Spring naar bijdragen

VRIJDAG 18-5-4-2014


bolletje

Aanbevolen berichten

Bolletje:

Ik heb zeker mijn moeilijke momenten gehad, maar als ik terugkijk dan heeft mijn vastberadenheid me gered.

De therapie is heel zwaar geweest, ik heb echt heel hard gewerkt om te komen waar ik nu ben.

Gelukkig met hele goede begeleiding. Vandaag, hoe symbolischer kan het zijn, neem ik nog 1 hele belangrijke stap.

Dan ga ik op weg naar een nieuwe fase in de therapie, gericht op de toekomst. Waarbij ik mezelf meeneem.

Alles wat ik mee heb gemaakt, alle trauma's die ik heb opgelopen hebben me immers ook gemaakt tot wie ik nu ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje:

Ja, ik ben echt supertrots op mezelf. Al moet het ook nog nog wel even echt tot me doordringen.

Ik zie absoluut niet op tegen de nieuwe fase. Vol vertrouwen en met nieuwsgierigheid begin ik aan dit nieuwe hoofdstuk.

bewerkt door Kastanje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kastanje, geweldig. Van harte gefeliciteerd. Maak er een mooie feestelijke dag van. Het is zeker het vieren waard. En alle goeds bij je therapie vandaag. Mooi om je nu te richten op de toekomst.

 

Goedemorgen alle anderen ook. Bedankt voor de koffie. Ik ga er maar weer een mooie dag van maken deze Goede Vrijdag.

 

Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net pas wakker...

Normaal al veel vroeger zo rond 6 uur, als het niet vroeger is...

Interne klok lijkt verzet;-)

Regen en waterig zonnetje hier, zo maar eens kijken of ik een regenboog kan spotten.

Maar nu eerst een bakkie koffie.

Kastanje, ken je geloof ik niet, maar van harte met je jaar clean!

Doet mij weer terugdenken aan mijn eerste jaar clean en tovert een glimlach op mijn gezicht...

Goed bezig...

Ga zo door...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...