar eens wandelen en ja waar is Wijfie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Laatste gekookt ei naar binnen gewerkt..doet me minder pijn als drank en sigaretten....maar toch het is wel afscheid nemen Nog 3 te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Effe pauze hier... Planning voor vandaag loopt compleet in de soep door regelmatig toiletbezoek... Dan maar accepteren dat ik vandaag minder voor elkaar krijg dan wat ik wil... Loslaten is nog steeds iets waar ik moeite mee heb, maar oefening baart kunst zegt men! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden