bolletje Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Goeie morgen iedereen. Komen jullie je bed eens uit zeg het is al 7.00 RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Goedemorgen bolletje, Ben al uurtje wakker hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Goedemorgen allemaal, Ook voor mij een nieuwe avatar. Van een zonsopgang. Past nu beter me. Vandaag 1 jaar droog. Op het draadje heb ik hierover iets geschreven. Heb het het goed allemaal. RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Goedemorgen, zat even de draad van gister te lezen...kijk naar buiten, voel me wat weemoedig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Ha goeie morgen Sugar. Gelukkig want ik houd niet van luiwammesen. Ga jij met Pasen nog iets leuks doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Morge eline en Kastanje. Kastanje gefeliciteerd met je geweldige prestatie Kastanje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Goeie morgen Eline en Kastanje. Wat goed Kastanje al een jaar droog. Is het moeilijk geweest? Kastanje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Bolletje: Ik heb zeker mijn moeilijke momenten gehad, maar als ik terugkijk dan heeft mijn vastberadenheid me gered. De therapie is heel zwaar geweest, ik heb echt heel hard gewerkt om te komen waar ik nu ben. Gelukkig met hele goede begeleiding. Vandaag, hoe symbolischer kan het zijn, neem ik nog 1 hele belangrijke stap. Dan ga ik op weg naar een nieuwe fase in de therapie, gericht op de toekomst. Waarbij ik mezelf meeneem. Alles wat ik mee heb gemaakt, alle trauma's die ik heb opgelopen hebben me immers ook gemaakt tot wie ik nu ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 (bewerkt) Het kan niet anders Kastanje dan dat je heel trots kan zijn op jezelf. Zie je tegen de nieuwe fase op of ontvang je die met open armen? Moggel; Akkie 18 april 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 (bewerkt) Goedemorgen frummers. Kastanje, wat mooi, petje af. Gefeliciteerd!!! 18 april 2014 bewerkt door Yvonne Kastanje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 (bewerkt) Berichtje hoeft ook weer niet dubbel geplaatst te worden. Dus maar even snel koffie en thee zetten dan. 18 april 2014 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 (bewerkt) Bolletje: Ja, ik ben echt supertrots op mezelf. Al moet het ook nog nog wel even echt tot me doordringen. Ik zie absoluut niet op tegen de nieuwe fase. Vol vertrouwen en met nieuwsgierigheid begin ik aan dit nieuwe hoofdstuk. 18 april 2014 bewerkt door Kastanje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Kastanje, geweldig. Van harte gefeliciteerd. Maak er een mooie feestelijke dag van. Het is zeker het vieren waard. En alle goeds bij je therapie vandaag. Mooi om je nu te richten op de toekomst. Goedemorgen alle anderen ook. Bedankt voor de koffie. Ik ga er maar weer een mooie dag van maken deze Goede Vrijdag. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Das eigenlijk ook het beste Kastanje, dingen vol vertrouwen te gemoed zien. Betekent dat je vertrouwen hebt in jezelf. Ik ga wat doen kanjers. Kom straks nog wel even binnen wippen. Later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Hier ook gewoon herfstig... maar inderdaad Aakie, alle kleuren in de tuin worden dan zoveel dieper, kan ik ook wel weer van genieten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Goedemorgen allemaal, Kastanje: VAN HARTE!!! Wát een prestatie...! Je mag zeker trots zijn. Succes met het vervolg. Iedereen een hele fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Hier in het zuiden schijnt de zon al. Het ruikt buiten lakker fris na wat regen. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Hm, dat klinkt goed Hanneke, komt vast deze kant op ... Luitjes, ik ga snel aan de slag hier. Genoeg te doen. Laterrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Tatum, welkom terug en voor vandaag wens ik je een goede eerste stap weer om je hier met trots vanavond droog af te melden♥ Suikertje, dat je oefensessie je vandaag weer een stap verder zal brengen op jouw pad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Hoi lady jane en anderen, Ivm feestdagen pas dinsdag weer oefensessie. Wens iedereen hele fijne dagen en tot dinsdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Net pas wakker... Normaal al veel vroeger zo rond 6 uur, als het niet vroeger is... Interne klok lijkt verzet;-) Regen en waterig zonnetje hier, zo maar eens kijken of ik een regenboog kan spotten. Maar nu eerst een bakkie koffie. Kastanje, ken je geloof ik niet, maar van harte met je jaar clean! Doet mij weer terugdenken aan mijn eerste jaar clean en tovert een glimlach op mijn gezicht... Goed bezig... Ga zo door... RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Dagpact: Agnieta Blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Dagpact: AgnietaBlondie6173 MijnGerrit Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Hoe gaat het vandaag met je Tatum, goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden